pondusa Skrevet 26. mars 2008 Forfatter #2381 Del Skrevet 26. mars 2008 (endret) Var hos jm i dag, og blodtrykket var ikke noe bedre siden før påske. Det ble heller ikke noe lavere etter en halvtimes hvil på benken, så hun var veldig enig i at jeg ble sykemeldt med umiddelbar virkning. Hadde litt ødemer, men ellers var alt fint. Fikk skryt av den flotte magen, og slikt liker man jo... Vekta stoppet på totalt 10kg opp, og siden jeg har ammet av mye de forrige gangene, bør jeg ha såpass å gå på. Lillevennen var i storslag, og sparket og kavet da hun målte magen. Fosterlyden var perfekt, og lillevenn lå akkurat som sist. Hodet ikke festet, og han lå litt høyt oppe enda. Endret 26. mars 2008 av pondusa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 26. mars 2008 #2382 Del Skrevet 26. mars 2008 Så flott at alt er bra med deg og den lille. Nå får du bare slappe av og ta livet med ro fram til den lille mannen kommer ut. Du får skravle litt her inne i rolige stunder vet du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 26. mars 2008 #2383 Del Skrevet 26. mars 2008 Innom og leser i boken din. Kjempe koselig :-D Håper jeg også får oppleve et sånnt mirakel.. men vil gjerne gifte meg først.. men skjer det så skjer det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 26. mars 2008 Forfatter #2384 Del Skrevet 26. mars 2008 Monja og LB: Hyggelig at dere stakk innom, blir garantert litt mer skravling her nå i dagene fremover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 26. mars 2008 #2385 Del Skrevet 26. mars 2008 Bra alt var bra på jordmorkontrollen Sikkert lurt med sykemelding om blodtrykket er litt høyt ja Begynner virkelig å nærme seg nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 27. mars 2008 Forfatter #2386 Del Skrevet 27. mars 2008 Det nærmer seg med stormskritt, samtidig som jeg føler at det er et hav av tid til enda. Nå har vi nettopp vært en liten kosetur i byen, jeg og sambo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 27. mars 2008 #2387 Del Skrevet 27. mars 2008 Lurt med sykemelding nå ja. Da får du skravla mer her inne også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 27. mars 2008 #2388 Del Skrevet 27. mars 2008 Høres bra ut med sykemelding. Håper du får slappet mer av framover, men er kanskje ikke alltid lett når du allerede er mamma til smått Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 27. mars 2008 Forfatter #2389 Del Skrevet 27. mars 2008 Får i det minste slappet av den tiden de er i barnehagen, slik at jeg kan ha godt humør og slippe å være monstermamma om ettermiddagen. Kjente i dag at det var godt med fri, og ekstra deilig at sambo sendte meg på soverommet etter middag. Fikk meg nesten halvannen time på øyet da. Har ellers begynt å sortere klær fra kvisten i dag, går i gjennom det vi har av gutteklær og legger vekk det som aldri ble brukt til pondus. Har også pakket vekk deler av klærne etter lillemor, samt en del leker. Har foreløbig 2 søppelsekker som skal sendes på loppemarked neste helg. Skal fortsette litt i morgen, mens jeg var så godt i gang. Var inne på bleieboden og bestillte litt tøybleier, nå trenger jeg bare 15-20 brettebleier til, så tror jeg vi har det vi trenger for å starte. Var også innom krusedull og bestilte meg et slikt: MobyWrap bæresjal Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 27. mars 2008 #2390 Del Skrevet 27. mars 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 27. mars 2008 Forfatter #2391 Del Skrevet 27. mars 2008 Murmelmy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 27. mars 2008 Forfatter #2392 Del Skrevet 27. mars 2008 :dåne: Har straks 20.000 visninger på boka mi... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 28. mars 2008 Forfatter #2393 Del Skrevet 28. mars 2008 Har vært i ryddemodus i dag også. Startet kl 9 i morges med å bære ned flere esker og kasser med klær fra kvisten. Tror jeg totalt har tatt ned mellom 15-20 stk. Har fylt 5 søppelsekker som skal på loppemarked, og jeg tror vi fyller 2 til. Har pakket ned masse gamle klær fra meg selv og alle gravidklærne mine. (så blir det en neste gang, får jeg unnskyldning til å handle litt nytt...). Er veldig fornøyd med sorteringen og tror sambo også er det, for øyeblikket er det 7 kasser klær som skal tilbake på kvisten, og det er jo ingenting. Ble jo nesten tomt der oppe. 2 av disse kassene er dessuten klær i str 50-68, og de skal jo straks flytte inn på badet i kommoden. Jeg var ferdig med sorteringen kl 11, hadde en halvtimes "lunsj" i godstolen og så vasket jeg og sambo hus. Fikk tatt stuen, kjøkken, gang, soverommet vårt og badet. Skal ta gangen nede og barnerommene iløpet av helgen tror jeg. Deilig med lukten av nyvasket hus. Henter vel ungene om en times tid, og da er det sambo som står for lagingen av fredagspizza. Ungene elsker den, og vi kan ikke bryte tradisjonen. Må vel på butikken og handle litt også tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 28. mars 2008 Forfatter #2394 Del Skrevet 28. mars 2008 Sitter å strikker på nok et nøstebarnteppe til lillebror. Har fra før strikket et hvitt teppe som ble 150masker bredt. Nå strikker jeg et blått som blir 160masker bredt. Begynte med lys blå, gikk fri for garn ca halvveis, så nå har jeg fortsatt med litt mørkere blå. Ser ut som jeg blir fri før slutten, så da får jeg brukt det 3. restgarnnøstet med blå i en litt annen nyanse. Er samme garnet fra nøstebarn alle blåfargene, så det blir et unikt resteteppe. Har også handlet inn litt tykkere, mørk brunt lanolingarn fra Helios. Skal strikke et teppe som kan være i vogna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 28. mars 2008 Forfatter #2395 Del Skrevet 28. mars 2008 (endret) Sambo har solgt en vedovn som sto i kjellerstuen, og kom nettopp opp til meg med 2000,- Kunne bare kjøpe meg det jeg ville nå. Hmmm, må pønske litt. Mulig jeg både får råd til dreamybag til quinnyvogna og til bilstol. Vi tenker å leie bilstol, men må da kjøpe basen dersom vi vil ha med det. Basen er ca 1400 og en dreamybag kan jeg få til ca 900,-. Litt sånn :banantroll: nå jeg!! Endret 28. mars 2008 av pondusa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 29. mars 2008 Forfatter #2396 Del Skrevet 29. mars 2008 T-30 i dag!! Vi har vært en snartur i byen. Fikk bestilt basen til bilstolen, blir bestilt på mandag og skulle ta max en uke. Så leier vi en maxi cosi cabriofix stol til 90,- mnd. Skal sette annonse i avisen på mandag om noen har en dreamybag å selge. Har sett 3 stk her i byen, som nå har gått over til sportsvogndelen. Håper vi kan få positiv respons. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 29. mars 2008 #2397 Del Skrevet 29. mars 2008 Så deilig med mer penger i kassa da. Håper dere får respons ang den bagen. Ha en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 29. mars 2008 Forfatter #2398 Del Skrevet 29. mars 2008 Har sett første episode av den svenske jordmorserien. For noen herlige fødsler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 30. mars 2008 #2399 Del Skrevet 30. mars 2008 Åh, den skal jeg også se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #2400 Del Skrevet 31. mars 2008 Liten rettelse, T-30 i dag vel. Hadde tenkt litt amerikansk jeg... Nå står vi på farten for å levere litt klær til loppis. Ble 6 sekker barneklær, 1 sekk dameklær, 1 sekk gravidklær og 1 eske leker dersom de tar den. Senere skal vi med et lass søppel, mest papp og ødelagte klær. 14.45 skal jeg til legen, han ville sjekke BT igjen. Blir helt sikkert en liten kikk på lillebror også, kjenner jeg legen rett. Han er glad i å bruke ul. Og i ettermiddag skal vi i bursdag til farmoren min. Blir vel litt kaker og annet godt der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå