Fibonacci Skrevet 26. april 2008 #2521 Del Skrevet 26. april 2008 (endret) Her er det spennende for tida! Tipper bittelillebror ikke er langt unna jeg! :-D Endret 26. april 2008 av La Traviata Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 26. april 2008 #2522 Del Skrevet 26. april 2008 Nå er det neimen ikke lenge igjen. Lykke til om jeg ikke kommer innom før du føder! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 26. april 2008 Forfatter #2523 Del Skrevet 26. april 2008 Takk for lykkeønskninger alle sammen. Har vært å fått modningsnåler i dag også. Fikk gode kynnere mens jeg satt der, så blir spennende å se om det blir noe mer. Jordmor ba meg bare komme innom igjen i morgen ettermiddag, så skulle hun sette noen flere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 26. april 2008 #2524 Del Skrevet 26. april 2008 Krysser fingrene for at det skjer noe snart, spennende! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 27. april 2008 #2525 Del Skrevet 27. april 2008 Spennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 27. april 2008 Forfatter #2526 Del Skrevet 27. april 2008 Endelig litt nett tid. Vi pakket unger og utstyr i bilen i formiddag og dro i fjæra på tur. Grillet pølser og lette krabber og kongler. Har hatt en kjempefin tur. Lillemor sprang ut til naboungene nå når vi kom hjem, Pondus tar en liten cowboystrekk i bilen og sambo skjærer opp en elgstek som vi skal lage jegergryte av litt senere. Jeg skal innom føden å få modningsnåler i dag også. I går ble jeg liggende en time med nålene fordi jm plutselig måtte ta imot et lite knøtt. Tror kanskje bittelitt av slimproppen gikk i morges, så disse nålene har jeg god tro på. Kombinert med litt nattlige abligøyer så bør det vel bli fødsel snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennah Skrevet 27. april 2008 #2527 Del Skrevet 27. april 2008 Jaa, kom igjen nå. :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 27. april 2008 #2528 Del Skrevet 27. april 2008 Å, så bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 28. april 2008 #2529 Del Skrevet 28. april 2008 Spennende, spennende!! Du får bare kjøre på med nåler og hopping i høyet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 28. april 2008 Forfatter #2530 Del Skrevet 28. april 2008 Kjenner jeg begynner å bli litt spent ja, men er ikke direkte lei enda. Var å fikk modningsnåler i går ettermiddag, og i 23-tiden i går kveld hadde jeg noen tak som jeg var fristet til å kalle rier. Dabbet av etterhvert og jeg har sovet godt i natt. Love-action har det vært hele 2 dager på rad, til mannen store glede. Nå har jeg siste ordinære kontroll i dag, skal til legen, så får vi høre hva sykehuset sier etter det. Skal å få nye modningsnåler i morgen eller onsdag dersom jeg ikke føder før det. 40+0 i dag! Men ifølge norske retningslinjer er ikke terminen før onsdag når jeg er 40+2. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 28. april 2008 #2531 Del Skrevet 28. april 2008 Ohh... spennende med rier! :-D Godt du ikke er lei, håper du slipper å bli det også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epona Skrevet 28. april 2008 #2532 Del Skrevet 28. april 2008 Hei Pondusa! Snikleser litt hos deg når jeg en sjelden gang er innom KG, og idag måtte jeg innom og se hvordan det gikk! Ønsker masse lykke til med den komende fødselen! Blitt en stor familie dere etter hvert! Den turen til stranden hørtes deilig ut! God klem fra Epona Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 28. april 2008 Forfatter #2533 Del Skrevet 28. april 2008 Så koselig å se deg Epona. Ja her blir det skikkelig storfamilie. Jeg var hos legen i dag. Alt bare bra, han sjekket smule med ul og da var det en som ble ivrig da. Legen tok ingen målinger og vektestimering, for han hadde ingen grunn til å tro at smule var verken for liten eller stor. Jeg tipper han kommer til å bli rundt 3500g. Lillemor var 3370g og pondus var 3240g da de kom hhv. 1 dag og 5 dager før termin. Skal oppom føden i morgen formiddag å høre om noen kan sette noen nåler på meg, og samtidig avtale med dem om neste ktrl. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 28. april 2008 #2534 Del Skrevet 28. april 2008 Du får ha nåler og samtidig for max effekt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 28. april 2008 #2535 Del Skrevet 28. april 2008 :dåne: Samtidig faktisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 28. april 2008 Forfatter #2536 Del Skrevet 28. april 2008 (endret) Da tror jeg de på føden hadde daua. Men godt forslag må jeg innrømme. Endret 28. april 2008 av pondusa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Umuriel Skrevet 28. april 2008 #2537 Del Skrevet 28. april 2008 Her har jeg ikke vært på en stund... Og nå nærmer det seg, så da må jeg i alle fall følge med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 29. april 2008 Forfatter #2538 Del Skrevet 29. april 2008 Ikke mye spenning så langt i dag. Bare masse masse romstering fra smule. Tror han har misforstått litt hvilken vei han skal ut, for nå prøver han å krype ut under ribbeina. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 29. april 2008 #2539 Del Skrevet 29. april 2008 Får håpe han finner rette veien snart :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 29. april 2008 Forfatter #2540 Del Skrevet 29. april 2008 Må bare dele et lite stykke Pondus med dere i mellomtiden. Pondus har siden påske vært kjempeflink til å gå på do. Dvs han klarer å si fra når han vil bæsje, og jeg kan telle på en hånd antall bæsjebleier jeg har skiftet siden da. Vi har fortsatt hatt bleie på da han ikke klarer helt å si fra når han vil tisse. Har snakket litt med han om at når han ble storebror, så kunne vi kanskje kjøpe guttetruser og så prøve uten bleie. Disse trusene har han snakket mye om, og i de siste 14 dagene har det blitt mer og mer virkelig at han skal bli storebror snart. Skjønt jeg vet ikke helt hva han forstår. Så her før helgen satt vi i godstolen og slappet av etter middag da Pondus plutselig bretter opp genseren min, gir magen et skikkelig kyss og sier: "Sant mamma, nå skal jeg snart bli storebror til han lillebror." Jeg begynte jo nesten å grine så rørt ble jeg, og tenkte at nå skulle vi smi mens jernet var varmt. Bestilte en 3pk med guttetruser fra barnegarderoben.no og i dag hentet jeg dem på posten. Rett før middag sier jeg til pondus om vi skulle gå på badet og kle av bleien og ta på truse. Gutten ble jo helt i ekstase da han skjønte at jeg hadde kjøpt truser til han. Klarte å spise halvparten av middagen før han plutselig ropte at han måtte tisse. Vi sprang på badet, dro ned trusa og gutten STO og tisset. (For det har visst pappan lært han i all hemlighet.) Jeg er forberedt på utallige gulvvask og klesskift i forbindelse med dette, men stoltere gutt da han fikk på seg truser kan du lete lenge etter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå