pondusa Skrevet 24. august 2007 Forfatter #1861 Del Skrevet 24. august 2007 Første og andre gangen gjorde vi det. Denne gangen tenkte jeg å kose meg med hemligheten litt, men jeg er så oppblåst og uvel i magen så det sprekker vel snart. Oppdaget plutselig at en mor på utegruppa til lillemor skal ha baby, hun trodde ca midten av februar. Da er ihvertfall en jge kjenner ute i permisjon samtidig som meg. Gleder meg litt til svigers reaksjon. De får jo nå 2 barnebarn iløpet av de fire første mnd av 2008. Broren til sambo og kjæresten har jo termin 9.januar. 4+4, oppblåst, trett og på nippet til kvalm... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 24. august 2007 #1862 Del Skrevet 24. august 2007 God fredagskveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Umuriel Skrevet 25. august 2007 #1863 Del Skrevet 25. august 2007 Gratulerer med baby i magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 25. august 2007 Forfatter #1864 Del Skrevet 25. august 2007 Takk for det!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 26. august 2007 #1865 Del Skrevet 26. august 2007 God søndag!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 26. august 2007 #1866 Del Skrevet 26. august 2007 Ja og i natt drømte jeg at vi fikk tvillinger.... Du, akkurat det har jeg drømt at vi fikk og :dåne: Da er vi i såfall ferdige med denne gangen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 26. august 2007 Forfatter #1867 Del Skrevet 26. august 2007 Kanskje vi ender opp med hvert vårt par da! Sambo kommenterte i dag om jeg var klar over det faktum at vi nå må ha ny bil. Jaja, svarte jeg, men det har du nå tenkt på i noen mnd nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 26. august 2007 #1868 Del Skrevet 26. august 2007 Har en mann som vurderer ny bil her og, men det har egentlig vært diskusjonstema noen mnd nå da, så det framskyndes vel bare litt i såfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 26. august 2007 Forfatter #1869 Del Skrevet 26. august 2007 Ordner sambo bil, så skal vel jeg saktens klare det andre. Behøver jo ikke å bli drømmebilen til 400.000 akkurat nå da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 26. august 2007 #1870 Del Skrevet 26. august 2007 Si ikke det, si ikke det.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 26. august 2007 #1871 Del Skrevet 26. august 2007 Men i alle dager!!!! GRATULERER!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinúviel Skrevet 27. august 2007 #1872 Del Skrevet 27. august 2007 Gratulerer så mye! Takker for hilsen i dagboka mi, så du hadde fått flytta dagboka di til nytt nabolag, så da måtte jeg jo innom og snuse litt Masse lykke til med svangerskapet og lille smule! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 27. august 2007 Forfatter #1873 Del Skrevet 27. august 2007 Men i alle dager!!!! GRATULERER!!!!! Tusen takk, her skjer det ting!! Gratulerer så mye! Takker for hilsen i dagboka mi, så du hadde fått flytta dagboka di til nytt nabolag, så da måtte jeg jo innom og snuse litt Masse lykke til med svangerskapet og lille smule! Takk for det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 27. august 2007 Forfatter #1874 Del Skrevet 27. august 2007 5+0 i dag. Skal ringe å bestille legetime en gang uti september. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 27. august 2007 Forfatter #1875 Del Skrevet 27. august 2007 Ringte legen i dag. Han tar bare sv.skapskontroller på mandager, så jeg fikk nå på mandag 3.9. Han var borte de andre mandagene i sept. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 27. august 2007 #1876 Del Skrevet 27. august 2007 Ringte legen i dag. Han tar bare sv.skapskontroller på mandager, så jeg fikk nå på mandag 3.9. Han var borte de andre mandagene i sept. :klø: sær lege ... men bra å få ordnet kontroll da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 27. august 2007 #1877 Del Skrevet 27. august 2007 Jepp, bra du har fått time. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 27. august 2007 Forfatter #1878 Del Skrevet 27. august 2007 :klø: sær lege ... men bra å få ordnet kontroll da Han er den eneste legen som tar alle sv.skapkontrollene i byen her, og da er det vel praktisk å legge de til samme dag. Når jeg tenker bedre etter, var det vel slik når jeg gikk med pondus også. Men vi trenger bare å ta første kontrollen, ordinær-ul og en ktrl i uke 30 hos lege. Alle de andre kontrollene gjør vi hos jordmor. Blir sikkert første time til henne uti oktober en gang, og så ordinær-ul i november. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsP Skrevet 27. august 2007 #1879 Del Skrevet 27. august 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 28. august 2007 Forfatter #1880 Del Skrevet 28. august 2007 Støl i magen av å holde den inne hele dagen på jobb + da vi fikk masse kaffebesøk i ettermiddag. Tror nok ikke det blir lenge til vi forteller det, for jeg klarer ikke dette mye lengre. Kan ikke bruke noen av jeansene mine lengre, strammer rundt magen. Kan jo ikke valse rundt på jobb i joggebukse, så i dag var jeg på Knøttene (barneutstyrbutikk) og handlet en gravidbukse på salg. Dongeribukse i merket Mama-ettellerannet. Den har en slik sort, elastisk kant rundt som er litt slapp enda, men jeg bretta den ned og da funket det fint. Men jeg ser jo unektelig gravid ut da, når buksen blir over magen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå