Murmelmy Skrevet 20. april 2008 #2481 Del Skrevet 20. april 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 20. april 2008 #2482 Del Skrevet 20. april 2008 Ja her er det meldeplikt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 20. april 2008 Forfatter #2483 Del Skrevet 20. april 2008 Så spennende :-D Hvordan er formen? Formen er tipp topp den. Har et turbotroll uten like i magen, så her hopper og spretter det hele dagen. Tror han tror det skal gå an å sprenge seg ut både foran og bak til tider. Runder 39 uker i morgen og hørte nyss om fullmåne i natt. Har egentlig bestilt fødsel til kl 7 om morran jeg, for da kan vi bare levere rett i bhg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennah Skrevet 20. april 2008 #2484 Del Skrevet 20. april 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 21. april 2008 #2485 Del Skrevet 21. april 2008 39 uker! Spennende å se om bestillingen blir innfridd da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 21. april 2008 Forfatter #2486 Del Skrevet 21. april 2008 Ser ut som bestillingen funket for Murmelmy i det minste. Her er det stille og rolig, ungene er i bhg og jeg skal til byen sammen med sambo om en liten stund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 21. april 2008 Forfatter #2487 Del Skrevet 21. april 2008 Tror jeg har bestemt meg for å kjøpe en dreamy hardbag til quinny sportsvogna vår. Vi har jo en simo kombivogn stående etter pondus, men den tenkte jeg kunne få stå litt som sovevogn på verandaen og så brukes til sovevogn i bhg neste år. Har fått splitter nytt sports-trekk (ubrukt) til speedy-vogna og da hadde det vært fint å kunne tatt det i bruk når smule vokser ut av dreamybagen. Dessuten er 3-hjuls vogna så mye bedre å trille, og vi kan klikke bilstolen på det. Var ei dame på finn som skulle selge sort bag, og jeg kan mest sannsynlig få den sendt hit med hurtigbåt. Da slipper den å være kasteball i posten, og mye mindre sjanse for at den blir ødelagt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 21. april 2008 #2488 Del Skrevet 21. april 2008 Runder 39 uker i morgen og hørte nyss om fullmåne i natt. Har egentlig bestilt fødsel til kl 7 om morran jeg, for da kan vi bare levere rett i bhg. Hørtes ut som en god plan! for 39 uker! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 22. april 2008 Forfatter #2489 Del Skrevet 22. april 2008 Ingen ting i dag morges heller. Ute er det et nydelig vårvær med sol fra blå himmel, så jeg skal ut å gå tur. Tenkte å spasere nedover til byen om en liten stund. Det pleier normalt å ta meg 40-45 minutter å gå nedover, men blir nok å ta det litt mer med ro nå. Kan jo ikke bare sitte hjemme og vente, for da skjer det iallefall ingenting. Har tro på at fysisk aktivitet hjelper til med å få enkle og kjappe fødsler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 22. april 2008 #2490 Del Skrevet 22. april 2008 Kos deg med bytur. Håper du ikke får vannavgang på veien da. Men mobilen er ladet så jeg er klar Nå vil vi ha litt action her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**Emma** Skrevet 22. april 2008 #2491 Del Skrevet 22. april 2008 Spennende å følge med her om dagen Ha en fiiin dag! Jeg krysser fingre for fødsel snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 22. april 2008 Forfatter #2492 Del Skrevet 22. april 2008 Det ble nok bare med kynnere ja. 40 min relativ rask gange i nydelig solskinn, pause på kafè med eplekake, is og brus, handlet en bursdagsgave og så spaserte jeg hjem igjen. Deilig å få rørt seg i det minste. Ble stoppet av styrer i bhg til ungene på tur hjem, hun kunne fortelle at lillemor hadde sammen med ei annen jente stukket av fra tur i dag. Igjen... De var 6 stk fra lillemors avdeling som stakk av i februar, deriblant lillemor, og nå i dag hadde hun dratt sammen med ei fra naboavdelingen. De hadde gått langs åsen på ei sti og havnet på den ene barneskolen vi har. Der hadde en lærer kjent dem igjen, og ringt bhg straks. De hadde vel da vært borte i ca 30 min. Hva de skulle? Jo, de skulle bare leke og disse litt... Hun angrer seg litt og skjønner hvorfor mamman har "strengmunn" i dag. Hun får ikke gå ut i det nydelige været og all tv og data er av iallefall ut dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 23. april 2008 Forfatter #2493 Del Skrevet 23. april 2008 Startet dagen med jordmorkontroll kl 10, og dagens tall var eksemplariske: Uke: 39+2 Vekt: 84,9 kg (har vært uforandret siste 4 ukene, opp 10 totalt) BT: 104/70 Urin: Litt smårusk og litt eggehvite. Ødem: 0-1 Leie: Hodet godt ned, men fortsatt fullt bevegelig. Fl./min.: 138 slag Ellers kommentarer: Fin aktivitet i magen, mor bare koser seg. Ny ktrl. om 1 uke. Møtte sambo i byen etterpå, dro på kafè og spiste lunsj. Handlet nye joggesko til begge ungene og hentet en pakke på posten. Sambo dro en tur innom båten for å skravle og jeg sitter rett ut her hjemme med en god kopp te. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 23. april 2008 Forfatter #2494 Del Skrevet 23. april 2008 Magebilde tatt nå nettopp: 39+2 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doratheexplorer Skrevet 23. april 2008 #2495 Del Skrevet 23. april 2008 Fin mage som viser at du er sprekkferdig nå Fine tall på kontroll, vært på kontroll selv i dag så sammenligner litt - selv om du er 7 uker foran Håper du slipper gå så altfor lenge nå før det skjer noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 23. april 2008 #2496 Del Skrevet 23. april 2008 Lenge siden jeg har vært innom her! Ha en fin onsdags ettermiddag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 23. april 2008 Forfatter #2497 Del Skrevet 23. april 2008 Var og fikk modningsakupunktur på føden i dag. Enten har hun truffet noe eller så er det tilfeldig, men jeg har hatt noen sinnsyke kynnere nå i ettermiddag. Måtte puste meg litt gjennom noen av dem. Er helt sikkert ingenting, men jeg ble plutselig klar for å føde. Tror kanskje jeg så smått skal lete frem litt småting til bagen nå. Siden fødslene mine har tatt hhv. 5 timer og 3 timer, fikk jeg beskjed av jm om å ikke drøye så lenge når jeg var sikker på at jeg hadde rier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 23. april 2008 #2498 Del Skrevet 23. april 2008 Her ble det spennende altså!! :jippi: Får håpe at akupunkturen gir kjempeeffekt og at det tar seg skikkelig opp utover kvelden! Da kommer jo bittelillebror!! Følger spent med her! Hvem sladrer forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 23. april 2008 #2499 Del Skrevet 23. april 2008 Ja, nå så jeg jo! Monja sladrer!! Lykke til med bag-pakkingen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 23. april 2008 Forfatter #2500 Del Skrevet 23. april 2008 Bag-pakking ja. Sambo dro på jegerprøvekurs kl 18, så dermed måtte jeg ta kveldsmat og legging før jeg kunne starte med noe. Og nå som ungene sover, vil jeg jo helst bare slappe av i godstolen... Kynnerne vedvarer, men jeg er ikke overbevisst om at det skal føre til noe. Men vi rykker da stadig frem i køen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå