pondusa Skrevet 25. desember 2006 Forfatter #1441 Del Skrevet 25. desember 2006 Sambo er gal. Jeg fikk gavekort på 500,- på velvære, hårføner, Skogstad turbukse og Bergansjakke. Ungene var i 100. selv om lillemor har hatt feber siden lørdagskvelden. Masse flotte gaver, og deilig julemat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 29. desember 2006 Forfatter #1442 Del Skrevet 29. desember 2006 Dag 29, murringer i magen. Skulle normalt hatt mensen i løpet av dagen, men ikke noe enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 1. januar 2007 Forfatter #1443 Del Skrevet 1. januar 2007 Dag 3, blæh, au, au, au Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 1. januar 2007 Forfatter #1444 Del Skrevet 1. januar 2007 Riktig godt nytt år folkens!! Småstress med klesvask og pakking her i dag. Sambo reiser med h.båten kl 14.45... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 1. januar 2007 Forfatter #1445 Del Skrevet 1. januar 2007 DA var det endelig stilt i huset. Sambo er reist og ungene sover. Pondus har jamret og skreket siden 18.30, men nå tror jeg han endelig sover. Lillemor sovna nesten før hun nådde puta, men det ble jo også seint i natt før hun sovnet. Hun holdt seg jo våken til vi var ferdige med rakettopskytingen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 1. januar 2007 #1446 Del Skrevet 1. januar 2007 Riktig godt nytt år til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 3. januar 2007 Forfatter #1447 Del Skrevet 3. januar 2007 Kipa: Da var hverdagen tilbake. Ungene er sendt i bhg, og jeg har fri. Tenkte jeg skulle skrive litt på en spes.ped oppgave. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 3. januar 2007 Forfatter #1448 Del Skrevet 3. januar 2007 Dag 5, ser ut som det vil gi seg i løpet av dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murf Skrevet 3. januar 2007 #1449 Del Skrevet 3. januar 2007 Sambo er gal. Jeg fikk gavekort på 500,- på velvære, hårføner, Skogstad turbukse og Bergansjakke. ← Gale mannen! Så flott med ordentlig utetøy! Det er viktig når en er mye ute. Jeg kjøpte ny regnjakke og støvler i høst, etter å kun brukt paraply i ti år... Ikke så lett å manøvrere vogn med bare en hånd fri. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 3. januar 2007 Forfatter #1450 Del Skrevet 3. januar 2007 Ja det er viktig med gode uteklær. Især når man har jobb i bhg. Dessuten er det jo deilig å være ute i skikkelig ruskevær, bare man er godt kledd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 4. januar 2007 Forfatter #1451 Del Skrevet 4. januar 2007 I morgen kjører jeg og ungene til skytteby. Pondus skal til fotografen for å ta 18mnd bilde kl 12. Tar med lillemor også, så får hun seg en tur hun også. Tenkte jeg skulle ta med penklær til henne også, i tilfelle..... Kan jo være at hun fotografdamen er snill og vil knipse et søskenbilde. Hadde jo vært en perfekt julegave..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 4. januar 2007 Forfatter #1452 Del Skrevet 4. januar 2007 Dag 6, ferdig! Etter litt utregning så vil jeg få mensen igjen ca den dagen sambo kommer hjem fra jobb.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 4. januar 2007 #1453 Del Skrevet 4. januar 2007 DET kan vel ikke kalles annet enn uflax de lux.............. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 4. januar 2007 #1454 Del Skrevet 4. januar 2007 Godt nyttår vennen. Leser mer i dagbøker enn jeg legger spor... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 4. januar 2007 #1455 Del Skrevet 4. januar 2007 Begyndt å tenke julegaver allerede...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 4. januar 2007 #1456 Del Skrevet 4. januar 2007 Helluu!! Hehe,det hadde jo vært knallsmart om hun hadde hatt tid til et søskenbilde da! Vips,ferdig med ørten julegaver 5.januar! Får jo vann i munnen bare av tanken Men jeg har planene klare,jeg skal lage kalendere i julagaver i år så det blir vips ferdig her også med mange gaver!Menmå vel vente til over sommeren før jeg bestiller den da Kjør forsiktig innover imorgen!Vi er nå her i vårt støvete julehus og venter på dere! Sondre har feber idag også så da tar jeg ikke sikte på å trille til byen imorgen...Men skal ut en tur alene idag og snoke litt på salget Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 4. januar 2007 Forfatter #1457 Del Skrevet 4. januar 2007 Ja, er liksom forskjell på å starte i jan og nov.... Kan jo prøve å være smart for en gangs skyld da.... Skytte: Jeg er nok blakk som en kirkerotte, så vi har ikke lagt opp til noen butikkrunde. Tenkte mest på besøk vi. Gleder oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 4. januar 2007 #1458 Del Skrevet 4. januar 2007 Koselig at du titta innom den nye boka mi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 5. januar 2007 Forfatter #1459 Del Skrevet 5. januar 2007 Da har vi vært i Skytteby. Skulle til fotografen med pondus kl tolv. Han ville ikke sove på tur innover, så det var en smule trett unge som skulle fotograferes. Det ble endel tårer, snørr og sikkel før hun endelig klarte å knipse noen bilder. Vi brukte sikkert en halv liter såpebobler også.... Skulle få bildene i posten om ca 1 uke. Lillemor ombestemte seg ang fotografering, så jeg orket ikke pushe henne. Får heller ta søskenbilde til bhg-fotograferingen i mai. Nå sitter hun å ser film og har en hånden i grønnsåpe. Hun har en uvane med å bite negler, og nå har hun fått svullfinger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 7. januar 2007 Forfatter #1460 Del Skrevet 7. januar 2007 Jippi!! Fikk sms fra mamma om vi ville ha middag til dem i dag. Gjett om! Da blir det middag og kaffe der i dag, og så skal vi dit i morgen når min lillesøster blir 17år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå