pondusa Skrevet 11. juni 2006 Forfatter #1081 Del Skrevet 11. juni 2006 CD 18 i fiktiv syklus. Har el-smerter i dag, temmelig creamt utflod. CD 20-21 pleier være el i vanlig syklus, ser ut som kroppen oppfører seg fint i fiktiv syklus også! Så minipillen holder både mens og el borte, mens kroppen oppfører seg normalt ellers! Det er bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 12. juni 2006 #1082 Del Skrevet 12. juni 2006 HEI PÅ DEG!! ER KUN INNOM EN RASK TUR JEG. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 12. juni 2006 Forfatter #1083 Del Skrevet 12. juni 2006 (endret) Koselig det Tulipan. Endelig kom sommeren hit også. Hatt bortimot 25 grader i skyggen i dag, så nå har ungene for første gang fått prøvd plaskebasseng på verandaen. Det var veldig populært for begge to. Har avertert min simo sportstrille for salg, og ei venninne på barselgruppa var interessert. Så dersom det går rette veien, kan pondus snart cruise rundt i en quinny speedy. Endret 13. juni 2006 av pondusa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 12. juni 2006 Forfatter #1084 Del Skrevet 12. juni 2006 En Quinny Speedy for de som ikke vet det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 12. juni 2006 Forfatter #1085 Del Skrevet 12. juni 2006 Også kan jeg jo invistere i dreamybagen (hardbag til nyfødt) når det blir baby på oss igjen. For det vil jeg at det skal bli.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 13. juni 2006 Forfatter #1086 Del Skrevet 13. juni 2006 *kremt* Vogna er bestilt, og selger har sendt den i oppkrav i dag! Kanskje har vi fått den før helga!! Fikk desuten brev fra lånekassen, jeg har fått lån. Så nå kan jeg lese spes.ped med god samvittighet, lånekassen trua nemlig med at jeg ikke skulle få det.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 13. juni 2006 Forfatter #1087 Del Skrevet 13. juni 2006 Ellers 20 grader, overskyet og litt regn her i dag.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 13. juni 2006 #1088 Del Skrevet 13. juni 2006 Heia du!! og gode tanker til deg på bursdagen til mammaen din forleden... Jasså,du invisterer i nyvogn ja! Den var jo bare knæsj må jeg si! Morsomt med noe nytt for både Pondus og ikke minst mammaen?! Jammen meg bra at lånekassen ikke begynte å spille seg opp..de har da vel nok av penger!! Og til deg som leser og er så flink! Har det regna der ute idag? Her har det bare kommet noen få dråper innomellom.Men nå ligger det store svarte skyer som truer med å kvele hele sola...Det var den biten med sommer,mon ro når neste blir?! Godt at Pondus er frisk igjen forresten! Håper det holder seg sånn lenge nå! Kos dere masse alle tre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 13. juni 2006 #1089 Del Skrevet 13. juni 2006 for kroppen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 13. juni 2006 Forfatter #1090 Del Skrevet 13. juni 2006 (endret) Hmm, var det ikke lov å legge inn bilde nå?? Ser phebs har fjernet det... God til deg også Skytte. Her høljer det ned, og tordner!! Endret 13. juni 2006 av pondusa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 13. juni 2006 #1091 Del Skrevet 13. juni 2006 Fikk desuten brev fra lånekassen, jeg har fått lån. Så nå kan jeg lese spes.ped med god samvittighet, lånekassen trua nemlig med at jeg ikke skulle få det.... ← Kan jeg spørre om hvorfor de nektet det??? *dumme lånekasse* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 13. juni 2006 Forfatter #1092 Del Skrevet 13. juni 2006 Jeg hadde skrevet at jeg skulle avslutte studiet i sept 07. Men det var fordi nks hadde satt siste frist til fullførelse i sept, mens eksamen er i juni. Da jeg ordnet det, godtok de det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 13. juni 2006 #1093 Del Skrevet 13. juni 2006 'Oki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 14. juni 2006 Forfatter #1094 Del Skrevet 14. juni 2006 Hipp hurra, starter ny dag på ny side. Lillemor har feber, så alle mine planer for dagen er skrinlagt. Hadde tenkt å få gjort en del ærender i byen. Det blåser kraftig ute, går helt hvit på sjøen. Egentlig innevær med andre ord. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 15. juni 2006 Forfatter #1095 Del Skrevet 15. juni 2006 Lillemor hadde feber i går kveld, så jeg tror jeg holder henne hjemme i dag også. Bhg skal på fellestur, så vi leverer pondus til frokost. Blir faktisk første dagen jeg og lillemor er alene hjemme, siden pondus ble født. Tenkte det kunne være godt med en dag kun sammen med mamma. Været kunne vært bedre, overskyet og 10 grader i dag. Men i går haglet det!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 15. juni 2006 Forfatter #1096 Del Skrevet 15. juni 2006 Oppe i halv to tiden i natt med kjempe el/mens-smerter i magen. Hjalp litt å gå på do. Dersom det skal bli så vondt å få tilbake mensen etter fødselen, vil jeg ikke ha den........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 15. juni 2006 Forfatter #1097 Del Skrevet 15. juni 2006 Noen tanker en juni-torsdag... I mai det herrens år 1998 møtte jeg en stilig kar ute på byen. Vi dansa litt og fant etterhvert tonen. Da kvelden var slutt, og begge var nokså brisne, tilbød den kjekke karen seg å følge meg hjem. Vi tusla hånd i hånd oppover veien de 3 km hjem til mamma & pappa. For jeg bodde fortsatt hjemme, 18 år som jeg var.... Ble stående utenfor huset å litt, før den kjekke karen i halvfylla sier: "Du må no bare stikke innom hybelen min en dag...." Han var jo voksen, 23 år, og jobba på byens mek.verksted. Så tusla han de 2 km hjem til hybelen sin, og jeg skulle liksom klare å sove nå... Neste morgen var det søndag og jeg ble liggende lenge å tenke... Den kjekke karen var jo i grunn for kjekk til å glemme, så jeg traska de 2km til hybelen, med hjerte i halsen. Skulle jeg tore å ringe på? Hva ville han si? Han ble litt paff da han åpnet døra, for han hadde igrunn glemt hva han hadde sagt natta i forveien... Dette var 8.mai 1998, og siden den dag har vi vært uadskillelige. Veien førte oss inn i leid leilighet da jeg var ferdig på svs, videre til Bodø hvor vi studerte i 3år og hjem hit igjen for jobb og huskjøp. Han overrasket meg på min 22-års dag med en liten, firkantet pakke. Inni lå to gullringer, hvor det i min sto: Din XXXX 11.03.02 Innimellom har vi også fått 2 nydelige barn, Lillemor & Pondus. Den kjekke karen har en vittig humor, han er alltid blid, fabelaktig til å lage mat & vaske hus, han er en fantastisk pappa for ungene og en vidunderlig kjæreste for mammaen. Denne karen vil jeg så gjerne kunne kalle min MANN, men tror dere han skjønner det?? Vi har hele tiden sagt at vi ville ha hus & hjem før vi giftet oss, og nå ligger egentlig alt til rette. Kanskje må jeg bare ta sakene i egne hender?? Bare et lite hjertesukk mens jeg drømmer videre om ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 15. juni 2006 #1098 Del Skrevet 15. juni 2006 Det er rart det med giftemål, vi har også utsatt det. Vi har hele tiden prioritert penger annerledes og har heller vilt se pengene gå til nytte i huset og sånn. Men innimellom tenker jeg litt på at vi kanskje skulle giftet oss.. Nå blir det trolig barn først da men.. Vi forlovet oss nå i oktober etter 8 år sammen.. Så jeg må vel vente 8 år til Nei nå kuppa jeg boka di.... Er det ikke deilig å sette seg ned og tenke litt på hverdagen en gang i mellom? Da setter en lissom mye mer pris på ting man har! Synes du skal lufte tankene dine litt for den fantastiske mannen og pappaen du har i hus jeg.. Kanskje han er positiv???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 15. juni 2006 #1099 Del Skrevet 15. juni 2006 Så deilig tanker på en torsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 15. juni 2006 #1100 Del Skrevet 15. juni 2006 Jeg blei helt rørt jeg! :grine2: *mimre tilbake om da jeg blei sammen med mannen* Å gifte seg anbefales! En kjempeflott dag å tenke tilbake på. Og så er det ekstra stas å kalle ham MANNEN MIN... Håper du kommer på en lur måte å hinte på som sambo skjønner! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå