Gjest Epona Skrevet 9. august 2006 #1221 Del Skrevet 9. august 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leya Skrevet 10. august 2006 #1222 Del Skrevet 10. august 2006 *Puster i bakken med Pondua* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 12. august 2006 Forfatter #1223 Del Skrevet 12. august 2006 Mamma`s lille snupp reiste seg nå i kveld midt på stugulvet og gikk sine første 10 skritt tvers over gulvet, med et kjempeglis om munnen!!! Og jeg fikk filmet det, slik at pappan kan få se når han kommer hjem. Var snar å ringe han for å fortelle hva som hadde skjedd. Så var det altså arvelig da, jeg gikk da jeg var 13mnd 11dager, lillemor gikk da hun var 13mnd 4dager og pondus gikk altså da han var 13mnd 1dag. Kjempestol og varm om hjertet av min beste lillegutt, som nå er blitt litt storgutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 12. august 2006 #1224 Del Skrevet 12. august 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 13. august 2006 #1225 Del Skrevet 13. august 2006 Så flink han er!!!!!!!! Lille store goingen!! Kan tenke meg han var stolt og gjorde mamsen stolt! Nesten så jeg kjenner følelsen selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 14. august 2006 #1226 Del Skrevet 14. august 2006 for Pondus!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 14. august 2006 #1227 Del Skrevet 14. august 2006 Å, så gøy! Og så morsomt at du og barna har begynt å gå omtrent akkurat samtidig!!! :grine2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murf Skrevet 15. august 2006 #1228 Del Skrevet 15. august 2006 Oi! Kan han gå allerede? Grattis! Takk for hilsner i dagboka mi da Ræga ble født! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 16. august 2006 Forfatter #1229 Del Skrevet 16. august 2006 I morgen skal lilleklumpen min på sykehuset. Vi har fått henvisning til barnepoliklinikken for barneastmaen hans. Så i morgen skal han først ta en brystrøngten og så er det time på barnepol. etterpå. Spennende hva vi finner ut. Vi måtte jo øke dosen med medisin i sommer, og han har siden da vært symptomfri for første gang på mange mnd. Han blir nok å gå på forebyggende medisin en god stund fremover ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 16. august 2006 Forfatter #1230 Del Skrevet 16. august 2006 Har vært til legen i dag, endte opp med Yasmin p-piller. Har fått resept for 1 år, men etter det blir den ikke fornyet.... Sto visst i vedlegget at man når som helst kunne slutte med minipillen og gå over på Yasmin, så mulig jeg bare starter i kveld. Da er nok denne perioden med mensfri over, har vart i 13 mnd denne gangen også. Så nå må jeg vel på butikken å handle inn noe bind som kan ligge parat... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 17. august 2006 Forfatter #1231 Del Skrevet 17. august 2006 Å for en hærlig dag!! Våknet rundt 8.30 i morges av en liten gutt som satt å bablet i senga ved siden av meg, og 5 min etter kom den lille solstrålen min trippende inn på rommet. Som regel er de våkne rundt 6.30-7.00, så det var virkelig deilig å få sovet ut i morges. Nå er lillemor i bhg, pondus har tatt en liten dupp i senga og jeg sitter her å slapper av med en kopp kaffe. Vi har ikke time på sykehuset før 13.15. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 17. august 2006 Forfatter #1232 Del Skrevet 17. august 2006 Må vel ha noe å fylle denne boka med i mellomtiden, så jeg kan jo lage meg en dokumentasjon av Yasmin-pillene. Mine erfaringer liksom. Tok første pille på første brett i går, 16.08.06. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 17. august 2006 #1233 Del Skrevet 17. august 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 17. august 2006 Forfatter #1234 Del Skrevet 17. august 2006 Timen på sykehuset gikk fint. Ingenting å se på hverken røngten eller de blodprøvene han har tatt tidligere. Barnelegen var enig utfra pondus sykdomshistorie, at dette var barneastma. Vi skulle bare fortsette som før med medisin, og dersom jeg følte meg trygg på det, kunne vi prøve en gradvis nedtrapping til 1dose morgen/kveld istedet for 2 doser som han får nå. Vi fikk også tilbud om en 1-dags "astmaskole" i sept, lære litt generelt om medisiner, bruk av de, utstyr etc. Ellers ville barnelegen holde kontakt med oss, og vi skulle få time til ny kontroll ca i nov en gang. Erfaringsmessig blusser astma opp når det blir kaldere og mer regn, og dessuten pleier den å slå mer ut i 2.leveår. Pi@: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 17. august 2006 Forfatter #1235 Del Skrevet 17. august 2006 Kan jo også føre en viss logg over syklusene, lengde, LF, når el etc. Dessuten når på brettet mensen inntreffer. Jeg har fått 28dagers brett, dvs 21 tabl med virkestoff og 7 placebotabl. 2 pille, første brett i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 17. august 2006 Forfatter #1236 Del Skrevet 17. august 2006 Jeg er en liten kontrollfreak med sans for orden og systemer, derfor denne lille vitenskapelige testen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 22. august 2006 Forfatter #1237 Del Skrevet 22. august 2006 7.pille, første brett. Har hatt en del el/mensvondt denne uka, mye luft og stinn i magen. 14 dager til med virkestofftabl, så 7 placebotabl. Spent på om det dukker opp noe mens, har ikke hatt noe siden sept-04 jeg..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 22. august 2006 #1238 Del Skrevet 22. august 2006 Heia du! Bare innom med en liten natta Blir ikke store besøkene for tiden,men vi er nå på nett utenom så jeg skal bli flinkere til å sende en pip i ny og ne! Hvis jeg ikke blir det får du minne meg på det Håper ikke ammetåka slår til så glemsk som jeg er fra før....!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 23. august 2006 Forfatter #1239 Del Skrevet 23. august 2006 Kviser, masse kviser. Som regel kommer de ved mens eller graviditet, så da er kanskje mensen på tur tilbake... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 24. august 2006 #1240 Del Skrevet 24. august 2006 Du har ikke vurdert å slutte med pilla før det har gått ett år Ha en strålende torsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå