Gå til innhold

Livet i Pondusa-huset

pondusa

Anbefalte innlegg

Dag 23 - 8 DPO

Bittelitt spotting i formiddag, men holdt med et truseinnlegg. Forsvant som dugg for solen utover dagen. Merkelig.

Ikke noe "mensmage" av betydning heller.

Jaja, får vel status om 4-5 dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sitter her med lap`en i fanget og glor på tv. Sambo er ute med noen kompiser på bowling/øldrikking.

Neste helg skal jeg på personaltur med jobb. Riktignok bare fra lørdag til søndag, men det blir shopping, hotell og avslapping.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som er glad i te her?

Har registrert meg som ambassadør for Lipton, og får nå gratis te hjem

Sjekk her: Ambassadør for Lipton

(dersom noen vil reg. seg, kan de sende en pm for å få e-postadressen min. Det må oppgis hvem som har tipset en.) :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei på du!!

Åh,hvor skal du på tur da?! Må få et hint...Du vet nå nysgjerrige meg.... :sjenert:

Fikk sånn temail fra deg ja!Hmm..lurer egentlig på om jeg fant ut av det der...Hvis jeg sjekker mailen min i full fart hender det seg at jeg glemmer å se tilbake på dem når jeg har bedre tid..Typisk meg det!

Men jeg drikker ikke så mye te egentlig...

Ellers da?!Kaldt og vindfullt hos dere også? Litt vel kaldt til der å være syns jeg...Dritlei av denne kulden altså...

Men å skal jeg ikke bable så skrekkelig mye mer,skal komme meg innom et par stykker til før jeg tar kvelden.

Natta :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 9 i utgangspunket. Mensen nå sist var så rar, kortvarig og nesten ingen ting jo. Ikke si at kroppen begynner på noe tullball nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Pondusa! :klem:

Så nå er dere ordentlig igang med å mekke nr. 3 :tommelsmil:

For min del holder det fint med to småtroll, men jeg misunner deg litt spenningen med å prøve ;)

Lykke til!

Klem fra Murmel! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var visst en idiotisk mellomblødning for halvannen uke siden, for i går kom mensen med full storm. Og det stemte med dagene også.

Så nå har jeg mens når sambo kommer hjem og når han reiser, men da har jeg el midt i måneden....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sambo reiste i morges, nå sees vi igjen til påske.

Har vært i bursdag til bestefaren min i dag, han ble 89 år.

Nå skal jeg få lillemor også i seng, så skal jeg lese litt spes.ped.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemme med pondus. Hadde feber i går kveld/natt og hoster som en gal. Høres ut som hele halsen er tett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Øhhh, hva betyr den hvite boksen nederst i innlegg nå? Har gått meg hus forbi i dag.

Pondus er fremdeles syk, så han blir hjemme i morgen også.

Jeg har vært flink nå, siste 3 kveldene har jeg lest ikke mindre 9 kapittler om rådgivning og innovasjon. 6 kapittler til, så skal jeg skrive en innsendingsoppgave. Har bare 2 inn.oppgaver, prosjekt og praksis igjen nå, før det er duket for skriftlig eksamen 22.mai. Men så langt har jeg ikke tenkt enda...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var vi igang...

Lillemor kom tuslende inn til meg i halv fire tiden i natt, "Mamma, eg kokes ihjel". Der var nemlig hun full av feber og kvalme.

Pondus våknet ikke før halv åtte, full av øyekatar... Han hadde også 39,9 i feber ved midntatt.

Har fått akuttime til legen 10.10 for å få salve til øyene. Får kle på ungene godt og ha varm bil så går det vel greit å ta de med ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...