Gå til innhold

Livet i Pondusa-huset

pondusa

Anbefalte innlegg

Atter en dag med regn og gråvær. Blir vel likens i år som alle andre år, at vi neste år kan snakke om sommeren som var DEN dagen i juni......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei på deg!!

Er en sjapp tur innom mens Theodor koser seg med puppen.

Dersom det er noen trøst, så er ikke været noe å skryte av her nede i sør heller idag. Men så synes jeg det er deilig med litt dårlig vær også. Merker på den lille gutten min at varmen ikke er særlig populær... :sjenert:

Ble helt rørt over de fine torsdags-tankene dine :grine: . Mulig jeg stjeler den altså.... :sjenert::)

Ha en fenomenal mandag

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rognebær

Håper dagen i dag blir mye bedre enn kvelden i går! :klem: Og det var så koselig å lese om da dere ble sammen! :legrine:

Takk for at du titter innom meg, og for at du kan informere Skytte... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

Bra at humøret er bedre og været med :sjarmor: Håper det bare stiger herfra!

Men nå skal jeg være litt forsiktig med hva jeg ønsker meg......!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:overrasket: Du skulle sett det regna her i går, har faktisk aldri sett himmelen har åpna seg på den måten før, og så mange ganger...

Så ønsket om pent vær ble nok ikke innfridd :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skytte, Epona og iss: Stor :klem:

Ungene sover, huset ser rimelig okay ut, og her sitter jeg.

Tenkte jeg skulle lese litt i kveld, før c.s.i begynner 22.40.

Var flink å leste 2 timer før akutten i går. Føler jeg virkelig kan nyyyte programmet derom jeg har lest litt først.

Trillet til byen i dag, fikk time til vaksinasjon av hele hurven i juli, og bekreftet at 1-års ktrl til pondus ikke blir før 8.aug.

I morgen skal vi på barselgruppe fra 10-12, så får vi se hva vi gjør resten av dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe:

Fikk en uventa tlf i dag. :legrine: Ble bare så glad, og det er det jeg tør si her inne...... ;)

Endret av pondusa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prosjekt "Pupp ut av soverommet" startet i dag. Det går i hovedtrekk ut på at nå er det slutt på at pondus får sovne på puppen på sengekanten når det er kveld.

Fikk pupp i stua i kveld, sovna jo selvfølgelig, våkna litt da jeg bar han i seng, men roet seg ned da jeg strøk litt over ryggen og nynnet litt.

Planen er at han skal kunne legge seg ned uten pupp, at noen andre enn meg skal kunne legge han, og at vi skal slutte med nattpupp.

Har 13 dager på meg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra med sånn koselig tlf da!! Blir jo bare litt nysgjerrig vettu men det går nok over....!! :)

Aiai,flinke Pondusgutten! Begynner å bli stor han nå!

God helg og god StHans! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andre kveld uten pupp på sengekanten, pondus skjønner tegninga og gråter ca 40 min før han sovner. Overkommelig. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3.kveld: Pondus sovna på puppen i stua. Bar han over i senga, protesterte i et halvt minutt før han sov videre. :klappe:

I natt skrek han i tolv-tiden og i to-tiden, men sovna igjen. Kl fire brøt jeg sammen og tok han over i vår seng. Målet er at han skal ligge i sin seng til minst kl 6 før han får komme over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra det går da! Et sted må man jo begynne, og jeg synes både dere og Pondus er flinke! :Nikke:

Fortsatt masse lykke til med avvenning av nattpupp og bedre soverutiner! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk TT.

I natt våknet han rundt halv ett, sutra litt men sovna fort igjen. Jeg våkna 5.30 at han sto i senga!! :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå nei Pi@, kobla han til puppen og så sov vi til 6.45.

I kveld fikk han pupp på stuen, var våken da jeg bar han i på soverommet. La han ned i senga, pondus sukker, vrir seg på siden og SOVNER! :klappe: :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...