Murmelmy Skrevet 30. august 2007 #1901 Del Skrevet 30. august 2007 Tihi, holde inn magen ja. Det gjorde jeg i forrige uke. Nå vet venner og familie det, så slipper å holde inn der. Slipper den heller ekstra ut. På jobb vet sjefen, men går med klær hvor det ikke synes så godt. Kan ennå bruke bukser og skjørt, men bulen er unektelig der . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 30. august 2007 #1902 Del Skrevet 30. august 2007 Så koselig med forventninger til en ny baby... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 30. august 2007 Forfatter #1903 Del Skrevet 30. august 2007 Så koselig med forventninger til en ny baby... Ja jeg gleder meg skikkelig. :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 31. august 2007 Forfatter #1904 Del Skrevet 31. august 2007 Huff, sambo reiser i ettermiddag når vi kommer hjem fra bhg. Vi rekker akkurat å kjøre han på flyplassen. Og i natt drømte jeg igjen om tvillinger, hva er det som surrer oppi hodet mitt mon tro... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 31. august 2007 #1905 Del Skrevet 31. august 2007 Bruker du å ha en sterk magefølesel? Kanskje du har rett . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 31. august 2007 #1906 Del Skrevet 31. august 2007 Er det tvillinger i familien din...? Tenk om det er 2 stk ja, det hadde vært noe Håper du får en fin helg, selv om det er kjedelig at mannen skal reise Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsP Skrevet 31. august 2007 #1907 Del Skrevet 31. august 2007 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 31. august 2007 #1908 Del Skrevet 31. august 2007 Så kjedelig at samboeren reiser Blir han lenge? Hmmm, kanskje det virkelig blir tvillinger?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 31. august 2007 Forfatter #1909 Del Skrevet 31. august 2007 Så kjedelig at samboeren reiser Blir han lenge? Han reiser på jobb i dag, så nå er han borte 4,5 uker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carmensita Skrevet 31. august 2007 #1910 Del Skrevet 31. august 2007 Han reiser på jobb i dag, så nå er han borte 4,5 uker. Du må passe godt på deg selv da, med to små barn i huset og en i magen. Kos deg masse i helga! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 31. august 2007 Forfatter #1911 Del Skrevet 31. august 2007 Takk det skal jeg gjøre. Vi er vel vante med at han er borte, så det går nok bra. Han har jobbet denne turnusen 4 uker borte/ 4 uker hjemme i 5 år nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 31. august 2007 #1912 Del Skrevet 31. august 2007 HALLLLOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!! GRATULERER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Har ikke du sms?????????!!!!!!!!!!!!! PLUTSELIG så jeg at du hadde fått ny dagbok og SÅ gikk det opp for meg hva som var på ferde!!!! SÅ gøy!!!!! Får håpe jeg kommer etter om et par mnd.............. KLEM!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 31. august 2007 #1913 Del Skrevet 31. august 2007 Han reiser på jobb i dag, så nå er han borte 4,5 uker. Så lenge, ja. Jaja, du får iallfall tid til deg selv og tid til å savne han da Eller, barna er jo hjemme, men likevel. God helg!:-d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 1. september 2007 Forfatter #1914 Del Skrevet 1. september 2007 Fikk pakke fra H&M i dag. En cerise topp til meg og en gravid dongeribukse i str 40. Den var for trang, så den må jeg returnere. *blæh* Har blitt rundere rundt hoftene visst... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 1. september 2007 #1915 Del Skrevet 1. september 2007 Var på H&M idag og så på mammatøy jeg. Det er bedre utvalg i butikken enn i katalogen iallefall, men jeg venter litt. Vil liksom komme litt lenger først Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 1. september 2007 Forfatter #1916 Del Skrevet 1. september 2007 Må reise til Bodø jeg for å komme på H&M. Men det er godt mulig det blir en tur i høst. Har jo masse venninner der, samt at lillebroren min flyttet dit for å gå skole nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 1. september 2007 Forfatter #1917 Del Skrevet 1. september 2007 (endret) Babyverden sier følgende: Du er nå 5 uker og 5 dager på vei. Unnfangelsen finner sted omkring: 6. august, 2007 Hjertet begynner å slå: 31. august, 2007 Embryoet beveger seg: 24. september, 2007 Embryoperioden er slutt, du bærer på et foster: 1. oktober, 2007 Resten kan leses her. Endret 4. september 2007 av Tabby Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 2. september 2007 Forfatter #1918 Del Skrevet 2. september 2007 Har vært litt plaget av hard mage etter jeg oppdaget at jeg var gravid. Våknet i 3-tiden i natt av luftsmerter i magen, og sprang på do. Du kan trygt si at noe løsnet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 2. september 2007 Forfatter #1919 Del Skrevet 2. september 2007 Spiste frokost for halvannen time siden, men nå er jeg skikkelig uggen i magen. Noe av det værste jeg vet er å være kvalm eller å kaste opp, så jeg håper virkelig jeg slipper unna denne gangen også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 2. september 2007 #1920 Del Skrevet 2. september 2007 Jeg var også plaga med magen i starten av graviditeten. Gikk heldigvis over da kvalmen forsvant og kom ikke tilbake (i allefall ikke hittil ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå