Gå til innhold

Livet i Pondusa-huset

pondusa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:vinke: hei hei

Håper du får en strålende dag med masse sol

:briller2:

Hvordan står det ellers til med deg?

STOR :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hello!

Hvordan er luften?!? :ler: Jeg bare måtte............!!

Er vel masse "tørrtrening" nå mens mannen er hjemme :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er såvidt jeg bare holder meg innendørs nå, magen står rett ut... Ikke så mye luft nå, men til gjengjeld mye ekkel utflod. Jæik! :flau:

Må vel bare se det an en uke eller to, så normaliserer det seg sikkert. Typisk at mine el-tegn og gravid-tegn skal være identiske....

Tror jeg setter hypotetisk "el" i dag, 11.05, så får vi se om ca 12-13 dager om jeg får "mens-knip". Lutealfasen min pleide nemlig være stabil på 13 dager.

Begynte på 4.siste minipillebrett på søndag, så ny stilling blir tatt om 4 mnd.

Har luftet i syklubben ideèn om en 2008-klubb, og 2-3 stk var ikke helt i mot det nei.... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:grine2: Lillesnuppen vår er 10 mnd i dag! Hvor i all verden er tiden blitt av??

Vi lette opp gåvogna til lillemor, og jammen gikk ikke den lille pjokken tvers over gulvet med den! :grine2:

Og om 3 uker skal han begynne i bhg! :overrasket: Vi skal innom på besøk i morgen tenkte jeg, så blir han litt bedre kjent med dem før starten og tilvenningen blir ikke så lang.

Ellers har vi det fint, deilig å jobbe litt og i dag har jeg vært på ped.nett. Nettverk for ped.ledere i kommunene her, samles på hotellet 2 ganger i året for å diskutere og lære. Kjempetrivelig.

Ha meg unnskyldt for at jeg ikke skriver så mye denne mnd, skal komme supertsterkt tilbake i juni....

STOOOOOOOR :klem: til alle supergirls som titter innom. Ingen nevnt, ingen glemt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarte ikke dy meg, så nå har jeg opprettet profil på ff.... Foreløbig putter jeg bare inn sånne ting som utflod, el-smerter, luftighet etc.... :sjenert: Endret av pondusa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er ff? Er litt usikker på endel forkortelser ennå :flau::sjenert:

Ha en fortreffelig kveld fortsatt :)

:klem: fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FF står for fertilityfriend, nettsted hvor du legger inn temp ++++ og får opp en kurve hvor du kan se når du har el og når du venter/ikke-venter mens....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der lærte jeg noe nytt i kveld også.... Takk Iss.

Hvem postet i: Livet i Pondusa-huset

Poster Innlegg

pondusa 378

Skytte 137

Lille Ballerina 65

Tulipan 48

iss 38

-TeddyToria- 23

Leya 22

miiip 21

*MissS* 21

Rødtoppen 21

Epona 18

Gullet26 18

murmeldyret 12

Missbumblebee 10

Pi@ 7

Eliza 6

Anerikke 6

Epica 6

iingvild 5

Nominella 5

monja 5

Kipa 4

Rognebær 3

Mayamor 3

Murmelmy 3

Siam 3

Murf 2

nat26 2

Melli 2

Hulderjenta 2

-Mathea- 2

shy 2

fluesopp 2

Martha Stewart 2

Sohoy 2

#Spidergirl# 2

April 1

Rannva 1

Madden 1

Susanna 1

Soul 1

Trulselinemor 1

Fjellrypa 1

La Traviata 1

Grace 1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:sjarmor: Jeg slo deg Iss!!

Så bra at du har masse trivelige ting å gjøre om dagen! Intet er bedre!

:grine2: Flinke Pondus da!!! Og ti mnd allerde...helt skrekkelig hvor fort tiden går!

Dere får ha ei kjempefin helg og spasere i vei!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia!

Så kult at flere kunne tenke seg å være med på en 2008 modell!

Kunne jeg også,for jeg liker partall....... :sjenert: Men skal nå først og fremst prøve meg på denne som kommer i år så får vi se hva pipen sier etter fødselen :ler:

God helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HEi på deg!!

Oi jeg ligger vist på 4.plass over postede innlegg jeg :overrasket: (medberegnet deg)

Ha en fortreffelig helg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kl 22 i går kveld startet lillemor å spy... :tristbla: Og i løpet av natten var jeg oppe sikkert 13-14 ganger, da hun vekselsvis måtte opp å spy/brekke seg og måtte på do. Det kom jo selvfølgelig begge veier... :tristbla:

Nå ligger hun febervarm og slapp på sofaen og sover. Stakkars lillemora mi. Synes så synd på henne der hun brekker seg over doskåla, og så kommer ingenting opp. Hun vil jo ikke spise. Har fått i henne litt brus/saft/jus , litt vannmelon og litt saft-is.

Håper formen stiger, så vi slipper en slik natt til.

Pondus derimot var skikkelig grei i natt, han sov fra kl 20.30 til utrolige 05 i ett sett!!!!! :klappe: Enset ikke at jeg drev og sprang inn og ut av rommet i det hele tatt.

Men det var sikkert bare i natt da.... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjarmor:

Ligger ikke så værst an på listen din jeg heller assa... :)

Offa, stakkars Lillemor! :troest: Håper hun er bedre i form allerede og at natten som kommer ikke blir like turbulent!

Flink Pondus! :klappe:

God lørdagskveld!

Endret av -TeddyToria-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...