Gå til innhold

Livet i Pondusa-huset

pondusa

Anbefalte innlegg

Startet prosjekt fremkalle bilder. Siste bilde vi fremkalte var fra oktober 2006, så nå trengtes det virkelig...

Blir jo garantert en del knipsing i tiden fremover, så jeg ville prøve å bli litt àjour før den tid.

Akkurat nå lastes perioden jan-april 2007 opp.... Men TTT!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Startet prosjekt fremkalle bilder. Siste bilde vi fremkalte var fra oktober 2006, så nå trengtes det virkelig...

Blir jo garantert en del knipsing i tiden fremover, så jeg ville prøve å bli litt àjour før den tid.

Akkurat nå lastes perioden jan-april 2007 opp.... Men TTT!

Fremkalle bilder, hva er det? :klø:

:fnise: Sånt er det lenge siden vi har gjort her i huset! Synd, egentlig, for det er noe annet å ha bildene i album enn på pc-en... Blir nok tatt mye bilder fremover, ja ;) Mannen er hobbyfotograf, så babyen her blir nok veeeldig mye fotografert ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sendte første ladning bilder til fremkalling i går kveld. Ble fra okt-06 til og med mai-07. Ble bare 350 bilder ca...

Får ta en fremkalling til senere, forhåpentligvis klarer jeg da juni-des 07 og da er det bare 2008 bilder igjen.

Må handle inn noen flere fotoalbumer også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilder ja... har ikke fremkalt bilder på et par år jeg heller. *skamme seg*

Det var ei fin fødselshistorie du hadde, håper du får en fin opplevelse denne gangen også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om redebyggingen har startet her i huset.

I dag har jeg nemlig bakt brød, eplekake, masse boller og masse rundstykker. :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:duskedame: 33 uker :duskedame:

Nå går det fremover her. Du får finne frem neglsaksa :fnise:

(iflg tickeren din trenger neglene til lille smule en klipp!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er huset shinet, jeg har handlet inn det vi trenger og kaker/rundstykker er bakt.

Da skulle vel alt være klart til bursdagsfeiring i morgen ettermiddag. Så rakk jeg å bli ett år eldre før jeg ble 3barnsmamma da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Tusen takk alle sammen. :klem:

Nå ligger det en creative zen-spiller foran meg, sammen med en nydelig blomsteroppsats med rosa roser. :hjerter: Dro avgårde så tidlig i morges, så pakken måtte visst vente til jeg kom hjem.

Om et par timer kommer nærmeste familie på kaffe, blir helt enkel servering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært på kontroll i dag jeg. Babyen har det supert i magen, ligger høyt oppe enda, men med hodet vendt nedover. Smule var dessuten veldig lite blyg i dag... :lur:

Jeg hadde litt høyt blodtrykk, lå på 137/87 etter 3 gjentatte målinger. Siden jeg har ordnet meg fri hele neste uke sykemeldte ikke legen meg nå. Men han var enig i at det kanskje kunne være lurt at jeg fikk tatt det litt med ro nå da jeg i tillegg sa at det var litt tungt på jobb og jeg hadde mer eller mindre kynnere hele tiden. Så jeg skulle ringe første dag etter påske til jm og få en time, så skulle vi ordne en sm for de to siste ukene før permisjonsstart. Hadde jo håpet å slippe sykemelding, men jeg kjenner nok at det er det beste å gjøre nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...