pondusa Skrevet 24. august 2006 Forfatter #1241 Del Skrevet 24. august 2006 Det vil tiden vise. Akkurat nå er det litt deilig å ha fått kroppen for seg selv igjen. Har vært gravid-ammet-gravid igjen-ammet siden april 2002 jeg..... Men snart..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 24. august 2006 Forfatter #1242 Del Skrevet 24. august 2006 (Noen mer vil jeg ikke si nå, annet enn at vi har det bra.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 25. august 2006 Forfatter #1243 Del Skrevet 25. august 2006 Der var begge ungene i bhg, og her sitter jeg. Får håpe dagen i dag blir litt bedre enn i går, for den var forferdelig. Tenkte jeg skulle spørre venninne K om vi skulle ta oss en bytur eller noe. Bare for å komme seg ut av huset når jeg har en hel dag for meg selv. Sambo & båt var på tur til Tromsø, skulle vaske ned båten og starte på hjemtur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 25. august 2006 #1244 Del Skrevet 25. august 2006 Håper dagen i dag har vært bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 25. august 2006 Forfatter #1245 Del Skrevet 25. august 2006 Joda den ble bedre. Var i byen sammen med venninne K og vi hadde det veldig koselig. Traff også på søsteren min og lille tantesnusk som er blitt 4 mnd allerede. Så jeg måtte litt på kafe med dem også, da venninne K måtte hente datteren i bhg. I ettermiddag dro vi på besøk til et vennepar med to jenter på snart 4 år og snart 2 år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 25. august 2006 #1246 Del Skrevet 25. august 2006 Huff da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 26. august 2006 Forfatter #1247 Del Skrevet 26. august 2006 Takk Iss. Vi holder ut, men tankene er der konstant. Krysser det vi kan for at det finnes gode leger i Norges land... Kan godt fortelle på en PM. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 26. august 2006 #1248 Del Skrevet 26. august 2006 Håper det som plager deg får en god løsning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 26. august 2006 Forfatter #1249 Del Skrevet 26. august 2006 Dag 11 uti første brett. Oppblåst el-mage, kviser på retur. Lurer på om det har noe å si at jeg pleier ha syklus på 34 dager, mens brettet med p-piller bare er på 28 tabl. Derfor det blir forskyvninger, og jeg har blitt gravid før?? Jaja, ting trenger ikke være de samme nå. Tar gjerne en litt kortere syklus jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 26. august 2006 Forfatter #1250 Del Skrevet 26. august 2006 Takk Pi@, det håper vi også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 26. august 2006 Forfatter #1251 Del Skrevet 26. august 2006 Må bare avrunde kvelden med innlegg nr 3750 jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leya Skrevet 27. august 2006 #1252 Del Skrevet 27. august 2006 Gir deg en klem jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 27. august 2006 Forfatter #1253 Del Skrevet 27. august 2006 Takk for det. Vært ute i finværet stort sett hele dagen. Gått tur sammen med søs å familie, samt drukket kaffe hos naboen vår. Som forøvrig er svoger (m/fam) til søs. Alle var samlet på verandaen der. I morgen tidlig kommer svigermor for å passe ungene. Pl.dag i deres bhg og jeg må på pl.dag i min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 27. august 2006 #1254 Del Skrevet 27. august 2006 Takk Iss. Vi holder ut, men tankene er der konstant. Krysser det vi kan for at det finnes gode leger i Norges land... Kan godt fortelle på en PM. ← Fortell gjerne på pm... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 27. august 2006 Forfatter #1255 Del Skrevet 27. august 2006 Dag 12, skikkelig oppblåst el-mage. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 28. august 2006 #1256 Del Skrevet 28. august 2006 Heia du! Nå tror jeg jammen meg at jeg har gått glipp av noe her..huff,blir helt bekymret her.Må sende deg en sms....Vil ikke at det skal være noe fælt hos deg og dine... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 28. august 2006 Forfatter #1257 Del Skrevet 28. august 2006 Takk for sms-praten skytte. Må bare berette noe vittig jeg klarte i dag. Vi skulle på besøk til en venninne, som har en sønn litt yngre enn lillemor. Da vi kom inn i stuen, la jeg merke til en splitter ny utg av "Min svangerskapsbok" liggende på kjøkkenbordet. Vet jo at hun ønsker seg flere barn, så jeg spurte bare rett ut: "Hvor mange uker er du nå?" Stakkars venninne svarte kontant: "5+2", før det gikk opp for henne hva hun hadde sagt. Måtte le litt begge to da. Det var veldig hysj, hysj enda, var vist bare hun & mannen som visste det enda.... Og så jeg da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 28. august 2006 Forfatter #1258 Del Skrevet 28. august 2006 Samme som dag 12. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 28. august 2006 Forfatter #1259 Del Skrevet 28. august 2006 Ser Akutten før jeg kryper til køys. Skal ha tidligtidligvakt i morgen, innebærer at ungene må være levert 6.30 i bhg og jeg må være på jobb 6.45... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 28. august 2006 #1260 Del Skrevet 28. august 2006 Morsomt med veninnen din da Du tok henne på kornet der. Håper det går bra med dere. Det finnes dyktige leger i Norges land. stor stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå