Gå til innhold

Livet i Pondusa-huset

pondusa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Grey`s Anatomi er bare så bra!!!!

Og jeg er dødstrett, har fri i morgen. Dvs jeg & pondus har fri, lillemor har bhg-dag.

3 dager til sambo kommer hjem, så jeg må vel vaske hus i morgen.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemor i bhg, pondus skal snart legges og jeg skal prøve å få shinet litt hus.

Vi skal i bursdagsselskap i ettermiddag, så jeg har bare formiddag i dag og morgen på meg.

På fredag skal jeg på ekstra på jobb, og så kommer jo sambo hjem da!!! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble så stille, hvem tror dere sto ved søppelbøtta og gnagde på en brødskorpe fra dagens frokost? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det ble så stille, hvem tror dere sto ved søppelbøtta og gnagde på en brødskorpe fra dagens frokost? :ler:

:ler:

Håper egentlig dere bare har fått mus i huset, men regner med det var en tobeint en! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser det er flere som digger "Greys anatomy" :sjarmor:. Så moro med en serie som ikke tar helt av og alle er slemme med hverandre osv (det er bra så lenge det varer....)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk jenter :klem:

Morsom liten kar jeg har ja.

Nå har roen senket seg, brødene står til heving, og jeg skal sette meg ned i godstolen med litt broderi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vasket og ryddet litt i dag. Skulle jo bruke fridagen min i morgen på å shine hus, men så måtte jeg jobbe.

Ferdig 15.30 i morgen, henter ungene i bhg og så kjører vi på flyplassen hvor sambo skal lande 16.15.

Lillemor gleder seg innmari til pappan kommer, er jo 5 uker siden sist vi så han.

Pondus har lært å gå siden sist, han er blitt litt mer rampete, han kan si flere ord og han er en mester på å klatre.

Tipper det er en pappa som blir stolt! :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det med at du pleier ha syklus på 34 dager og pillebrettet er på 28, håper jeg noen kan svare deg på.. Jeg hadde 28 dagers syklus både før, under og etter. :)

Tror ikke det har noe å si jeg, men greit å vite iallefall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:legrine: Syns jeg ser han står der og gnager!! Lille skjønningen altså! Hva de ikke finner på!

Og du får gjort så mye,baker brød og syr og greier..Og jeg rekker ikke dusje nesten og jeg har bare 1...samt at sambo er hjemme..Vel,vel er bare å bøye seg i støvet!

KOOOS dere med sambo nå!!! Riktig god helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...