pondusa Skrevet 18. september 2007 Forfatter #2041 Del Skrevet 18. september 2007 Murmelmy og Mayamor: ----------------------- Da har vi vært på 2års kontroll med Pondus. Språktesten hos helsesøster gikk ikke helt bra, siden han satt slapp og med nesten 39 i feber. Måtte komme tilbake neste uke. Det viktigste for meg var egentlig sjekken inne hos legen. Den viste ørebetennelse, astmasurkling i brystet og sår hals. Så nå har vi fått Apocillin i en uke mot ørene, og skulle bare kjøre på med dobbel dose astmamedisin helt til han hadde vært bedre en uke. Da kunne vi gå ned til enkel dose daglig igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 19. september 2007 Forfatter #2042 Del Skrevet 19. september 2007 Fikk pakke fra H&M i dag. En dongeribukse og en cordfløyelsbukse til meg!! Så deilig med en bukse som satt godt rundt magen. Er tett i halsen, hoster mye og blir anpusten av den minste lille ting. Spent på hvordan dagen på utegruppa skal bli i morgen. Vi skal heldigvis på busstur, så det blir ikke så mye gåing. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 19. september 2007 #2043 Del Skrevet 19. september 2007 Tenk at du har passert 8 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 19. september 2007 #2044 Del Skrevet 19. september 2007 Huffda, blitt syk ? Det er vel riktig årstid for det nå, kaldt og guffent som det er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eve Luna Skrevet 20. september 2007 #2045 Del Skrevet 20. september 2007 Gratulerer med 8 uker Ikke noe moro med forkjølelse. Ønsker deg God Bedring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 20. september 2007 #2046 Del Skrevet 20. september 2007 Gratulerer med 8 uker! Tida går! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 20. september 2007 #2047 Del Skrevet 20. september 2007 God bedring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 20. september 2007 Forfatter #2048 Del Skrevet 20. september 2007 Takk skal dere ha. Vi var mye bedre i dag både pondus og jeg, så vi kom oss i bhg begge to. Han har litt hoste enda, men om et par dager bør astmamedisinen virke fullt, så da blir han sikkert kvitt hosten også. Jeg kjenner litt rusk i halsen enda, men er ikke sår og vond lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 20. september 2007 #2049 Del Skrevet 20. september 2007 Godt å høre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 22. september 2007 #2050 Del Skrevet 22. september 2007 Nei nei må ikke bli syk nå.... Grattis med 8 uker forresten! Himmel og hav altså,en dag og ei uke er jo ingen ting lengre,poff så er det over! Prøvestarten vår krasjet litt med HVøvelsen til sambo så jeg tror vi bare må kalle dette pp0 og satse på heidundrende prøving neste mnd:) KLEM! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 22. september 2007 #2051 Del Skrevet 22. september 2007 God lørdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 23. september 2007 Forfatter #2052 Del Skrevet 23. september 2007 Takk skytte og middis. Er fortsatt litt gruggen i halsen, men det er ikke noe vondt lengre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 24. september 2007 #2053 Del Skrevet 24. september 2007 Hvordan går det? Utenom forkjølelsen da, ser at du begynner å bli bedre, det er bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 24. september 2007 Forfatter #2054 Del Skrevet 24. september 2007 Trøtt, uvel og kvalm. Hosta til jeg nesten brakk meg i morges, var skikkelig guffent. Også er jeg så kortsint for tiden, leggingen i dag endte med snørr og tårer før vi klarte å ordne opp. Skal bli så godt når sambo kommer hjem om en ukes tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 24. september 2007 Forfatter #2055 Del Skrevet 24. september 2007 (endret) Du er nå 9 uker på vei. Unnfangelsen finner sted omkring: 6. august, 2007 Hjertet begynner å slå: 31. august, 2007 Embryoet beveger seg: 24. september, 2007 Embryoperioden er slutt, du bærer på et foster: 1. oktober, 2007 Endret 24. september 2007 av vimse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 24. september 2007 #2056 Del Skrevet 24. september 2007 Grattis med 9 uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 24. september 2007 Forfatter #2057 Del Skrevet 24. september 2007 Grattis med 9 uker! Tusen takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 24. september 2007 Forfatter #2058 Del Skrevet 24. september 2007 Jeg var jo til jordmor i dag. Jeg tror jeg har verdens beste jordmor. Kom inn, fikk masse div blader og brosjyrer og målte bt. Så pratet vi litt om siste svangerskap, og fødselen og hvordan form jeg var i nå. Hun informerte litt om trygderettigheter og hva arbeidstilsynet sier om innkluderende arbeidsliv. Så til det beste: Hun sa at det var for tidlig å lytte etter hjertelyd nå, og det visste jeg jo. Men dersom jeg ville bestille meg en time om 3-4 uker, så skulle jeg med glede gjøre det. Så skulle hun finne hjertelyden, "slik at jeg skulle bli glad", som hun sa. Så jeg får se hva jeg gjør, mulig jeg bestiller en time rundt uke 14 til henne igjen, så er det ul hos lege i uke 18. Hun viste meg også den oversikten fra staten over hvor mange ktrl de anbefaler. Hun bruker ikke den, men lar den gravide selv få bestemme om de vil komme hver mnd eller sjeldnere. Alt er egentlig litt opp til oss sa hun. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eve Luna Skrevet 25. september 2007 #2059 Del Skrevet 25. september 2007 Det virker som en veldig grei jordmor som hører på sine pasienter. Du er heldig. Og det er ikke så lenge til du kan høre hjertelyden. Jeg er enig med din jordmor at det er kvinnen som bør bestemme hvor ofte hun ønsker å komme til kontroll. For spesielt de første 12 uker hadde jeg så mange spørsmål og mye jeg lurte på men min lege ville ikke ta meg imot før jeg var i uke 11. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 25. september 2007 Forfatter #2060 Del Skrevet 25. september 2007 Dersom det klaffer med at jeg har senvakt en mandag om noen uker, så skal jeg bestille time til jm. Er jo så deilig å høre hjertelyden. Jeg fikk jo ikke høre den før uke 20 med begge de andre, men hadde jo kjent bevegelser i mange uker + sett dem på ul. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå