Gå til innhold

Livet i Pondusa-huset

pondusa

Anbefalte innlegg

Jada.

Her kom det enda mer slimpropp i morges, magen har vært konstant hard hele morran synes jeg, det kommer og går noe rier, men de er jo ikke VONDE engang! *blæh*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hatt litt murringer siden i morges. Var nettopp på føden og fikk noen modningsnåler, og siden jeg var såpass mange dager over, undersøkte jm modningen.

Jeg er visst god for 2cm ca, og hun strippet og tøyde og romsterte litt rundt der nede. Får bare håpe at riene kanskje tar seg litt opp nå, så det endelig skjer noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå gjør det iallefall vondt når riene kommer!

Men jeg akter ikke å dra noe bomtur på føden, så vi styrer nå på som vanlig hjemme. Suller litt rundt i huset og har litt tid med ungene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stripping og tøying satte fart i sakene her. 7 timer senere var han født :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rier av varierende styrke.Kommer med mellom 7 og 11 minutter, så ikke noe særlig enda.

Har hatt en koselig stelling og legging av barn, så nå sover iallefall dem. Dersom vi må dra i natt, så kommer pappa hit for å sove på sofaen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Lykke til! Du er utrolig.. :klemmer: legger barn og koser deg med stell med rier..! Heier på deg jeg også, er det noen som klarer oppgaven som 3- barnsmor er det deg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...