pondusa Skrevet 5. august 2007 Forfatter #1701 Del Skrevet 5. august 2007 Må bare dele et merkelig fenomen med dere. Når man nettopp har født barn, eller når man ikke er prøver, legger man ikke merke til alle de damene som går gravide eller som triller vogn med bittesmå knøtt i. Men så snart man er prøver eller blitt gravid, popper de frem som bare det. Vi var nettopp 3 dager i Hunderfossen og jeg tror jeg talte sikkert over 100 gravid-mager på disse dagene. Overalt hvor jeg snudde meg gikk det en dame med mage i en eller annen størrelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 5. august 2007 #1702 Del Skrevet 5. august 2007 Må bare dele et merkelig fenomen med dere. Når man nettopp har født barn, eller når man ikke er prøver, legger man ikke merke til alle de damene som går gravide eller som triller vogn med bittesmå knøtt i. Men så snart man er prøver eller blitt gravid, popper de frem som bare det. Vi var nettopp 3 dager i Hunderfossen og jeg tror jeg talte sikkert over 100 gravid-mager på disse dagene. Overalt hvor jeg snudde meg gikk det en dame med mage i en eller annen størrelse. Haha, kjenner til det! Jeg også ser gravide damer overalt og blir bare enda mer oppsatt på at jeg ønsker meg sånn mage Spennende å se om det klaffer denne måneden for dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 5. august 2007 Forfatter #1703 Del Skrevet 5. august 2007 Iss: Vi kom hjem fra ferie i går kveld. Kjørte sørover mot Hunderfossen på mandags morgen. Dvs vi kjørte bare til Namskogan på mandag. Der fikk vi med oss noen timer i dyreparken også. Hadde leid leilighet til tirsdag, så etter frokost satte vi kursen til Tr.heim. Var der utpå formiddagen tirsdag, og fikk noen timer i byen. Shoppet bare bittelitt. Var ute på Egon å spiste middag/kvelds, før vi fant roen på hotellrommet. Onsdags morgen kjørte vi så til Hunderfossen. Hadde leid leilighet på hafjell til fredag. Var i parken alle 3 dagene og ungene koste seg stort. Vi var også innom Hafjell lekeland, Lilleputthammer og så tok vi gondolbanen opp på Hafjell. På fredag før avreise var vi en liten tur i parken før vi kjørte litt sørover til Jørundsand og et stort friluftsbad. Her badet vi et par timer før vi satte kursen mot Tr.heim igjen. Kom frem på kvelden, så etter litt mat var det kveld. Lørdagsmorgen kjørte vi videre hjemover, hadde et par timers stopp litt nord for Namsos der tanta til sambo bor. Svigers var på besøk der, og ungene syntes det var morsomt å herje litt med bestefar. Var hjemme igjen ca 18.30 i går kveld, og i dag har vi bare slappet av. Vært innom søs og familie, og så dro vi alle til pappa på ettermiddagskaffe. Mamma kommer hjem i morgen, har vært sammen med mora og sine 2 søstre i USA i 3 uker. Søskenbarnet til mamma skulle gifte seg. Nå sitter jeg bare her og oppdaterer meg litt rundt omkring. Sambo dro ut for å fiske litt, har jo ikke fått fisket noe siden juni han. Skal snart krype opp i godstolen å lese litt HP. Straks ferdig med bok nr 2. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 5. august 2007 #1704 Del Skrevet 5. august 2007 Du kan så si. Joda, de sover ganske tungt. Ble litt sånn kjapp prøveåværestille- Spennende, spennende;) Godt å vite at sexlivet ikke dør når man får unger! Hehe, vet akkurat hvordan det er med å se gravide damer og søte, små babyer! Jeg ser de absolutt over alt for tida, over alt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annabella Skrevet 6. august 2007 #1705 Del Skrevet 6. august 2007 Velkommen tilbake! kjekt å høre at du har hatt en vellykka ferie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 6. august 2007 Forfatter #1706 Del Skrevet 6. august 2007 Lav temp og stikking på høyre side nå. Da slipper vel egget enten i dag eller i morgen. Sist syklus slapp det cd16, i dag er cd15. Knøttet: Sexlivet har faktisk bare blitt bedre etter vi fikk barn. Var litt labert mens ungene var små og siden jeg ammet lenge. Men nå er begge på egne rom, og da tok også seg opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 6. august 2007 Forfatter #1707 Del Skrevet 6. august 2007 Velkommen tilbake! kjekt å høre at du har hatt en vellykka ferie Takk for det. Hadde det veldig koselig vi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veronal Skrevet 6. august 2007 #1708 Del Skrevet 6. august 2007 Krysser fingrene for at det var en produktiv ferie. Hvor lenge har du din kjære hjemme nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 6. august 2007 #1709 Del Skrevet 6. august 2007 Lav temp og stikking på høyre side nå. Da slipper vel egget enten i dag eller i morgen. Sist syklus slapp det cd16, i dag er cd15. Knøttet: Sexlivet har faktisk bare blitt bedre etter vi fikk barn. Var litt labert mens ungene var små og siden jeg ammet lenge. Men nå er begge på egne rom, og da tok også seg opp. Jøss, du har skikkelig oversikt du! *imponert* Så bra at sexlivet ble bedre etter dere fikk barn! Gleder meg! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ishtar Skrevet 6. august 2007 #1710 Del Skrevet 6. august 2007 Håper ferien din var produktiv! Det blir en spennende måned! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 6. august 2007 Forfatter #1711 Del Skrevet 6. august 2007 Krysser fingrene for at det var en produktiv ferie. Hvor lenge har du din kjære hjemme nå? Han blir vel hjemme til mnd-skiftet. De bytter sånn ca den 1. i hver mnd. +/- noen dager iblant. Jøss, du har skikkelig oversikt du! *imponert* Så bra at sexlivet ble bedre etter dere fikk barn! Gleder meg! :-D Driver å temper litt og holder oversikten inne på SG. Mest for morro skyld, men er kjekt å kjenne kroppen sin da. Håper ferien din var produktiv! Det blir en spennende måned! Blir spennende ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 6. august 2007 #1712 Del Skrevet 6. august 2007 Han blir vel hjemme til mnd-skiftet. De bytter sånn ca den 1. i hver mnd. +/- noen dager iblant. Driver å temper litt og holder oversikten inne på SG. Mest for morro skyld, men er kjekt å kjenne kroppen sin da. Blir spennende ja. SG? Huff, nå spør jeg igjen Føler jeg spør deg om alle forkortelser og alt annet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kort innpå Skrevet 6. august 2007 #1713 Del Skrevet 6. august 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 7. august 2007 Forfatter #1714 Del Skrevet 7. august 2007 SG? Huff, nå spør jeg igjen Føler jeg spør deg om alle forkortelser og alt annet Bare hyggelig. SG er rett og slett Snart Gravid, et annet forum jeg er på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 7. august 2007 Forfatter #1715 Del Skrevet 7. august 2007 CD16 - 1 DPO. Nå venter noen kjedelige dager frem mot ikm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 7. august 2007 #1716 Del Skrevet 7. august 2007 Heisann! Innom og leser litt hos andre prøvere. Ja du har skikkelig oversikten må jeg si. Håper det klaffer snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 7. august 2007 Forfatter #1717 Del Skrevet 7. august 2007 Takk for det Middi. Jeg liker å oversikt over ting, en litt sær egenskap jeg har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 7. august 2007 #1718 Del Skrevet 7. august 2007 Jeg også, så prøver å sette meg inn i dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 7. august 2007 #1719 Del Skrevet 7. august 2007 CD16 - 1 DPO. Nå venter noen kjedelige dager frem mot ikm. Vet hvordan du har det ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 7. august 2007 Forfatter #1720 Del Skrevet 7. august 2007 Programbladet skrev at Grey`s endelig var tilbake i kveld. Benket meg fremfor tv`n med en stor kopp te og gledet meg virkelig! Så var det siste episode i forrige sesong de viste. *superskuffet* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå