pondusa Skrevet 19. juni 2006 Forfatter #1121 Del Skrevet 19. juni 2006 Atter en dag med regn og gråvær. Blir vel likens i år som alle andre år, at vi neste år kan snakke om sommeren som var DEN dagen i juni...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 19. juni 2006 Forfatter #1122 Del Skrevet 19. juni 2006 Får vel legge vår lit til at juli blir litt bedre da...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 19. juni 2006 #1123 Del Skrevet 19. juni 2006 Hei på deg!! Er en sjapp tur innom mens Theodor koser seg med puppen. Dersom det er noen trøst, så er ikke været noe å skryte av her nede i sør heller idag. Men så synes jeg det er deilig med litt dårlig vær også. Merker på den lille gutten min at varmen ikke er særlig populær... Ble helt rørt over de fine torsdags-tankene dine . Mulig jeg stjeler den altså.... Ha en fenomenal mandag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 19. juni 2006 #1124 Del Skrevet 19. juni 2006 Håper dagen i dag blir mye bedre enn kvelden i går! Og det var så koselig å lese om da dere ble sammen! Takk for at du titter innom meg, og for at du kan informere Skytte... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 20. juni 2006 #1125 Del Skrevet 20. juni 2006 Hei hei! Bra at humøret er bedre og været med Håper det bare stiger herfra! Men nå skal jeg være litt forsiktig med hva jeg ønsker meg......! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 20. juni 2006 #1126 Del Skrevet 20. juni 2006 Innom med en goood klem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 20. juni 2006 #1127 Del Skrevet 20. juni 2006 Du skulle sett det regna her i går, har faktisk aldri sett himmelen har åpna seg på den måten før, og så mange ganger... Så ønsket om pent vær ble nok ikke innfridd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 20. juni 2006 Forfatter #1128 Del Skrevet 20. juni 2006 Skytte, Epona og iss: Stor Ungene sover, huset ser rimelig okay ut, og her sitter jeg. Tenkte jeg skulle lese litt i kveld, før c.s.i begynner 22.40. Var flink å leste 2 timer før akutten i går. Føler jeg virkelig kan nyyyte programmet derom jeg har lest litt først. Trillet til byen i dag, fikk time til vaksinasjon av hele hurven i juli, og bekreftet at 1-års ktrl til pondus ikke blir før 8.aug. I morgen skal vi på barselgruppe fra 10-12, så får vi se hva vi gjør resten av dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 21. juni 2006 Forfatter #1129 Del Skrevet 21. juni 2006 (endret) Fikk en uventa tlf i dag. Ble bare så glad, og det er det jeg tør si her inne...... Endret 21. juni 2006 av pondusa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 21. juni 2006 Forfatter #1130 Del Skrevet 21. juni 2006 Med min tallgreie, klarer jeg ikke å la være...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 21. juni 2006 Forfatter #1131 Del Skrevet 21. juni 2006 Må bare runde 3500 innlegg før jeg logger av... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 21. juni 2006 Forfatter #1132 Del Skrevet 21. juni 2006 Prosjekt "Pupp ut av soverommet" startet i dag. Det går i hovedtrekk ut på at nå er det slutt på at pondus får sovne på puppen på sengekanten når det er kveld. Fikk pupp i stua i kveld, sovna jo selvfølgelig, våkna litt da jeg bar han i seng, men roet seg ned da jeg strøk litt over ryggen og nynnet litt. Planen er at han skal kunne legge seg ned uten pupp, at noen andre enn meg skal kunne legge han, og at vi skal slutte med nattpupp. Har 13 dager på meg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 21. juni 2006 #1133 Del Skrevet 21. juni 2006 Så utrolig fin torsdagstanker-historie . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 22. juni 2006 #1134 Del Skrevet 22. juni 2006 Så bra med sånn koselig tlf da!! Blir jo bare litt nysgjerrig vettu men det går nok over....!! Aiai,flinke Pondusgutten! Begynner å bli stor han nå! God helg og god StHans! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 22. juni 2006 Forfatter #1135 Del Skrevet 22. juni 2006 Andre kveld uten pupp på sengekanten, pondus skjønner tegninga og gråter ca 40 min før han sovner. Overkommelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 23. juni 2006 Forfatter #1136 Del Skrevet 23. juni 2006 3.kveld: Pondus sovna på puppen i stua. Bar han over i senga, protesterte i et halvt minutt før han sov videre. I natt skrek han i tolv-tiden og i to-tiden, men sovna igjen. Kl fire brøt jeg sammen og tok han over i vår seng. Målet er at han skal ligge i sin seng til minst kl 6 før han får komme over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 24. juni 2006 #1137 Del Skrevet 24. juni 2006 Så bra det går da! Et sted må man jo begynne, og jeg synes både dere og Pondus er flinke! Fortsatt masse lykke til med avvenning av nattpupp og bedre soverutiner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 24. juni 2006 Forfatter #1138 Del Skrevet 24. juni 2006 Takk TT. I natt våknet han rundt halv ett, sutra litt men sovna fort igjen. Jeg våkna 5.30 at han sto i senga!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 24. juni 2006 #1139 Del Skrevet 24. juni 2006 Så fint nattpuppavvenninga går bra, men det høres veldig slitsomt ut å stå opp kl 0530 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 24. juni 2006 Forfatter #1140 Del Skrevet 24. juni 2006 Nå nei Pi@, kobla han til puppen og så sov vi til 6.45. I kveld fikk han pupp på stuen, var våken da jeg bar han i på soverommet. La han ned i senga, pondus sukker, vrir seg på siden og SOVNER! :klappe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå