Knøttet Skrevet 4. september 2007 #1941 Del Skrevet 4. september 2007 Har du mage allerede?! Åj, så koselig! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 4. september 2007 Forfatter #1942 Del Skrevet 4. september 2007 En mor på avdelingen til lillemor skal ha baby i februar. Fikk vite i dag at ei mor på naboavdelingen skal ha baby i mars. Var fristet til å si at jeg skulle ha i april... Men vi må få finger`n ut og fortelle det til familien først. Er det tidlig å fortelle det til lillemor tro? Vil jo at hun skal få fortelle hemligheten vår... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 4. september 2007 #1943 Del Skrevet 4. september 2007 Så bra at alt så fint ut på UL! Tenk, en liten smule på 6 uker Skjønner godt at det ikke nytter å skjule det lengre, koselig at lillemor skal få fortelle det da :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 4. september 2007 Forfatter #1944 Del Skrevet 4. september 2007 Nå er det Grey`s!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 4. september 2007 #1945 Del Skrevet 4. september 2007 Ikke lett det der med når man skal fortelle...enkelte reagerer fælt på om folk sier det før 12 uker er passert..andre synes det er helt greit! Vi har fått kommentarer som har gått begge veier for å si det slik! En får gjøre som en selv føler er riktig mener nå jeg! men...hadde nok fortalt det til familien først ja!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 4. september 2007 Forfatter #1946 Del Skrevet 4. september 2007 Snufs, snufs. Ååå så lettrørt jeg er for tiden. Blir mange tårevåte tirsdager fremover... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 4. september 2007 Forfatter #1947 Del Skrevet 4. september 2007 Ikke lett det der med når man skal fortelle...enkelte reagerer fælt på om folk sier det før 12 uker er passert..andre synes det er helt greit! Vi har fått kommentarer som har gått begge veier for å si det slik! En får gjøre som en selv føler er riktig mener nå jeg! men...hadde nok fortalt det til familien først ja!! Vi sa det i uke 5 med lillemor og pondus, så sånn sett er vi jo treige denne gangen... Tipper i grunn at de har avslørt meg, men bare venter på at vi skal si det selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veronal Skrevet 4. september 2007 #1948 Del Skrevet 4. september 2007 Så gøy at alt er vel! Det høres ut som du har det helt strålende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 4. september 2007 Forfatter #1949 Del Skrevet 4. september 2007 Ja jeg har i grunn det. Svever litt på en sky at det skulle gå så fort med prøvingen, og det faktum at vi skal få bli trebarnsforeldre. :rørt: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veronal Skrevet 4. september 2007 #1950 Del Skrevet 4. september 2007 Snufs! :lettrørt: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 4. september 2007 #1951 Del Skrevet 4. september 2007 Sa dere det så tidlig med de forrige barna altså? Greide ikke å holde dere da eller? Tror jeg blir slik også, om jeg blir gravid ... Jeg er elendig til å holde på slike hemmeligheter Vil bare si det til alle med en eneste gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 5. september 2007 Forfatter #1952 Del Skrevet 5. september 2007 Nei vi syntes ikke det var noe å holde tett om! Og det der med at man på død og liv skal være så opptatt av den 12-ukers grensa har aldri brydd meg. Nå er det jo en mulighet for at dette blir siste gangen, så da ville jeg bare holde det for meg selv bittelittegranne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Umuriel Skrevet 5. september 2007 #1953 Del Skrevet 5. september 2007 Nei vi syntes ikke det var noe å holde tett om! Og det der med at man på død og liv skal være så opptatt av den 12-ukers grensa har aldri brydd meg. Vi brydde oss heller ikke om den 12-ukersgrensa. Jeg var helt sikker på at alt kom til å gå bra uansett. Enkelte av de vi fortalte det til syns det var rart at vi sa det så tidlig, men det får da være opp til de som venter barn å bestemme når de vil fortelle det. Og 12 uker er da uansett ikke noen absolutt grense, søsteren min mistet i uke 20, så man er jo ikke "trygg" ved noe tidspunkt uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 5. september 2007 Forfatter #1954 Del Skrevet 5. september 2007 Nå har jeg vært å trent litt, og spist en deilig salat til lunsj i byen. Fikk vite på treningsstudioet at det skulle komme en time som het "stor ball". Det må vel være ideelt for meg nå. Er ei venninne av meg som jobber der, de er noen fysioterapauter som har startet eget senter, og hun anbefalte timen. Jeg har jo også en slik stor pilates-ball hjemme, så da kan jeg jo ta noen økter hjemme også. Nå skal jeg bare skumme gjennom litt, og så skal jeg ta meg en time på øyet før jeg henter ungene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 5. september 2007 Forfatter #1955 Del Skrevet 5. september 2007 Vi var til mamma & pappa på kaffe i dag. Jeg hadde på forhånd fortalt lillemor hva som skal skje, og hun ble kjempeglad. Da hun fortalte bestemor og bestefar det, ble de glade de også. Det gjorde godt. De sa de ikke visste det, men at det ikke kom som noen stor overraskelse da. Mamma hadde bare ventet på at det skulle skje før eller senere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 5. september 2007 #1956 Del Skrevet 5. september 2007 Så flott! Da var det gjort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 5. september 2007 #1957 Del Skrevet 5. september 2007 Vi var til mamma & pappa på kaffe i dag. Jeg hadde på forhånd fortalt lillemor hva som skal skje, og hun ble kjempeglad. Da hun fortalte bestemor og bestefar det, ble de glade de også. Det gjorde godt. De sa de ikke visste det, men at det ikke kom som noen stor overraskelse da. Mamma hadde bare ventet på at det skulle skje før eller senere. Så bra da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 6. september 2007 #1958 Del Skrevet 6. september 2007 Gratulerer med smule i magen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 6. september 2007 Forfatter #1959 Del Skrevet 6. september 2007 Tusen takk Jinx! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 6. september 2007 Forfatter #1960 Del Skrevet 6. september 2007 Første magebildet er tatt, "kvelds" magen i dag 6+3 :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå