mayas Skrevet 8. august 2007 #1721 Del Skrevet 8. august 2007 Hei Ja, dette blir spennende :-D Jeg gleder meg til eggløsningen, jeg føler på meg at denne måneden kan gi resultater. Samboeren min er hjemme på fredag så han rekker nok eggløsningen. Jeg håper det går bra for deg denne måneden, jeg skal følge med på dagboken din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 8. august 2007 Forfatter #1722 Del Skrevet 8. august 2007 Mayas: --------------------------------- UTÅLMODIG.......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 9. august 2007 Forfatter #1723 Del Skrevet 9. august 2007 3 DPO..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 9. august 2007 #1724 Del Skrevet 9. august 2007 --------------------------------- UTÅLMODIG.......... Kjenner til den, ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 10. august 2007 Forfatter #1725 Del Skrevet 10. august 2007 Høy og flott temp på 4 dpo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veronal Skrevet 10. august 2007 #1726 Del Skrevet 10. august 2007 God helg i DPO-land! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 10. august 2007 Forfatter #1727 Del Skrevet 10. august 2007 Skal i bursdag til en venninne i morgen. Det skulle begynne sånn ca kl 19, tror hun har tenkt noe matgreier først. Så er spørsmålet, skal jeg drikke eller ikke? Evt hvor mye skal jeg drikke? Sambo skal kjøre på fisketur i morgen kveld, og blir nok til tidlig søndagsmorgen. Dermed blir nok han å sove halve søndagen. Kan jo bruke som unskyldning at vi har en avtale på søndags formiddagen, og at jeg derfor må være kjørbar. Er nok kommet frem til at jeg tar et glass vin eller to i bursdagen, også kun drikker alkoholfritt ute på byen. Jeg er dessuten skikkelig treig med å drikke vin, så ingen vil reagere på antall glass. Kan jo være et mikroskopisk håp om at noe skjer downthere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 10. august 2007 #1728 Del Skrevet 10. august 2007 Ah, det evinnelige, vanskelige spørsmålet... Vel, tror planen din er veldig grei, jeg, tror det går bra om du holder deg til den Her er det liiiiten sjanse for graviditet denne måneden, men tør ikke drikke meg full likevel ... såkalte sikre perioder er jo ikke sikre uansett, så man vet aldri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 11. august 2007 Forfatter #1729 Del Skrevet 11. august 2007 5 DPO, dagene snegler seg virkelig avgårde. Tempen ligger fortsatt høy, noe høyere enn tilsvarende dag forrige syklus faktisk. Spennende om det kan være noe... Nå står det mellom en flaske vin eller et par bokser cider i kveld. Tror jeg heller mot cider, for da slipper jeg å kaste bort så mye vin. Blir nok å drikke max et par glass av en hel flaske da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 11. august 2007 #1730 Del Skrevet 11. august 2007 Hmmmm, spennende! Tror det er lurt av deg å ta cider, kjedelig å sløse bort så mye vin også ... Kos deg på festen da! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 11. august 2007 Forfatter #1731 Del Skrevet 11. august 2007 Har vært å kjøpt 6 stk cider. Får se om jeg tar med alle, eller bare et par-tre stykker. Er ikke før til neste helg det blir spennende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 12. august 2007 Forfatter #1732 Del Skrevet 12. august 2007 6 DPO. Fortsatt oppblåst i magen. Det ble 2 cider i går kveld, og 2 alkoholfrie drinker ute. Så derfor er formen bra i dag også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 12. august 2007 #1733 Del Skrevet 12. august 2007 Spennende tider her også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 12. august 2007 #1734 Del Skrevet 12. august 2007 Mhm, spennende *sette seg godt til rette med og * Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 13. august 2007 #1735 Del Skrevet 13. august 2007 Den festing/alkoholproblematikken er ikke så enkel skjønner jeg... Det går vel greit å snike seg unna med et par unnskyldninger et par ganger før folk begynner å skjønne noe i alle fall Men synes du gjorde det veldig greit jeg! Følger med deg her fremover, spennende om det er noe som skjer! Ha en fin uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 13. august 2007 Forfatter #1736 Del Skrevet 13. august 2007 7 dpo. Tempen sank litt i dag, klamrer meg til håpet om at det bare var en festedipp. Gruelig kjedelig å måtte vente en hel uke nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 13. august 2007 #1737 Del Skrevet 13. august 2007 *spennende* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 13. august 2007 Forfatter #1738 Del Skrevet 13. august 2007 Fikk skikkelig vondt i magen her i ettermiddag. Ble sittende på do minst et kvarter og bare kaldsvette. På vondthets-skalaen vil jeg si at det kjentes ut som en moderat ri på ca 1 minutt. Satser på at det var egget som borra seg godt fast da.... Jeg er jo evig optimist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 13. august 2007 #1739 Del Skrevet 13. august 2007 Finnes ikke mye pessimisme her nei! *krysser fingrene* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 14. august 2007 Forfatter #1740 Del Skrevet 14. august 2007 Tempen gikk litt opp igjen i dag, så nå er spenningen her igjen. Sambo tar mulig med seg ungene å reiser til svigers i morgen, så kommer jeg utover på fredag. Sist jeg testet positivt, var det på hurtigbåten ( av alle plasser) utover til svigers og det var en merkelig helg. Mon tro om det samme skal skje nå?? Hadde jo vært litt kult da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå