Gå til innhold

Livet i Pondusa-huset

pondusa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja blir virkelig spennende å se om teoriene dine stemmer :)

Hadde passet perfekt :)

Ha en strålende kveld

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvisene er begynt å komme, og det pleide være et bombesikkert menstegn....

Heisann alle som er innom. :klem:

Ikke så fryktelig spennende bok enda, men her kan ting forandre seg fortere enn dere aner. Så bare følg med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk Skytte! :klem:

Vært litt hektisk her siste dagene. Nå pakker jeg for fullt, skal reise utover 16.30 til svigers. Skal i konf i morgen. Sambo tok med seg barna å reiste kl 11, men jeg måtte på jobb. Faktisk første gangen han tok de alene slik, deilig at han fikk mulighet til det.

Nå skal jeg dusje av meg gårdslukta (vært på bondegårdbesøk i bhg) og pakke ferdig og suse til byen!

Tuddelidu!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det kan du være helt sikker på jeg skal :ler:

(følge med altså ) Dette kan bli spennende etterhvert føler jeg på meg :)

Uansett, ha en strålende dag.

:klem: fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:frustrert: Noe så inn i granskogen vondt i magen siste 4 dagene. Hadde det ikke vært for minipillen hadde nok mensen vært her ja. Glad for at jeg slipper, men kjipt at vondtene skal være der!

Det positive er at det gikk ca 13 dager fra "el-vondt" til jeg fikk skikkelig murring i magen. :klappe:

Men ingen prøving helt enda, dere søte nysgjerrige jenter............... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest miiip

Nå fant jeg deg nesten ikke og blei litt bekymra, men du var heldigvis på side to.

:klem: Håper du ikke har det alt for travelt om dagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen er sykt barn, pondus er tett igjen. 4 netter på rad har han vært våken i gj.snitt 2-3 timer. Mamman er trett og da frister nettet lite...

Vi var til doktoren med han i dag, og nå har vi fått en ny type medisin, Pulmicort. Det er en mer forebyggende astmamedisin, og skal brukes hver morgen og kveld når han får symptomer. Ikke er han spesielt glad i den inhalatoren med maske heller.... Sukk.

Og i løpet av uka reiser sambo.

Men på torsdag begynner lille klumpen i bhg, det blir spennende! Vi skal til byen i morgen å handle inn regnklær og støvler, i str 21. De skoa er ikke store altså!

Lillemor har det fint om dagene, trives i bhg. Trasser endel hjemme, kan bikke over for småting og du verden så sint hun kan bli!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...