pondusa Skrevet 17. februar 2007 Forfatter #1501 Del Skrevet 17. februar 2007 Dag 23 - 8 DPO Bittelitt spotting i formiddag, men holdt med et truseinnlegg. Forsvant som dugg for solen utover dagen. Merkelig. Ikke noe "mensmage" av betydning heller. Jaja, får vel status om 4-5 dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 17. februar 2007 Forfatter #1502 Del Skrevet 17. februar 2007 Sitter her med lap`en i fanget og glor på tv. Sambo er ute med noen kompiser på bowling/øldrikking. Neste helg skal jeg på personaltur med jobb. Riktignok bare fra lørdag til søndag, men det blir shopping, hotell og avslapping. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 17. februar 2007 #1503 Del Skrevet 17. februar 2007 Hørtes kost ut!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 17. februar 2007 Forfatter #1504 Del Skrevet 17. februar 2007 Er det noen som er glad i te her? Har registrert meg som ambassadør for Lipton, og får nå gratis te hjem Sjekk her: Ambassadør for Lipton (dersom noen vil reg. seg, kan de sende en pm for å få e-postadressen min. Det må oppgis hvem som har tipset en.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veronal Skrevet 18. februar 2007 #1505 Del Skrevet 18. februar 2007 Håper du får en fin uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 20. februar 2007 Forfatter #1506 Del Skrevet 20. februar 2007 Dag 3, mensen kom 1 uke for tidlig. Ikke populært. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 21. februar 2007 #1507 Del Skrevet 21. februar 2007 Hei på du!! Åh,hvor skal du på tur da?! Må få et hint...Du vet nå nysgjerrige meg.... Fikk sånn temail fra deg ja!Hmm..lurer egentlig på om jeg fant ut av det der...Hvis jeg sjekker mailen min i full fart hender det seg at jeg glemmer å se tilbake på dem når jeg har bedre tid..Typisk meg det! Men jeg drikker ikke så mye te egentlig... Ellers da?!Kaldt og vindfullt hos dere også? Litt vel kaldt til der å være syns jeg...Dritlei av denne kulden altså... Men å skal jeg ikke bable så skrekkelig mye mer,skal komme meg innom et par stykker til før jeg tar kvelden. Natta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 22. februar 2007 Forfatter #1508 Del Skrevet 22. februar 2007 Vi skal på personaltur helt til MO!!!! Hahahahahahahaha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 22. februar 2007 Forfatter #1509 Del Skrevet 22. februar 2007 Hva feiler det nedtellingsboksene i dag??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 26. februar 2007 Forfatter #1510 Del Skrevet 26. februar 2007 Mandag og ny uke!! Skal straks på jobb. Ungene er i bhg og sambo sitter i en stol med influensa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 26. februar 2007 Forfatter #1511 Del Skrevet 26. februar 2007 Dag 9 i utgangspunket. Mensen nå sist var så rar, kortvarig og nesten ingen ting jo. Ikke si at kroppen begynner på noe tullball nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 27. februar 2007 #1512 Del Skrevet 27. februar 2007 Heisann Pondusa! Så nå er dere ordentlig igang med å mekke nr. 3 For min del holder det fint med to småtroll, men jeg misunner deg litt spenningen med å prøve Lykke til! Klem fra Murmel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 28. februar 2007 Forfatter #1513 Del Skrevet 28. februar 2007 Det var visst en idiotisk mellomblødning for halvannen uke siden, for i går kom mensen med full storm. Og det stemte med dagene også. Så nå har jeg mens når sambo kommer hjem og når han reiser, men da har jeg el midt i måneden.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 28. februar 2007 Forfatter #1514 Del Skrevet 28. februar 2007 Sambo reiste i morges, nå sees vi igjen til påske. Har vært i bursdag til bestefaren min i dag, han ble 89 år. Nå skal jeg få lillemor også i seng, så skal jeg lese litt spes.ped. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 28. februar 2007 #1515 Del Skrevet 28. februar 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 1. mars 2007 Forfatter #1516 Del Skrevet 1. mars 2007 Hjemme med pondus. Hadde feber i går kveld/natt og hoster som en gal. Høres ut som hele halsen er tett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 1. mars 2007 Forfatter #1517 Del Skrevet 1. mars 2007 Øhhh, hva betyr den hvite boksen nederst i innlegg nå? Har gått meg hus forbi i dag. Pondus er fremdeles syk, så han blir hjemme i morgen også. Jeg har vært flink nå, siste 3 kveldene har jeg lest ikke mindre 9 kapittler om rådgivning og innovasjon. 6 kapittler til, så skal jeg skrive en innsendingsoppgave. Har bare 2 inn.oppgaver, prosjekt og praksis igjen nå, før det er duket for skriftlig eksamen 22.mai. Men så langt har jeg ikke tenkt enda... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 1. mars 2007 Forfatter #1518 Del Skrevet 1. mars 2007 Da ser det ut til at det har stoppet for denne gangen. Og godt er det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 2. mars 2007 Forfatter #1519 Del Skrevet 2. mars 2007 Der fikk jeg oppklart det med de hvite boksene. :blånn: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 2. mars 2007 Forfatter #1520 Del Skrevet 2. mars 2007 Da var vi igang... Lillemor kom tuslende inn til meg i halv fire tiden i natt, "Mamma, eg kokes ihjel". Der var nemlig hun full av feber og kvalme. Pondus våknet ikke før halv åtte, full av øyekatar... Han hadde også 39,9 i feber ved midntatt. Har fått akuttime til legen 10.10 for å få salve til øyene. Får kle på ungene godt og ha varm bil så går det vel greit å ta de med ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå