Gå til innhold

Livet i Pondusa-huset

pondusa

Anbefalte innlegg

Og nå blir jeg slik, :legrine: , av det jeg selv har skrevet...

Endret av pondusa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Termindag i dag!

Startet dagen med å hive ut alt av matter, støvsuge stuen, vaske badet og sette på vaskemaskin. Bare litt sånn småsulling, for jeg klarer ikke bare sitte i en stol rett opp og ned.

Har snakket med føden og skulle få komme etter tolv for litt mer modningsaku, så får vi se hva dagen bringer. Er nydelig solskinn og 16 grader ute!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid like spennende å komme inn her for tida!

Tenker han vil ut snart jeg! Har du noen tippeliste?

Jeg tipper 3. mai :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var å fikk modningsnåler i dag. JM klarte å glemme meg av, så jeg satt i litt over en time...

Hadde nokså kraftige sammentrekninger mens jeg satt der, og de har vedvart helt til nå. Kommer sånn ca hvert 10 min og varer alt fra 30-45 sek. Er bare ubehagelige enda, så jeg har ikke lagt så mye i dem. dessuten kommer de jo rimelig sjelden enda.

Men jeg håper jo selvsagt at det skal ta seg litt opp og bli litt vondere, skal iallefall få med mannen på litt :sengekos: nå i kveld. Kan jo fort bli siste gangen på noen uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du klare aprilbarn må du jammen stå på ;)

hehe, ja kom igjen nå. Jeg drar på på hytta i morgen og får ikke fulgt med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lykke til! :sengekos: funket veldig bra for oss! Ligg med gusja en times tid, så får det jobbet litt med modningen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

T+1

Registrerer at riene er her enda, ca 10min mellom enda. Men de er ikke verre enn at jeg har sovet over dem i natt. Er jo rart hvor godt man får sove etter en runde :sengekos: da...

Så jeg skal ihvertfall være mye ute og mye i aktivitet i dag, nydelig solskinn og varmt i dag også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...