pondusa Skrevet 24. juli 2006 Forfatter #1201 Del Skrevet 24. juli 2006 Hei dere. Ser Akutten, fryktelig spennende i dag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hermione Skrevet 25. juli 2006 #1202 Del Skrevet 25. juli 2006 Heisan Pondusa! Takk for helsing i dagboka mi! Lurar litt på kor i Nord-Norge du bur eg... Men det er kanskje hemmelig? Eg er halvt Finnmarking sjølv og etter å ha lest litt i dagboka di begynte eg å lure på om du kanskje har svigerforeldre der som mamma er i frå. Eg har vore der masse og elskar den øya! Vi bruker mormor sitt gamle hus som sommerhus. Finnmark er heilt fantastisk om sommaren så lenge det er fint vær, men nitrist når det regnar. I fjor hadde eg to veker med pissregn der oppe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 25. juli 2006 #1203 Del Skrevet 25. juli 2006 Hehe,bra med litt spenning i hverdagen! Her er det stille gitt...orker ikke se på tv engang...full av latmark tror jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 26. juli 2006 #1204 Del Skrevet 26. juli 2006 Innom med en sommerklem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 27. juli 2006 Forfatter #1205 Del Skrevet 27. juli 2006 Hermoine, Skytte og Epona: H: har sendt deg pm... I morgen reiser sambo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 27. juli 2006 Forfatter #1206 Del Skrevet 27. juli 2006 Fant ut at du hadde 2 bøker Hvilken bruker du mest da?? ← Den andre, denne venter på å bli mer aktiv etterhvert.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 28. juli 2006 #1207 Del Skrevet 28. juli 2006 Nei huff....Det var da ikke noe stas...Hvorfor må de dra på en fredag? Kunne vel værtfall venta til søndagen...Nå som det skal bli sommer her og alle ting... Håper du får ei så bra helg som mulig! Skal prøve å føde litt jeg sånn at du kan komme på besøk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 29. juli 2006 Forfatter #1208 Del Skrevet 29. juli 2006 Hihi, ja fød litt skytte, så kommer jeg. Sambo måtte reise nå, slik at han kommer hjem til første sept. Vi skal jo til Tyrkia når han kommer hjem!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 29. juli 2006 #1209 Del Skrevet 29. juli 2006 Jobber mannen din en måned av og en måned på? Det er sikkert en vansesak, men det høres slitsomt ut synes jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 30. juli 2006 #1210 Del Skrevet 30. juli 2006 Kanskje jeg ser deg imorgen??!! Håper det! Snart blir det uansett!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 31. juli 2006 Forfatter #1211 Del Skrevet 31. juli 2006 Snart ble det skytte. Lille prinsen var jo bare så nydelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 31. juli 2006 #1212 Del Skrevet 31. juli 2006 Han var skjønn! Helt perfekt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 31. juli 2006 #1213 Del Skrevet 31. juli 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 2. august 2006 #1214 Del Skrevet 2. august 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 3. august 2006 Forfatter #1215 Del Skrevet 3. august 2006 Da har jeg dusjet, shavet, scrubbet og smurt meg med lotion. Deilig følelse. Har dessuten pakket ned klær til meg og ungene. Vi reiser en helgetur til mine besteforeldre, drar med båt kl 11 i morgen. Har forøvrig deilige dager her nord nå. Hatt 1 uke med sol og temperaturer opp mot 27 grader. Og det skal bli slik en hel uke til, minst! Noe kompensasjon må vi jo få for 5 uker med regn og 6 grader.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 7. august 2006 #1216 Del Skrevet 7. august 2006 Og når man ligger noen dager på sykehuset i DEN varmen......da siler kiloene Sommeren kom som bestilt Håper dere har kosa dere borte! Blir ikke tid til så mye kg og sms for tiden,men sms er kjappere enn kg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 7. august 2006 Forfatter #1217 Del Skrevet 7. august 2006 Vi hadde en flott helg, koselig å være på besøk. Kom hjem og oppdaget at turoperatøren vi skulle reise til Tyrkia med, hadde kansellert avg vår fra Tr.heim. Ble bare mer kostnader å skulle ordne fra oslo, så vi har fått pengene tilbake. Surt når vi har gledet oss så lenge. Men nå har vi jo en solid sum å pusse opp stuen for, tror det blir oppussing istedet for ny tur akkurat nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 8. august 2006 Forfatter #1218 Del Skrevet 8. august 2006 Litt smålei kg for øyeblikket, tester ut litt nye plasser hvor jeg kan skravle litt om bare meg! Dropper nok innom sånn i ny og ne da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 8. august 2006 #1219 Del Skrevet 8. august 2006 Ikke forsvinn helt da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 8. august 2006 Forfatter #1220 Del Skrevet 8. august 2006 neida, trenger bare en liten pust i bakken, for så komme sterkere tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå