Gå til innhold

Livet i Pondusa-huset

pondusa

Anbefalte innlegg

Kontrollen til legen ble kort pga lang ventetid på å komme inn.

BT hadde gått fint ned siden onsdag, så det var kanskje ikke så dumt med sykemelding likevel. Skal på ny jordmorkontroll neste onsdag.

Var innom helsekosten å kjøpte meg et glass bringebærblad-kapsler. Begynte nå i kveld, står man skal ta 2 kapsler 3 ganger daglig. Spennende å se om de har noen innvirkning på meg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Wow, du har jo ikke lang tid igjen før termin jo :wow:

Kake hørtes godt ut... her har vi spist vafler til kvelds ;)

Godt å få rydde opp i gammelt ja, få det bort!!

Ha en fortsatt fin uke.

:klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var innom helsekosten å kjøpte meg et glass bringebærblad-kapsler. Begynte nå i kveld, står man skal ta 2 kapsler 3 ganger daglig. Spennende å se om de har noen innvirkning på meg da.

Hva skal de kapslene hjelpe for da?? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Så bra bt hadde gått ned! Fint det hjelper med sykemelding :)

Jeg også lurer på hva bringebærbladkapsler er godt for... Har liksom lest om de flere steder, men aldri fått med meg hva de brukes for :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det sies at de skal hjelpe på modning før fødsel og sammentrekning av livmoren etter fødselen.

Har aldri prøvd før, så er spent på om de "virker".

Nå har jo jeg født begge ungene 1 og 5 dager før terminen, og brukt hhv. 5t13min og 3t40min, så jeg vet ikke om jeg kan få det lettere denne gangen. Håper vi rekker frem til sykehuset iallefall, har jo hele 5 min å kjøre... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva betalte du for kapslene?

Tror det var ca 150,-. Ser ikke ut som om du trenger noen nå. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg ikke har tenkt å føde i dag, får jeg benytte anledningen til å innvitere til 50-siders fest istedet!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Dobbelt :hoppe: for deg imli. Sikker på at det skjer når som helst nå.

Dere som vet,når kan man forvente virkning av disse bringebærbladkapslene?? Kjente et lite stikk av utålmodighet her i sted, men har jaget det på dør igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er sånn at de liksom skal hjelpe på modninga så man føder tidligere og får lettere fødsel?

Takker :)

Mao ikke noe jeg burde begynne med riktig enda da sikkert :fnise:

Yeah, 50 siders fest! :juhu: :danser::danse::hoppe::danse: :banantroll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror man kan begynne med de bringebær-greine fra uke 35-36 eller noe.

Nå håper jeg det har skjedd noe hos Monja altså. Hun har visst stjålet termindatoen min ;) Får prøve å :hoppe: litt til.

Men:

Pondusa, jeg drømte om deg i natt! :ler:

Ja, jeg vet jeg er for mye på KG. Drømte en helt syk drøm, om at vi to dro til Oslo for å bo i et eller annet slags kollektiv! Jeg aner ikke hva jeg gjorde der, men du hadde i alle fall en oppgave du tok veldig alvorlig - du skulle jakte på en katt som drev og stjal tørrfisk! :skratte:

Er det mulig... Du likna på avataren din da, og så løp du rundt i noen parker og noe greier etter denne katta, men du fikk aldri tak i den. Og så var det plutselig ikke noen katt lenger, men en hest som hadde brukket beinet! :hoho:

Så våkna jeg, så jeg fikk aldri med meg hvordan det endte. Ja, ja.

Ha en fin dag i alle fall, du får holde oss oppdatert på virkninga av disse bringebærkapslene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...