Gå til innhold

Livet i Pondusa-huset

pondusa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da er vi hjemme igjen fra legen og byen.

Mathias er litt bedre angående feberen i dag, men han hoster voldsomt. Crp-prøven viste over fordobling siden onsdag, så legen ville ikke se det an lengre. Fikk penicillin mixtur som skal tas 3 x daglig i 10 dager. Dette skal bli morsomt gitt... Fikk gitt første dose nå med tvang, så her blir litt tårer og søl.

Var på lekebutikken etter legen, og han fikk plukke seg ut en leke fordi han hadde vært flink hos legen og blitt stukket i fingeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skulle visstnok være litt smak på den,men han er vrang til all medisin som skal inn gjennom munnen.

Vi skal vel klare det på et vis, viktigste er at han blir frisk nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare såvidt innom før jeg skal synke ned i godstolen for resten av kvelden.

Begge ungene sover, og jeg kjenner jeg er sliten. Har vært på farten hele dagen.

Pondus har vært feberfri siden fredag, men er enda tett og hoster, så vi tar en ekstra hjemmedag i morgen. Lillemor gikk selv å la seg i kveld, sa hun var varm og var sliten. Enda ett sykt barn er det jeg trenger minst nå. Får se henne an, mulig jeg bare holder henne hjemme i morgen også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lager en liten tippeliste jeg, selv om det ikke blir fødsel før om minst 7 uker.

Mens/ultralyd-termin er 30.april.

Pondusa: 25.april - :babygutt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, håper ikke begge barna har blitt syke! Håper Pondus fortsetter å holde seg feberfri og at Lillemor ikke begynner å bli syk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemor var heldigvis i form i morges, det ble aldri noe feber. Så hun dro i bhg, så skulle vi heller hente henne litt tidligere.

Pondus er hjemme med meg i dag, mest for å være helt sikker på at han er helt frisk. Nå har han bare hoste og litt tett, så vi regner med at vi alle kommer oss i bhg i morgen.

:hoppe: 31 uker i dag :hoppe:

Huhei hvor det går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare innom å leser litt igjen jeg :-D

Hvordan reagerer de andre barna på å skal bli storesøsken? Blir vel spennende :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De snakker veldig mye om lillebabyen ja. Skjønt pondus skjønner vel ikke helt hva det dreier seg om.

Lillemor ønsker seg så en lillesøster, men jeg mistenker at vi må skuffe henne der. Er ikke helt sikker da.

Hun sier at dersom det blir en gutt, så skal hun bare leke med den mens den er baby, etter det får pondus leke med den. For da har hun begynt på skole og fått egne venninner sier hun.

Har nå løsninger på alt lille prinsessa mi. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok lillebabyen blir veldig populær bare hun får se og kjenne på den ;)

Har ei venninne som bor i USA, og hun fødte nr 3 hjemme på eget soverom. Med barna tilstede. Og det synes jeg er veldig spesiellt. Barna er to jenter på 6 og 11 år. Men alt man ikke er vant med blir vel litt anderledes tenker jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

:fnise: Så søt Lillemor er ;)

Så klart det er spennende for de to å bli storesøsken, selv om Pondus ikke forstår så mye av det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...