Gå til innhold

Livet i Pondusa-huset

pondusa

Anbefalte innlegg

Hurra for litt vondter, som ikke er så vonde :juhu:

Det er nå iallefall noe som skjer da, pondusa. Du skal se at lille smule får flaggdag og fridag på bursdagen sin :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen rier innimellom er litt sterkere enn andre, men det går jo med muuuuseskritt fremover. Tror jeg må gå meg en skikkelig lang tur litt senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 rier siste kvarteret, hmmmmm.....

Blir jo rene skjære spenningsromanen dette. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan like gjerne sette meg ned å spise :popcorn: .....

For her skjer det lite. Har ingen tro på 1.mai baby iallefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende Pondusa! :hoppe: Nå er det i gang!

Lykke til!!!

Takk for det. Skulle bare ønske det skjedde litt mer da. Riene er så godt som stoppet opp, kommer en i ny og ne bare.

Men jeg har et sinnsykt nedpress, måtte kjenne etter da jeg dusjet i morges og hodet til smule ligger godt nede ja. Men det var i følge legen godt bevegelig enda.

Ute er det nydelig vær med sol og varme, så jeg tror det blir en bytur snart. Må ordne litt forskjellig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Joda går bare bra. Baby fortsatt på innsiden, men jeg tror noe har skjedd.

Som den tappetafseren ( :flau: ) jeg er, skulle jeg bare kjenne litt etter i morges. Jeg kunne pirke smule på hodet med 1 finger gjennom tappen. :sjokkert:

Det må jo bety at jeg har kanskje 1-2 cm åpning da, men det kan jo flergangsfødende gå med lenge også...

Endret av pondusa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Like spennende hver gang å komme inn hit! Håper du slipper å gå mye lengre nå! :klem:

(((((((fødevibber)))))))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk mannen med på litt :sengekos: i går kveld. Våknet i natt og trodde det var i gang, men den gang ei.

Nå i morges kom det blodig slimpropp, så noe hadde tydeligvis hjulpet litt. Var i 11-tiden og fikk modningsnåler og det er nå litt romstering i magen nå.

Får vel bare se hva dagen bringer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende, Pondusa! Du har vel ikke gått gravid så lenge før? Enn at det blir mai barn på deg da :hjerte: Men mannen min mener at når du først er i gang med overtiden kan du holde igjen til den 7. for det er bursdagen hans :fnise:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...