Midnattsol Skrevet 6. september 2007 #1961 Del Skrevet 6. september 2007 "Kvelds" mage. hehe Artig å se! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neria Skrevet 6. september 2007 #1962 Del Skrevet 6. september 2007 Måtte en tur innom deg og hilse på siden du skriver hyggelige hilsner i boka mi Det der var en fin mage! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 6. september 2007 Forfatter #1963 Del Skrevet 6. september 2007 "Kvelds" mage. hehe Artig å se! Ja den er bittelitt større på kvelden så. Enn så lenge ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 6. september 2007 Forfatter #1964 Del Skrevet 6. september 2007 Måtte en tur innom deg og hilse på siden du skriver hyggelige hilsner i boka mi Det der var en fin mage! Takk takk. Gleder meg så til fortsettelsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 6. september 2007 #1965 Del Skrevet 6. september 2007 Å, så artig med mage! Artig å få se bilde! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 6. september 2007 Forfatter #1966 Del Skrevet 6. september 2007 Det blir nok flere knøttet, må jo vise frem utviklingen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 6. september 2007 #1967 Del Skrevet 6. september 2007 Det blir nok flere knøttet, må jo vise frem utviklingen. Så bra, blir morsomt å se! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 6. september 2007 Forfatter #1968 Del Skrevet 6. september 2007 Er forresten første magebilde i smuleboka nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 6. september 2007 #1969 Del Skrevet 6. september 2007 Ja den er bittelitt større på kvelden så. Enn så lenge ihvertfall. Det er min også, og jeg er ikke gravid enda engang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 7. september 2007 #1970 Del Skrevet 7. september 2007 Åh, så hyggelig at du la ut magebilde!! Fin mage, ja Håper du får en strålende helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 7. september 2007 #1971 Del Skrevet 7. september 2007 Oi, du har allerede fått en fin kul på magen! Kjempegøy å se! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 7. september 2007 #1972 Del Skrevet 7. september 2007 Det var en fin mage ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 7. september 2007 #1973 Del Skrevet 7. september 2007 Så fin liten mage! :-D Ha en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 7. september 2007 Forfatter #1974 Del Skrevet 7. september 2007 Takk for det alle sammen. Nå begynner det å spre seg litt smått om senn at vi skal ha smått. Skal fortelle det til storesøs i morgen, og så skulle sambo fortelle foreldrene det. Vet ikke om han har gjort det enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 7. september 2007 Forfatter #1975 Del Skrevet 7. september 2007 Jeg har bokdilla og prøver så godt jeg kan å overføre det til mine barn. I dag fikk vi pakke i posten, bøker!! -På flukt & Aldri mer fri av Liza Marklund (til meg) -Barbapappa bok nr 3 og 5 (til lillemor) -Den store boken om Tassen (til pondus) Så venter vi på: -Harry Potter nr 7 (til meg, kommer 1.des) -Pondus, 7 lange (bursdagsgave til sambo) -Det var ikke storken (bok om sv.skap og fødsel beregnet på barn) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neria Skrevet 7. september 2007 #1976 Del Skrevet 7. september 2007 God helg til både deg og magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 7. september 2007 #1977 Del Skrevet 7. september 2007 Heisann Må først få gratulere deg med en liten spire i magen, er det ikke en utrolig herlig følelse? Fant selv ut for ca. en uke siden at jeg var gravid og det kom som et sjokk Hadde såvidt begynt å tenke på prøvingen før dette fantastiske skjer. Veldig uvirkelig. Må også innrømme at det var en skikkelig skummel tanke til å begynne med, men slapper mer av nå og har fordøyd det litt Blir spennendes og følge deg også siden vi er omtrent like langt på vei. Jeg har ikke vært hos legen enda, men skal om ca. 2 uker. Vet mer da :rødme: Og for en flott liten mage du har fått Og så ser jeg at du faktisk har termin på bryllupsdagen min Fin dato...he he Ha en god kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 7. september 2007 Forfatter #1978 Del Skrevet 7. september 2007 Neria og Linky: Nå tror jeg at jeg skal avslutte kvelden med en bok på senga. Dersom dere kikker i den andre boka, ser dere at jeg har litt dilla på bøker... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 7. september 2007 #1979 Del Skrevet 7. september 2007 Hva leser du nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 7. september 2007 Forfatter #1980 Del Skrevet 7. september 2007 Skal begynne på "På flukt & Aldri mer fri" av Liza Marklund. 2 bøker i 1. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå