Gå til innhold

Livet i Pondusa-huset

pondusa

Anbefalte innlegg

Ja jeg vet egentlig problemet. Jeg er så utrolig lite flink til å drikke vann, det skal jo også holde magen i sjakk.

Tvinger meg selv til drikke mer vann, selv om jeg synes det smaker vondt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du får drikke saft eller noe da vet du!! Det er jo væske det også!! :jepp:

Ikke noe gøy å gå rundt kvalm..var du det med lillemor og pondus også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg har aldri vært et spor kvalm under de to forrige sv.skapene. Er litt uggen nå, men har spist en banan og et par lapper til kveldsmat.

Og så har jeg drukket nesten en liter vann nå i kveld!

I morgen har jeg legetime kl 11, er litt spent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for det. Skal bli greit å komme i gang, selv om det er litt tidlig. Men jeg var visst til kontroll ca samtidig med pondus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med legetime i morgen. Jeg må vente helt til fredag, men da er det kun gu (og forhåpentligvis UL). Resten av papirer og kontroll skal fastlegen min ta litt senere. Nå skal jeg prøve å finne termin, og da skal jeg til gyn.spes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært på første kontroll, og alt så fint ut.

Først litt skravling med legen om alt mulig. Så fylte han ut helsekortet og han gikk også ut fra termin 30.april.

Tok en kjapp utvendig ul for å sjekke om det var en eller to, og der så vi at lille smule lå akkurat der h*n skulle, og utfra målene tilsa størrelsen 6+3. :duskedame: (Jeg er 6+0 i dag etter menstermin)

Noe hjerte så vi ikke enda, så det får bli til ordinær ul.

Nå er det ingen kontroller før ordinær ul, han satte meg opp på time 26.nov.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så flott at alt så bra ut da!!! :jepp:

Kjekt når legen har UL tilgjengelig...så fikk du iallefall bekreftet at det var en, og ikke to, der inne!!! :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WÆÆ!! Så spennede!! Blir jo heeelt overpåvirket her....Bra vi skal hive oss rundt igjen! Må bare ikke tenke på hvordan det blir med turbo og evt enda en...hohoi......!

KLEM!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det blir så bra så, Skytte. Å være tobarnsmor er kjempeherlig, og jeg er sikker på at å være trebarnsmor blir minst like deilig.

Jeg gleder meg så!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bare å innse at jeg ikke lengre kan bruke noen av mine vanlige bukser.

Så nå har jeg lett frem gravidbuksene og lagt i klesskapet. Ser jo en liten kul når jeg har de på meg, og tunikaer har nå gått fra å skjule til å fremheve magen...

Så om noen spør nå, så svarer jeg ærlig. kanskje vi skulle fortalt det til familien først??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh, ting går jo så fort her! :)

Kjempebra at alt så bra ut på legetimen! Da er det jo kanskje lettere å skulle fortelle til andre også?

Ha en fin dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...