Gå til innhold

Livet i Pondusa-huset

pondusa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ohoi!!! Takk for tipset om Elkjøp! Det må jeg prøve for jeg har ca 500 bilder......! Du vet nå alt mulig lurt du!

Ellers så får jeg helt vondt av å lese om stakkars lille Pondusen...huff så plaget han blir altså...Det er så urettferdig!!!

Du fortjener et opphold på spahotell syns jeg,som takler denne hverdagen..Jeg hadde sikkert jamret meg grønn og hengt på tlf til mamma....

Du er og blir mitt forbilde,Pondusa!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg plages :grine: Dumme dumme Elkjøp....*furte*

Skal prøve noen ganger til men regn med å få en fortvilt sms utpå kvelden........

Jeg hater å plages!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, data-neket meg lærte nettopp noe nytt..... Multisignering....

:flau:

Hva er multisignering....? :sjenert:

Trykk på "siter+" knappen nederst i de innleggene du ønsker å sitere. Når du da trykker "skriv svar" legges de på rad å rekke nedover innlegget ditt.

Slik som de 2 overfor gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skytte: Fikk du det til? F*** at ikke msn min vil virke, så kunne jeg guidet deg gjennom....

Ble en hektisk ettermiddag, hentet lillemor i bhg rundt halv tre. Hjem å gi pondus middag, og brødskive til meg & lillemor. Begge ungene i badekaret med hårvask, før vi dro i bursdag kl 17. Kom oss ikke hjem før nærmere 20, men da gikk det kjapt med legging. Heldigvis.

I morgen er det bhg-dag på begge to, og jeg skal på jobb. Skal ha mellomvakt, 8.45-15.30. Den beste vakten når jeg er alene med ungene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hakeslepp: Innlegg nr 1000!!!

Begynner jo å bli en bra bunke med dagbok dette!

:klem: og :blomst: til alle kjekke jenter som titter innom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg scrappet noen timer sammen med venninne R, men det ble litt rot i starten. Pondus ville ikke sove, spydde, måtte ta medisin etc... Men han sovna da, og vi fikk skravla og scrappet.

Og planlagt tur til Bodø nå i juni, dog kun dagstur for å gå på h&m først og fremst....

Nå er det vel leggetid tenker jeg, så skriver mer i morra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går bare bra, lever gjør jeg også. ;)

Har nå fått venninne R på tanken om at vi skal bli gravide om et år ca samtidig, hun med nr 2 og jeg med nr 3.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal det ikke ta slutt snart?

Da jeg la meg i går kveld, fant jeg en febervarm gutt i senga. Han spydde nok en gang i natt, samt at han har hatt flere bleier med diarèlignende avføring.

Han har stort sett hengt på puppen siden vi sto opp litt over syv. Har fått i han bittelitt vann og noen teskjeer fruktmos.

Ringte pappa rundt 7.30, og han var så snill at han kom innom litt før åtte og hentet lillemor. Så kjørte han henne i bhg før jobb. Får se det an til rundt 15 om hvem som henter henne, jeg må jo bortover å hente vogna og yttertøyet til pondus også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der var alt så mye bedre, vi har vært å henta lillemor i bhg og da ble plutselig alt så mye bedre. Plutselig herjet pondus på gulvet, og jammen har han ikke spist bittelitt til middag også.

Tror nok det er en kombinasjon av 2-3 tenner som bryter frem og det at han er nettopp begynt i bhg.

Og så blir alt så mye værre når det er jeg som går hjemme, han er mer sutrete og klengete når jeg er tilstede.

Håper det bare var med i dag, og at helgen blir bra.

Lillemor hadde hatt det fint i bhg i dag, blir like glad hver gang jeg henter henne. Deilig med slik gjenssynsglede. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva ikke dere må gjennom..og du håndterer alt på strak arm! Jeg skjønner det fortsatt bare ikke...Må håpe jeg blir like flink som deg altså!

Godt at faen din kunne hjelpe deg for det fortjener du altså virkelig!

Koselig at dere fikk scrappa litt og planlagt shoppingtur :sjarmor:

I løv shopping!! Litt greit å komme seg bort også,om så bare for en dag!Alle monner drar! Gleder meg til vi skal til Bodø også! Og tenkte her idag at det hadde bare vært greit om jeg fødte da sånn at vi måtte være der noen dager,så finner vi ut hva vi får og kan handle fine klær der før vi drar hjem :ler: Jeg er supersprø!!

Håper dere får ei fredelig og sykdomsfri helg!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pondus frisk og rask igjen i dag, så vi har vært sammen med venninne R og hennes sønn på 23 mnd. Litt hjemme hos dem og litt i byen.

Nå er vi kommet hjem, lillemor er ute i hagen og jeg og pondus koser oss inne.

Fikk bildene fra elkjøp i dag, det gikk jammen fort! Kvaliteten var dessuten kjempebra, skal ihvertfall ikke bestille hos fotoknudsen flere ganger.

Bruker til vanlig elitefoto, de har også veldig bra bilder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miiip

Håper barnelegen finner en lur medisinering mot astmaen til Pondus!

Og enig med Skytte i at du er tøff.

:klem:

Og ja, det er fantastisk å være mamma! :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg brukt litt over en time på å støvsuge stue, kjøkken og gang. Gulvtepper er hengt ut og gulvene er også vasket. Dagens første vaskemaskin går allerede, og straks skal sengklærne ut. Tenker jeg lufter overmadrassen også i dag, pleier ta det annenhvergang.

Senere i formiddag kommer lillesøs for å trille pondus en liten tur, så jeg får klippet plenen. Blir første gang med ny klipperen, spennende!

Etter det tar vi oss en tur på kirkegården. Både for å se på graven til kompis og på graven til mamma. Hun ville hatt bursdag i dag, blitt 53 år. :tristbla:

Og så er den herlige lillemannen min 11 mnd i dag!!!! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...