Murmelmy Skrevet 16. mai 2008 #2701 Del Skrevet 16. mai 2008 Jeg bruker sjal og MT hipp som happ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Umuriel Skrevet 17. mai 2008 #2702 Del Skrevet 17. mai 2008 Jeg elsker det elastiske sjalet vårt. Det er utrolig deilig å bære i, selv nå som poden er 6 måneder gammel. Liker mei tai også, men syns det er koseligere med sjal Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 18. mai 2008 Forfatter #2703 Del Skrevet 18. mai 2008 Fotoknudsen krangler, så jeg får ikke lagt inn bildelink. Men vi har fått en liten Kristoffer i hus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 18. mai 2008 #2704 Del Skrevet 18. mai 2008 Herlig navn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 19. mai 2008 #2705 Del Skrevet 19. mai 2008 Åhh, kjempefint navn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 19. mai 2008 #2706 Del Skrevet 19. mai 2008 Innom og hilser på en "nabo" Kristoffer er et kjempefint navn! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 19. mai 2008 #2707 Del Skrevet 19. mai 2008 Gratulerer med en liten Kristoffer i huset! Kjempefint navn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 19. mai 2008 Forfatter #2708 Del Skrevet 19. mai 2008 Var på vekta her hjemme i går morges. Før-gravid vekt var 74 kg. Dagen før fødsel vekt var 84,5 kg. 10 dager etter vekt var 76,5 kg. Veide meg dessuten med og uten lillebror i armene, og jeg fikk opp en differanse på 3,7 kg. Han var 3530g ved fødsel, og hadde gått ned til 3250g ved hjemreise. Det vil si at han på 10 dager har lagt på seg ca 500g. Flinke gutten min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 19. mai 2008 #2709 Del Skrevet 19. mai 2008 for at vekta til mamma går ned og for at lillegutt sin går opp! Slik skal det være! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epona Skrevet 19. mai 2008 #2710 Del Skrevet 19. mai 2008 Nå har jeg oppdatert meg, og det er helt herlig å lese hos deg. Du er så rolig og trygg, og det virker som du koser deg veldig. Men så er du jo en dreven trebarnsmamma også da! Godt at han legger på seg fint, og at du har nok melk (som du tydeligvis har). Nyt babytiden, men det er jeg sikker på at du gjør allerede. Bra at nettene er rimelig rolige, og godt at han kan sove litt alene også. Er nok forskjell på småttisene, noen trenger å sove inntil, og noen klarer å sove alene. Gulelt mitt sov i sprinkelsengen fra første natten hjemme, dvs fra han var to dager gammel. Grattis med navnevalg forresten, Kristoffer er veldig fint!! Det stod på min ønskeliste når vi ventet Gullet, men han fikk et helt annet navn, som vi ikke hadde tenkt på, men som plutselig dukket opp i hodet mitt på barsel noen timer etter fødselen. Ha en fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennah Skrevet 19. mai 2008 #2711 Del Skrevet 19. mai 2008 (endret) Flott navn! Du, hvor var det du bestilte amme-bh`er blandt annet? Sparkjøp? Endret 19. mai 2008 av Niennah Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 19. mai 2008 Forfatter #2712 Del Skrevet 19. mai 2008 Tusen takk for fine ord Epona. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 20. mai 2008 #2713 Del Skrevet 20. mai 2008 Nyyydelig staut navn Og flinke du da, nede på startvekt (nesten) så kjapt! Jeg mangler fremdeles 2-3 kg til min, men spiser som en hest for å holde de på litt lengre. Trenger de om jeg skal fullamme i fem mnd til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doratheexplorer Skrevet 20. mai 2008 #2714 Del Skrevet 20. mai 2008 Kristoffer er et herlig navn Det var ett av navnene som stod på lista da vi fikk vår første Niennah, jeg bestilte min ammebh-er fra sparkjøp Har så vidt prøvd de og de virker veldig bra til den prisen Du får jo 3 stk. der til prisen for 1 på Lindex f.ex. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennah Skrevet 20. mai 2008 #2715 Del Skrevet 20. mai 2008 Høres bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 21. mai 2008 Forfatter #2716 Del Skrevet 21. mai 2008 Nyyydelig staut navn Og flinke du da, nede på startvekt (nesten) så kjapt! Jeg mangler fremdeles 2-3 kg til min, men spiser som en hest for å holde de på litt lengre. Trenger de om jeg skal fullamme i fem mnd til Jeg spiser som en hest jeg og, men kg renner av uansett. Begge de forrige gangene har jeg ammet vekk dobbelt så mange kg som jeg la på meg. Håper det stopper opp før jeg blir for tynn. *luksusproblem*. Men jeg er 179cm og da er egentlig +/- 70kg bra for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 22. mai 2008 Forfatter #2717 Del Skrevet 22. mai 2008 Lille prinsen er 2 uker i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 22. mai 2008 #2718 Del Skrevet 22. mai 2008 Lille prinsen er 2 uker i dag. Gratulerer med to uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 23. mai 2008 Forfatter #2719 Del Skrevet 23. mai 2008 Da har vi hatt hjemmebesøk av en koselig helsesøster, dansk til og med. Hun hadde med div papirer og innvitasjon til første barselgruppemøte på helsestasjonen. Hun var her i 20 min. Vi fikk også kontrollkortet til lillebror, og hun hadde plottet inn 6-ukers kontrollen, barselgruppa, 3mnd kontrollen og 4mnd/Fysio-kontrollen. Effektiv dame, men kjekt, for nå vet jeg når vi skal på kontroller. Ellers må jeg vel ringe legekontoret for å få time til 6ukers for meg selv. Klarer ikke å bestemme meg for om jeg skal sette inn spiral eller ikke. Noen som har det her, og som IKKE har blitt plaget med den i etterkant? Og hvilken type bør man gå for, kobber eller hormon? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 23. mai 2008 Forfatter #2720 Del Skrevet 23. mai 2008 Vi har også kjørt pappan på flyplassen i dag. Så nå skal han være borte ca 5 uker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå