pondusa Skrevet 21. august 2007 Forfatter #1841 Del Skrevet 21. august 2007 Sambo sa bare: Det sku ikkje forbause meg.... Han mener det ikke er helt rett timing, siden jeg jobber delvis fast og delvis i vikariat.... Men det går seg nok til etterhvert.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 21. august 2007 #1842 Del Skrevet 21. august 2007 Sambo sa bare: Det sku ikkje forbause meg.... Han mener det ikke er helt rett timing, siden jeg jobber delvis fast og delvis i vikariat.... Men det går seg nok til etterhvert.. Næsj, det ordner seg!! Det bruker å gjøre det :-D Dessuten var han med på det han også, så så gal timing kan det ikke ha vært Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 21. august 2007 Forfatter #1843 Del Skrevet 21. august 2007 Har hatt en lang, god prat og nå er alt bare lykke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 22. august 2007 Forfatter #1844 Del Skrevet 22. august 2007 4+2, går treigt fremover disse første ukene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gorecki Skrevet 22. august 2007 #1845 Del Skrevet 22. august 2007 Gratulerer så mye Pondusa Håper du får et flott svangerskap! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 22. august 2007 #1846 Del Skrevet 22. august 2007 Har hatt en lang, god prat og nå er alt bare lykke. Det er bra. Dere hadde jo trossalt begynt prøvingen, så han må vel ha vært litt forberedt på at det kunne skje Bra dere fikk snakket ut med det! Tiden går supersakte i starten, ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 22. august 2007 Forfatter #1847 Del Skrevet 22. august 2007 Har vært på cubus og kjøpt meg ei kosebukse til. Liksom ikke noe vits å kjøpe seg ny dongeribukse. Og så fant jeg en stilig retro-topp i hvitt og grønt med mønster på. Og midt på brystet sto det: LUCKY ME. Blir fin å ha når magen blir mer tydelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 22. august 2007 #1848 Del Skrevet 22. august 2007 Samme tenker jeg. Men faktisk så er jeansen min passe enda, fordi den er såpass lav i livet. De andre buksene strammer over magen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doratheexplorer Skrevet 22. august 2007 #1849 Del Skrevet 22. august 2007 Heeey! Å gratulerer så masse Snakk om å ha flaks Kan det være lydløstaktikken som funka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 22. august 2007 Forfatter #1850 Del Skrevet 22. august 2007 Heeey! Å gratulerer så masse Snakk om å ha flaks Kan det være lydløstaktikken som funka Ja det var nok lydløstaktikken kombinert med annenhverdag-taktikken som gjorde utslaget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epona Skrevet 23. august 2007 #1851 Del Skrevet 23. august 2007 Lydløstaktikk, den var ny! :fnise: Har dere vært på ferie hos andre folk eller? :fnise: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 23. august 2007 Forfatter #1852 Del Skrevet 23. august 2007 Vel, vi hadde begge ungene inne på vårt rom da vi var på ferie.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 23. august 2007 #1853 Del Skrevet 23. august 2007 Må notere bak øret...kombinasjon av lydløstaktikk og annenhverdagtaktikk ser ut til å være særdeles vellykket!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 23. august 2007 Forfatter #1854 Del Skrevet 23. august 2007 Ja og i natt drømte jeg at vi fikk tvillinger.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 23. august 2007 #1855 Del Skrevet 23. august 2007 Oi! Tenk om du er sanndrømt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leya Skrevet 23. august 2007 #1856 Del Skrevet 23. august 2007 DET skulle i allefall ikke forbause meg! det hadde vel vært toppen av lykke å få tvillinger?:le Det gjorde min elskede tante da hun ventet nr tre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 23. august 2007 Forfatter #1857 Del Skrevet 23. august 2007 Hadde nok vært tidenes største sjokk, men koselig hadde det vært... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 23. august 2007 #1858 Del Skrevet 23. august 2007 Mannen til ei vi kjenner drømte flere ganger at de skulle ha tvillinger, og han viste seg faktisk å være sanndrømt! :dåne: Tvillinger er morsomt (men slitsomt!). Mest sannsynlig er det vel bare én der inne da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 23. august 2007 Forfatter #1859 Del Skrevet 23. august 2007 Ja det er nok sikkert bare en. Og det er greit. Bladde opp i den gamle gravid-boka mi ( med pondus). Der fortalte vi nyheten til familie og på jobb i uke 5, og jeg hadde første legetime i uke 6. Jeg er 4+3 i dag, så jeg avventer litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 23. august 2007 #1860 Del Skrevet 23. august 2007 Lurer på om jeg klarer å vente hvis jeg blir gravid. Tenker spesielt på det å fortelle det til foreldre og søsken. Kommer vel til å hive meg på telefonen til storesøs så snart jeg tester positivt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå