Gå til innhold

Livet i Pondusa-huset

pondusa

Anbefalte innlegg

Hadde en liten sms-samtale med sambo i dag. Og han sa ikke akkurat nei til prøving!!

Jeg sa at siste pille var tatt, og om jeg skulle fornye resepten eller vi skulle tenke på en liten tredjemann. Han lurte litt på om det ikke var for tidlig, og om det var så at vi skulle ha flere. Jeg sa jeg gjerne ville det, og at jeg helst skulle hatt 100% fast jobb, men at det kunne jo bli lenge til så hvorfor ikke starte prøving nå. Fikk et "javel" i svar, og tolker det dithen at det er greit at vi prøver nå!

Så så snart mensen kommer i slutten av mnd, sparkes pp1 igang. :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk skal du ha Monja. Blir litt spennende å se hvor lang tid det tar, siden det bare blir prøving annenhver mnd pga jobben til sambo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:danse:

Endelig!

:ler: Ja for du har vel ventet på det nesten lengre enn meg...

Enn dere da? Blir det ivf nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

Måtte snike meg en tur innom ;)

Spennende at dere begynner prøvingen!!!

Min jobbsituasjon er heller ikke helt super, selv om du sikkert har en bedre situasjon enn meg. Men slikt bruker å ordne seg! :-D

lykke til! ;):klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Knøttet.

Jeg har kun 40% fast jobb i en privat bhg, og jeg har med pondus gått ut i permisjom med 40% lønnsgrunnlag. Kjipt å måtte spinke å spare på alt, pluss at jeg var nødt til å kun ta 10 mnd.

Nå har jeg fått 40% vikariat i en annen bhg, og dersom jeg blir gravid mens jeg jobber der også, vil jo lønnsgrunnlaget for permisjonen være på 80%. Mye bedre, selv om fast 100% jobb hadde vært å foretrekke.

Men men, prøver å ikke tenke så mye på det, det ordner seg vel for meg en gang også.

Nå er jeg bare lykkelig for at sambo gikk med på å starte prøving igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy at du også snart starter prøving! :tommel:

Det med jobbsituasjon ordner seg vel forhåpentligvis, men skjønner at det skaper litt frustrasjon. Men man får jo bare gjøre det beste ut av den situasjonen man er i :) Blir spennende å følge med her i alle fall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heheyy!!

Bare innom leenge etter dagens planlagte sengetid for å se om det er noe action der ute hos dere!

KLEM!

Og grattis med dagen til Pondus på onsdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maaange sånne økonomiske tanker her i huset/hodet også,men har konkludert med at det ordnerseg alltid for snille piker!

Tenker det blir prøvestart her i sept!Spennende!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Knøttet.

Jeg har kun 40% fast jobb i en privat bhg, og jeg har med pondus gått ut i permisjom med 40% lønnsgrunnlag. Kjipt å måtte spinke å spare på alt, pluss at jeg var nødt til å kun ta 10 mnd.

Nå har jeg fått 40% vikariat i en annen bhg, og dersom jeg blir gravid mens jeg jobber der også, vil jo lønnsgrunnlaget for permisjonen være på 80%. Mye bedre, selv om fast 100% jobb hadde vært å foretrekke.

Men men, prøver å ikke tenke så mye på det, det ordner seg vel for meg en gang også.

Nå er jeg bare lykkelig for at sambo gikk med på å starte prøving igjen!

:vinke:

Okay, bedre enn min situasjon da ... Jeg er vikar jeg, som blir oppringt gjerne sammen dagen som jeg skal jobbe :forvirret:

Men har jeg fortsatt det riktig så er det vel samme hvordan man jobber, får vel permisjon på grunnlag av hvor mye man tjener. Men mannen får snart 80% stilling da :)

Ordner seg! :-D

Jeg er også lykkelig for at vi kan prøve! :hoppe::danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja knøttet, det ordner seg nok. Heldigvis har jeg en mann som tjener godt, men så arbeider han borte halve året også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

cd 15 i dag. El-murringer i magen i går og i dag. Lav temp også i dag.

Håper kroppen er i rute og at mensen kommer til "avtalt" tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei-hei!

Måtte jo innom her å kikke litt :)

Håper dere slipper prøve så lenge før dere får full klaff :)

:klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...