Gå til innhold

Livet i Pondusa-huset

pondusa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Innom med en liten natta :klem: til dere!

Au..den fingeren hørtes ikke god ut!Jeg har revet litt skinn innerst ved negln u know...det er også vondt.... :sjenert:

:ler: Men det er det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:grine: :grine:

Datan min er død.....

Den tok natta på tirsdag og trass i at 2 staute mannfolk har jobbet med den i 2 dager, lot den seg ikke gjennopplive. Den ble bare 12 mnd, så jeg har sendt reklamasjon til butikken hvor den ble kjøpt. Trolig er det hovedkortet som er gåent.

Jeg fikk jo litt panikk for at jeg ikke skulle få ut oppgeven jeg satt å skrev ferdig på mandagskvelden, men den snille mannen på databutikken tok en backup av alle mine dokumenter + alle bildene på maskina. Skal å hente det på mandag. :klappe:

Så sa min snille sambo at jeg skulle bare dra dit på mandag og velge meg ut en ny laptop, som han skulle betale. Snille snille mannen! :kys_2:

Nå har nettopp min kjære lillebror vært her med laptopen sin, så jeg skulle få gjort disse småtingene på nettet i kveld.

I morgen skal vi avgårde over fjorden i barndåp til en skolevenninne av meg. Jeg og sambo skal også være faddere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært i barndåp i dag. Vi skal være faddere, men bare jeg fikk anledningen til å dra. Sambo er jo på jobb.

Dro med meg ungene på ferje kl 10.25 over fjorden og var ikke hjemme i huset før kl 21 i kveld. Laaaaang dag, men veldig veldig koselig.

Nå sover begge ungene, og jeg har fått låne maskina til min snille lillebror i kveld også!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oisann, har ikke fått med meg at dere prøver!

Lykke til, håper det klaffer snart! :klem:

Endret av La Traviata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har bare supersnill bror og værtfall supersnill sambo!!!

Håper du og småsjarmisene får ei herlig uke!

Hvordan er forresten garderobene i badeland?Kom jo akkurat på at dere pleier åvære der innimellom! Hvor gjør jeg av Sondre mens jeg selv dusjer f.eks?Eller må man ha med seg noen som kan holde han imens?Grøn her ja.....

Da er det bra å ha erfarne fjellfolk å spørre :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg!!!

Barnedåp er morro, men gud så sliten man blir etter slik tilstelninger

Så flott gave du fikk av mannen da til jul. Og så snill han er som ber deg bare gå og hente en ny data :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg!

Håper alt er bare bra!Jeg holder på å ete meg ihjel på julekakene jeg skulle kaste her før ikveld...... :sjenert: Kasta dem rett i magen jeg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Dag 20, el gikk uten for store smerter denne gang. Bare 9 dager til mens, så nå blir det vel en uke med au au snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så kan jeg jo si at jeg har fått 50% mer jobb i en annen bhg. Så nå har jeg totalt 90% jobb. Det skal bli deilig det. Skal jobbe på en småbarnsavd. i den 50% stillingen.

Og jeg har fått godkjent oppgave nr 3 i spes.ped. Nå har jeg en artikkel, praksisrapport, prosjektoppgave og skriftlig eksamen igjen. Gosh, jeg er jo snart ferdig jo!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...