monja Skrevet 28. august 2007 #1881 Del Skrevet 28. august 2007 Det er ikke bare du som plages med å holde inn magen. Nå har jo jeg masse mage fra før da, men den blir ikke mindre for å si det sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 28. august 2007 Forfatter #1882 Del Skrevet 28. august 2007 Hadde jo håpet å komme meg til legen på mandag før noen avslører meg. Også hadde jeg jo tenkt litt på at lillemor skulle få fortelle det. Men hvor tidlig bør man fortelle en 4,5 åring det? Kommer jo til å bli en kjempelang ventetid for henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veronal Skrevet 28. august 2007 #1883 Del Skrevet 28. august 2007 Håper du får en fin uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 28. august 2007 #1884 Del Skrevet 28. august 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinúviel Skrevet 29. august 2007 #1885 Del Skrevet 29. august 2007 (endret) Kanskje du kan lage en slags avkrysningskalender som kan illustrere litt for henne hvor lang tid som er igjen, samt hvor lang tid som er gått, så kan hun liksom følge med? Hun kommer sikkert ikke til å forstå helt hvor lenge det er i starten, men hvis du jobber litt med det kanskje? Innser at jeg helt sikkert ikke er den helt rette personen til å gi råd i denne situasjonen, men det var nå en ide... Endret 29. august 2007 av Tinúviel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 29. august 2007 #1886 Del Skrevet 29. august 2007 Oj, her vokser magen fort skjønner jeg Så spennende å følge med på deg - håper jeg kommer etter snart! Ang å fortelle det til 4åringen, så har jo ikke jeg heller noe kunnskap på området, men synes nå rådet til Tinúviel hørtes kjempesmart ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 29. august 2007 Forfatter #1887 Del Skrevet 29. august 2007 Kanskje du kan lage en slags avkrysningskalender som kan illustrere litt for henne hvor lang tid som er igjen, samt hvor lang tid som er gått, så kan hun liksom følge med? Hun kommer sikkert ikke til å forstå helt hvor lenge det er i starten, men hvis du jobber litt med det kanskje? Innser at jeg helt sikkert ikke er den helt rette personen til å gi råd i denne situasjonen, men det var nå en ide... Var en god ide faktisk! Jeg har jo tenkt å fortelle at først skal det være jul og vinter,så skal lillemor først bli 5 år og så skal mamma ha bursdag og så skal det være påske, og så kommer nok lillebabyen etterhvert. Og at vi på 17.mai kan gå i tog med lille smule! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 29. august 2007 Forfatter #1888 Del Skrevet 29. august 2007 (endret) Sambo sto opp i dag og fikk ungene i barnehagen. Jeg har fri, så jeg skulle få sove. Ble vekket litt før halv 10 for litt Ikke meg imot.... Endret 29. august 2007 av pondusa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsP Skrevet 29. august 2007 #1889 Del Skrevet 29. august 2007 Fin start på dagen det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 29. august 2007 #1890 Del Skrevet 29. august 2007 Sambo sto opp i dag og fikk ungene i barnehagen. Jeg har fri, så jeg skulle få sove. Ble vekket litt før halv 10 for litt Ikke meg imot.... Herlig. Går det bra ellers? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 29. august 2007 #1891 Del Skrevet 29. august 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 29. august 2007 Forfatter #1892 Del Skrevet 29. august 2007 (endret) Går bare bra, sliter litt med bukseproblem. Så nå har jeg strammet inn en gravidbukse og tatt en tunika over. Har spist og dusjet, så nå skal jeg og sambo på bytur. Endret 29. august 2007 av pondusa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 29. august 2007 #1893 Del Skrevet 29. august 2007 Kjekt med justerbare bukser Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 29. august 2007 #1894 Del Skrevet 29. august 2007 Så du driver og holder inne magen på jobb? sorry, må bare litt, det hørtes så søtt ut Høres ut som du fant en smart løsning på bukseproblematikken, uten at du ser gravid ut Kos deg på fridagen din! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 29. august 2007 #1895 Del Skrevet 29. august 2007 Ikke noe særlig å holde inn magen så lenge nei!! Synes igrunnen motebildet i år er perfekt for voksende mager...med så mange flotte tunikaer så kan du jo skjule den voksende magen leeeenge hvis du vil!! Bukser er det jo litt verre med, men du har jo fått tak i god mammabukse, så da er du jo langt kommet!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 29. august 2007 Forfatter #1896 Del Skrevet 29. august 2007 Skal nok klare å skjule den til neste uke. Brenner av lyst til å fortelle alle det, for det er jo virkelig et mirakel som skal skje, og da vil jeg strutte med magen mest mulig. Og da synes ikke vi det er noe å tie om. Men skal bare gjøre unna legetimen på mandag først. (møter jeg noen kjenninger på venterommet til legen, skjønner de det med en gang, og da vet jo alle det.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 29. august 2007 #1897 Del Skrevet 29. august 2007 Kjenner til stram-bukse-problematikken. Måtte reise og kjøpe meg ny bukse i går. Lurte litt på om jeg måtte kjøpe mamma-bukse, men foreløpig har jeg bare kjøpt en sort bokse på B-Young. Den er litt elastisk i livet, og kostet bare 200kr, så da slo jeg til Var av merket Ichi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 29. august 2007 Forfatter #1898 Del Skrevet 29. august 2007 Jeg fant en bukse som jeg brukte rett etter fødselen med lillemor. Det var før jeg ammet av 35 kg, så den var bare bittelitt stor nå. Kan faktisk bruke den litt fremover også, helt lys vanlig cordbukse. *jippi* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinúviel Skrevet 30. august 2007 #1899 Del Skrevet 30. august 2007 Var en god ide faktisk! Jeg har jo tenkt å fortelle at først skal det være jul og vinter,så skal lillemor først bli 5 år og så skal mamma ha bursdag og så skal det være påske, og så kommer nok lillebabyen etterhvert. Og at vi på 17.mai kan gå i tog med lille smule! Da kan du legge de merkedagene inn i kalenderen også, sånn at hun ser at de nærmer seg, og så har hun noe å glede seg til på veien Skulle nesten ønske jeg hadde et smånurk å være pedagogisk for selv her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 30. august 2007 Forfatter #1900 Del Skrevet 30. august 2007 Det får bli neste gang da vet du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå