Gå til innhold

Livet i Pondusa-huset

pondusa

Anbefalte innlegg

Bare 4 dager igjen til ul, og jeg heller mer mot å ville få vite kjønn. Svigermor vil ikke vite det, og påstår at jeg nok ikke klarer å holde meg. Men jeg tror innerst inne at hun ville blitt litt spent dersom hun visste også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja jeg så det tydelig med pondus,men ikke før uke 31 da.

I morgen tidlig drar jeg på julebord med jobben. Blir borte til søndagen. Ungene skal være hos mamma og pappa.

Så når jeg kommer hjem, er det bare 1 natt og så er det ul 8.30 mandags morgen. Har feriedag,så jeg skal bare slappe av resten av dagen. Kanskje blir jeg å kjøpe et bittebitte lite plagg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klø: Noen (deriblandt du) har ramla ut av mine innlegg gitt... Skjønner ikke hva som har skjedd jeg.. Men huker deg med dette opp igjen og følger med videre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herlighet som ukene dine flyr avgårde da!! Synes både du og monja akkurat ble gravide..og nå er dere snart halvveis begge to!! :dåne:

Masse lykke til på UL i morgen! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg hjemme igen fra ultralyd.

:legrine: I magen min bor en baby. (for det var bare 1).

Legen hadde med seg en medisinstudent, så han brukte god tid og forklarte alt veldig nøye. Jeg kunne jo ikke se meg mett på mitt lille gull. :hjerter:

Alt var som det skulle, en baby som var så aktiv at legen slet litt med å få alle mål han ville ha. Fikk målt dem omsider, og jeg fikk bekreftet at jeg nok en gang var rimelig sikker på befruktningsøyeblikket.

Mens-terminen var 30.april og ultralyd-terminen ble 30.april.

Morkaken lå fint plassert på venstre side denne gangen, så det var bra.

Det vil si at jeg fortsatt er 18+0 i dag!! Og jeg fikk forresten mye skryt for magen, legen mente den var perfekt til å vokse i for lille smule.

Kjønnet vet jeg ikke helt om han såg selv, men babyen var veldig aktiv og snodde seg rundt hele tiden. Så det får heller være en overraskelse til smule kommer ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hos meg sa de ingenting, men jeg så noe som ga meg guttefølelse. Jeg kan jo ha sett en del av navlestrengen da. Jordmor mente det var umulig å se, så vi må vente til 4. januar med å sniktitte litt mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos meg sa de ingenting, men jeg så noe som ga meg guttefølelse.

Da han målte lårbeina, og babyen lå med spredte ben, syntes jeg at noe lignet en liten snopp. Men sikker er jeg ikke. Får nok ny ul i januar tror jeg.

Men det var dette med jentefølelsen min da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Så artig med ultralyd! :hoppe:

Er det vanlig med flere ul-er, eller har du en spesiell grunn til å dra på ny ul i januar?

Jordmora her i byen slutter til jul. Dersom det ikke kommer en ny i stillingen, må jeg ta resten av kontrollene til legen. Siden han tar alle sv.skaps ktrl og ultralydene, så tar han ul ved hver kontroll. Så det er en ekstra bonus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...