MellonCollie Skrevet 14. april 2008 #2461 Del Skrevet 14. april 2008 38 uker nå :hoppe: Snart skjer det nok noe :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 14. april 2008 #2462 Del Skrevet 14. april 2008 Kanskje like greit at du er ferdig, så vet jeg iallefall at sladrisen min ikke ligger å føder. Hun bare ammer... Nei, nå er jeg klar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 14. april 2008 Forfatter #2463 Del Skrevet 14. april 2008 38+0 i dag, og innenfor terminperioden. Vi har bevisst valgt å si "slutten av april" til alle som spør når jeg har termin, så det er bare nærmeste familie som egentlig vet akkurat dagen. Litt deilig kjenner jeg. Ungene er i bhg, det er nydelig vårvær ute og jeg skal bare slappe av i dag tror jeg. Tenkte kanskje å ta en tur på biblioteket å låne noe krim. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 14. april 2008 Forfatter #2464 Del Skrevet 14. april 2008 Herlighet, nå er det ikke lenge igjen! :-D Nei, tenk snart så er han her! 38 uker nå :hoppe: Snart skjer det nok noe :-D Ja vi får satse på det. Gleder meg bare stort til fødsel jeg. Nei, nå er jeg klar Godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 14. april 2008 #2465 Del Skrevet 14. april 2008 :hopper: 38 uker!!! Nå er det virkelig ikke lenge igjen!! Grattis med ny mobil da! Sånt er litt gøy! (Hvertfall når man bare plutselig får en ut av det blå ) Håper du får en fin mandag og har hatt en fin helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doratheexplorer Skrevet 14. april 2008 #2466 Del Skrevet 14. april 2008 nå er det ikke lenge igjen jo Håper at du føder før terminen (uke 40), eller?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 15. april 2008 Forfatter #2467 Del Skrevet 15. april 2008 Reka og Susiepia: Her hadde det snødd i natt!!! Men er heldigvis plussgrader ute, så vi regner med at det forsvinner i løpet av dagen. Ungene er i bhg, sambo jobber litt nede og jeg suller litt rundt. Smule turner som vanlig, og kynnerne sitter tett. Ingenting som er vondt, så jeg tenker ikke så mye på dem egentlig. Skal til byen litt senere og møte et vennepar som er på bytur her i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 15. april 2008 #2468 Del Skrevet 15. april 2008 Snø?? Håper det ikke varte lenge! Har du hatt en koselig dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 15. april 2008 #2469 Del Skrevet 15. april 2008 Snø?! Huff, så kjedelig! Tidligere i dag snødde det på ene siden av huset her, og regnet på andre siden... Heldigvis gikk det fort over, og snøen la seg ikke *puste lettet ut* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 17. april 2008 Forfatter #2470 Del Skrevet 17. april 2008 38+3 i dag. Ikke noe action, bare de vanlige kynnerne. Våknet i ett-tiden i natt av at smule hoppet noe besatt. Fikk et plutselig nedpress, kjentes nesten ut som jeg skulle presse og i et lite øyeblikk husket jeg smertene som skal komme. Lurer på om det var en liten luring som borret seg litt ekstra nedover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doratheexplorer Skrevet 19. april 2008 #2471 Del Skrevet 19. april 2008 Hei!! Hvordan går det her??? Spent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 19. april 2008 #2472 Del Skrevet 19. april 2008 Hvor er du??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doratheexplorer Skrevet 19. april 2008 #2473 Del Skrevet 19. april 2008 Kanskje det har hendt noe her... Har hun sladris?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 19. april 2008 #2474 Del Skrevet 19. april 2008 ...ikke det jeg vet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 19. april 2008 #2475 Del Skrevet 19. april 2008 Hmm, kan ikke noen sende en sms? :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 19. april 2008 #2476 Del Skrevet 19. april 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 19. april 2008 Forfatter #2477 Del Skrevet 19. april 2008 Har vært ute på farten hele dagen. Og så må jeg være godt forbilde for lillemor. Vi begrenser databruken hennes på dagtid nå som det er deilig vårvær ute, og da kan ikke mamman sitte der heller hele dagen. Så det blir mest nett når ungene er i seng. Ikke noe som skulle tilsi fødsel nei. Var på sykehuset på onsdagen og fikk modningsakupunktur, har de vanlige harde kynnerne, men ikke noe mer. Proppen er også inntakt enda. Monja skal sladre når det skjer noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 20. april 2008 Forfatter #2478 Del Skrevet 20. april 2008 Må vel bare "melde" meg her i dag før noen begynner å spekulere. Glemmer innimellom at jeg skal jo faktisk føde om kun kort tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennah Skrevet 20. april 2008 #2479 Del Skrevet 20. april 2008 Flink jente! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 20. april 2008 #2480 Del Skrevet 20. april 2008 Så spennende :-D Hvordan er formen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå