pondusa Skrevet 22. november 2007 Forfatter #2161 Del Skrevet 22. november 2007 Bare 4 dager igjen til ul, og jeg heller mer mot å ville få vite kjønn. Svigermor vil ikke vite det, og påstår at jeg nok ikke klarer å holde meg. Men jeg tror innerst inne at hun ville blitt litt spent dersom hun visste også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neria Skrevet 23. november 2007 #2162 Del Skrevet 23. november 2007 God helg Og så kort tid igjen til UL Det blir moro Kanskje kjønnet er så tydelig at du ser det enten du vil eller ikke, det har skjedd før Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 23. november 2007 Forfatter #2163 Del Skrevet 23. november 2007 Ja jeg så det tydelig med pondus,men ikke før uke 31 da. I morgen tidlig drar jeg på julebord med jobben. Blir borte til søndagen. Ungene skal være hos mamma og pappa. Så når jeg kommer hjem, er det bare 1 natt og så er det ul 8.30 mandags morgen. Har feriedag,så jeg skal bare slappe av resten av dagen. Kanskje blir jeg å kjøpe et bittebitte lite plagg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 24. november 2007 #2164 Del Skrevet 24. november 2007 :klø: Noen (deriblandt du) har ramla ut av mine innlegg gitt... Skjønner ikke hva som har skjedd jeg.. Men huker deg med dette opp igjen og følger med videre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 25. november 2007 #2165 Del Skrevet 25. november 2007 Så spennende med UL! Lykke til, tida flyr sånn hos dere gravide, jeg greier ikke å holde følge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 25. november 2007 #2166 Del Skrevet 25. november 2007 Spennende med UL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 25. november 2007 Forfatter #2167 Del Skrevet 25. november 2007 Fryktelig spent, i morgen tidlig kl 8.30 er det duket for ultralyd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 25. november 2007 #2168 Del Skrevet 25. november 2007 Herlighet som ukene dine flyr avgårde da!! Synes både du og monja akkurat ble gravide..og nå er dere snart halvveis begge to!! :dåne: Masse lykke til på UL i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 25. november 2007 Forfatter #2169 Del Skrevet 25. november 2007 Tusen takk Madden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 26. november 2007 #2170 Del Skrevet 26. november 2007 Lykke til på UL om 10 minutter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 26. november 2007 Forfatter #2171 Del Skrevet 26. november 2007 Da er jeg hjemme igen fra ultralyd. I magen min bor en baby. (for det var bare 1). Legen hadde med seg en medisinstudent, så han brukte god tid og forklarte alt veldig nøye. Jeg kunne jo ikke se meg mett på mitt lille gull. Alt var som det skulle, en baby som var så aktiv at legen slet litt med å få alle mål han ville ha. Fikk målt dem omsider, og jeg fikk bekreftet at jeg nok en gang var rimelig sikker på befruktningsøyeblikket. Mens-terminen var 30.april og ultralyd-terminen ble 30.april. Morkaken lå fint plassert på venstre side denne gangen, så det var bra. Det vil si at jeg fortsatt er 18+0 i dag!! Og jeg fikk forresten mye skryt for magen, legen mente den var perfekt til å vokse i for lille smule. Kjønnet vet jeg ikke helt om han såg selv, men babyen var veldig aktiv og snodde seg rundt hele tiden. Så det får heller være en overraskelse til smule kommer ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 26. november 2007 #2172 Del Skrevet 26. november 2007 For en flott rapport. Høres ut som om lille smule har det bare lekkert der inne. Og bare to dager etter meg da. for 18 uker!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 26. november 2007 Forfatter #2173 Del Skrevet 26. november 2007 Du skal se vi sladrer fra hver vår fødeseng når den tid kommer, Monja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 26. november 2007 #2174 Del Skrevet 26. november 2007 GRATTIS! Men atte, nå fikk hverken du eller monja noe klart svar på kjønn? Sa de noe om hva de trodde da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 26. november 2007 #2175 Del Skrevet 26. november 2007 Hos meg sa de ingenting, men jeg så noe som ga meg guttefølelse. Jeg kan jo ha sett en del av navlestrengen da. Jordmor mente det var umulig å se, så vi må vente til 4. januar med å sniktitte litt mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 26. november 2007 Forfatter #2176 Del Skrevet 26. november 2007 Hos meg sa de ingenting, men jeg så noe som ga meg guttefølelse. Da han målte lårbeina, og babyen lå med spredte ben, syntes jeg at noe lignet en liten snopp. Men sikker er jeg ikke. Får nok ny ul i januar tror jeg. Men det var dette med jentefølelsen min da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neria Skrevet 26. november 2007 #2177 Del Skrevet 26. november 2007 Så gøy med UL Høres ut som om lille smulen din har det alle tiders Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 26. november 2007 #2178 Del Skrevet 26. november 2007 Så artig med ultralyd! Er det vanlig med flere ul-er, eller har du en spesiell grunn til å dra på ny ul i januar? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 27. november 2007 #2179 Del Skrevet 27. november 2007 Åhh, det høres så gøy ut med UL! Og så flott at alt så så bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 27. november 2007 Forfatter #2180 Del Skrevet 27. november 2007 Så artig med ultralyd! Er det vanlig med flere ul-er, eller har du en spesiell grunn til å dra på ny ul i januar? Jordmora her i byen slutter til jul. Dersom det ikke kommer en ny i stillingen, må jeg ta resten av kontrollene til legen. Siden han tar alle sv.skaps ktrl og ultralydene, så tar han ul ved hver kontroll. Så det er en ekstra bonus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå