Gå til innhold

Livet i Pondusa-huset

pondusa

Anbefalte innlegg

Innom på snarvisitt og ønsker lykke til med prøving på en 2008-modell :)

Håper livet er bra med store og små i Pondusahuset :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk Epona. :klem:

Alt er bare vel med alle sammen her.

Jeg har fått menskviser så det holder nå. På lår, rumpa og i ansiktet. For første og siste gang er de velkommen, for det tyder på at mensen er på tur om en uke!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Epona. :klem:

Alt er bare vel med alle sammen her.

Jeg har fått menskviser så det holder nå. På lår, rumpa og i ansiktet. For første og siste gang er de velkommen, for det tyder på at mensen er på tur om en uke!!!

Kjekt å vite at ting er i rute da, så kan du starte " ordentlig" på :humpe:;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 dpo i dag, så om en 4-5 dager kommer vel mensen. Tempen er også på tur ned, så her går alt etter planen.

Greit å vite at første syklus etter pilleslutt skulle gå så bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg er veldig glad for det. Siden vi bare har ca 6 prøveperioder i løpet av et år, er det greit å vite at kroppen fungerer godt fra første pp.

Jeg venter mens på tirsdag, den varer normalt 4-5 dager, altså til ca lørdag. Rundt da kommer sambo hjem, så da er det bare å hive seg rundt halvannen uke med litt :humpe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja jeg er veldig glad for det. Siden vi bare har ca 6 prøveperioder i løpet av et år, er det greit å vite at kroppen fungerer godt fra første pp.

Jeg venter mens på tirsdag, den varer normalt 4-5 dager, altså til ca lørdag. Rundt da kommer sambo hjem, så da er det bare å hive seg rundt halvannen uke med litt :humpe:

Dere får :humpe: for harde livet, siden dere har færre pp-er enn "normalt" da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja etter 4 uker med ingenting, er det ikke noe problem med :humpe: akkurat... :)

:hoho: kan jeg tenke meg!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der var vi hjemme igjen. Jeg og ungene har vært på ekstra ferie hos svigermor siden forrige onsdag. Har fått truffet svogers som har flyttet til sverige også.

Nå er ungene lagt og jeg skal rydde litt i huset. Jeg skal jobbe en uke til før jeg tar ordentlig ferie, og så kommer sambo hjem til helgen. Så neste tirsdag setter vi kursen mot Trondheim og etterhvert Hunderfossen familiepark. Tror det skal bli riktig så gøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 27 - 11 dpo.

Enda mer kviser, enda mer pms, enda mer oppblåst og løs i magen.

Pleier å ha lutealfase på 12-13 dager, så nå håper jeg tanta er rett rundt hjørnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der var mensen kommet. Så nå er pp1 startet.

Sambo kommer vel hjem til helgen, og da har vi ca 1 uke med :humpe: før el.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Hei Madden og kort innpå.

Venter jeg også, sambo kommer hjem til helgen og neste helg er det el. Vet hva vi må gjøre mens vi er på ferie...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD3 i dag. Blødningene begynner å avta allerede, nå blir det sikkert et par dager med light før det stopper opp. Blir jo godt ferdig før sambo kommer hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...