Gå til innhold

Livet i Pondusa-huset

pondusa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tusen takk alle sammen.

Får låne pc hos de jeg bor til, så jeg kikker innom litt. Kjempedeilig å slappe av, skal snart på butikken å handle litt fredagssnop. I morgen skal jeg shoppe litt i byen og så skal vi ut på kvelden. Søndag skal jeg bare ta det med ro før båten hjem går kl 16.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På lørdag endte vi opp på en velværeavdeling på nordlandsbadet. Mange forskjellige badstuer og boblebad. Vi var der i nesten 3 timer, aner ikke hvor avslappet jeg var etterpå. Kjempedeilig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja var deilig når jeg hadde anledning til det. Vi betalte 225kr, og da kunne man være der så lenge man ville.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På lørdag endte vi opp på en velværeavdeling på nordlandsbadet. Mange forskjellige badstuer og boblebad. Vi var der i nesten 3 timer, aner ikke hvor avslappet jeg var etterpå. Kjempedeilig!!

Høres utrolig herlig, og billig ut!! :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmmm, hadde en kjempedeilig alenehelg med shopping, gode venninner og velvære.

Kjenner et lite stikk av savn til byen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmmm, hadde en kjempedeilig alenehelg med shopping, gode venninner og velvære.

Kjenner et lite stikk av savn til byen...

Høres herlig ut!! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var en veldig tydelig mage allerede i uke 12. Min begynte ikke å vise seg før etter UL i uke 19.

Men du er slankere enn meg og har vært gravid før, så det har sikkert noe med det å gjøre.

Ha en fin helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Det var en veldig tydelig mage allerede i uke 12. Min begynte ikke å vise seg før etter UL i uke 19.

Men du er slankere enn meg og har vært gravid før, så det har sikkert noe med det å gjøre.

Ha en fin helg.

Tusen takk. Har alltid fått tidlig mage jeg.

Oi, du er jo skikkelig gravid, du! Jeg ser ennå bare tjukk ut... :snufs:. Lekker mage!

God helg!!! :klem:

Takk. En liten snik i bakhodet murrer om det faktisk er bare en der inne, men fornuften sier ja...

God helg :klem:

God helg til deg også. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For ekstra nysgjerrige er følgende link til magegalleriet mitt....

Smule-hulen

:( Jeg vil også se magebilder!! Men, får vel ikke sett siden jeg ikke er registrert på den siden :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, du ser jo skikkelig gravid ut! Så fin! :)

Jeg er jo lengre enn deg (16+1 i dag), og ser i beste (eller verste?) fall ut som om jeg bare har fått bittelitt ekstra mageflesk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...