pondusa Skrevet 10. juli 2007 Forfatter #1621 Del Skrevet 10. juli 2007 pm er sendt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 10. juli 2007 Forfatter #1622 Del Skrevet 10. juli 2007 Takk takk skytte. Har hatt familiefeiring i dag, siden jeg tar med ungene å reiser til svigermor i morgen. Blir borte til neste helg. *svett* Nå har pondus holdt det gående siden han la seg 19.30. Roper at han er tørst, at han vil bæsje doet, ligge der (fotenden av senga), står opp å leker med lekekjøkkenet og bilene på rommet etc. Har vært inne sikkert 20 ganger nå, og nå sprakk jeg. Gav ungen to vaffelhjerter med beskjed om å legge seg ned. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 10. juli 2007 Forfatter #1623 Del Skrevet 10. juli 2007 Lisjbanet mitt blir 2 år i dag. Helt uvirkelig at det er hele 2 år siden vi fikk møte deg for første gang, der du lå på mammas bryst og kikket opp på meg med et halvt øye. Helt hvit av fostertalg og med masse sort hår var du et deilig syn. Nå derimot kan mamma finne deg innsmurt i yoghurt fra topp til tå, sittende på tripptrapp stolen mens du gliser og sier: "Tisa grisæ". (Mathias griser) Gratulerer så masse med dagen din, vår deilige lille snupp og lillebror. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 11. juli 2007 #1624 Del Skrevet 11. juli 2007 Gratulerer med stor gutt! - og gratulerer med eksamen og nytt jobb- tilbud! Du er flink!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 13. juli 2007 Forfatter #1625 Del Skrevet 13. juli 2007 2 dpo i dag, 11 dager til mensen skal være her. Og 14 dager til sambo kommer hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leya Skrevet 13. juli 2007 #1626 Del Skrevet 13. juli 2007 Jeg er også nordfra! :bukke: Klart jeg har ventet! Når ikke jeg får hybelboer så må jeg jo passe på når andre gjør det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 13. juli 2007 Forfatter #1627 Del Skrevet 13. juli 2007 Sant sant. Du skal få æren av å bli kg-tante dersom det flytter inn en smule. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 13. juli 2007 Forfatter #1628 Del Skrevet 13. juli 2007 Takk takk Kipa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 13. juli 2007 Forfatter #1629 Del Skrevet 13. juli 2007 Bare en ting som slo meg her jeg satt. Hvor mange innlegg må man ha for å avansere fra fast inventar? Og hva kommer etterpå?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 13. juli 2007 #1630 Del Skrevet 13. juli 2007 Bare en ting som slo meg her jeg satt. Hvor mange innlegg må man ha for å avansere fra fast inventar? Og hva kommer etterpå?? Her er oversikten http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=267769 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 13. juli 2007 Forfatter #1631 Del Skrevet 13. juli 2007 (endret) CD 18 - 2 DPO Foreløbige forberedelser: -kjøpt prevent folat, tar 1 tbl daglig -temper for å sjekke ut syklus -kjøpt solvipect i tilfelle... Venter litt med el-tester, synes det høres ut som et pes... Endret 13. juli 2007 av pondusa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doratheexplorer Skrevet 14. juli 2007 #1632 Del Skrevet 14. juli 2007 Hei! Bare innom å kikker og ønsker deg med det samme en superfin lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 14. juli 2007 Forfatter #1633 Del Skrevet 14. juli 2007 Tusen takk skravla. Det slo meg da jeg hadde skrevet innlegget at det muligens skjedde noe ved 5000 innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 14. juli 2007 Forfatter #1634 Del Skrevet 14. juli 2007 CD 19 - 3 DPO Dagene frem mot mens snigler seg avgårde når man gjerne vil at den skal komme. Dersom mensen kommer når den skal, skal jeg ha el rundt 8.august. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 14. juli 2007 #1635 Del Skrevet 14. juli 2007 CD 18 - 2 DPO Foreløbige forberedelser: -kjøpt prevent folat, tar 1 tbl daglig -temper for å sjekke ut syklus -kjøpt solvipect i tilfelle... Venter litt med el-tester, synes det høres ut som et pes... litt sånn som meg det der, jeg tar noen forberedelser men orker ikke/vil ikke begynne med el-tester riktig enda ... Hva er solvipect? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 14. juli 2007 #1636 Del Skrevet 14. juli 2007 CD 18 - 2 DPO Foreløbige forberedelser: -kjøpt prevent folat, tar 1 tbl daglig -temper for å sjekke ut syklus -kjøpt solvipect i tilfelle... Venter litt med el-tester, synes det høres ut som et pes... litt sånn som meg det der, jeg tar noen forberedelser men orker ikke/vil ikke begynne med el-tester riktig enda ... Hva er solvipect? og hva betyr CD 19 - 3 DPO? enda mer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 14. juli 2007 Forfatter #1637 Del Skrevet 14. juli 2007 litt sånn som meg det der, jeg tar noen forberedelser men orker ikke/vil ikke begynne med el-tester riktig enda ... Hva er solvipect? og hva betyr CD 19 - 3 DPO? enda mer Solvipect er hostesaft. Den hjelper til med å få litt mer el-slim. CycleDay 19 - 3 Days Past Ovulation ( dag 19 i syklus- 3 dager etter el) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 15. juli 2007 #1638 Del Skrevet 15. juli 2007 Solvipect er hostesaft. Den hjelper til med å få litt mer el-slim. CycleDay 19 - 3 Days Past Ovulation ( dag 19 i syklus- 3 dager etter el) Ah, du skjønner- det var det jeg trodde det var ... og selv om jeg har lest at slimløsende hostesaft kan være bra forstod jeg ikke den der! Aha! Selv om jeg er elendig når det kommer til tall tror jeg jeg forstår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 15. juli 2007 Forfatter #1639 Del Skrevet 15. juli 2007 Bare hyggelig å kunne forklare. Jeg har en liten ting jeg godt kunne vært foruten. Blir så sinnsykt løs i magen ved el og mens. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 16. juli 2007 #1640 Del Skrevet 16. juli 2007 Bare hyggelig å kunne forklare. Jeg har en liten ting jeg godt kunne vært foruten. Blir så sinnsykt løs i magen ved el og mens. Uff, så kjedelig Men da har du iallfall noen tegn å gå etter? Eller, du har vel flere måter å finne det ut på også ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå