murmeldyret Skrevet 2. mai 2006 #901 Del Skrevet 2. mai 2006 Heisann! Var ikke helt forberedt på å finne deg her på prøvesidene igjen Grattis med ny dagbok da! Når skal du kutte ut minipillen? Spennende spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 2. mai 2006 #902 Del Skrevet 2. mai 2006 Hei Pondusa, velkommen med pre-proeverdagbok! Haaper dere lykkes med en 2008-modell! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 2. mai 2006 #903 Del Skrevet 2. mai 2006 Hallo vente-venninne Synes det er kjempemoro at du også har en ventedagbok. Jo flere, jo bedre. Kjenner meg litt ensom i blandt, siden alle andre er gravide, eller straks er det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 2. mai 2006 #904 Del Skrevet 2. mai 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 2. mai 2006 Forfatter #905 Del Skrevet 2. mai 2006 Første dag på jobb gikk bra. Deilig å komme seg ut. Fikk puppet pondus i søvn før jeg dro, og han presterte å sove 2 timers dupp. Jeg var hjemom i lunsjen og puppa litt, og ellers hadde de kost seg hjemme. Da jeg kom hjem kl 16, hadde han spist middag og sovet 1.5 time i vogna, og lillemor var blitt henta i bhg. Nå er vi spent på om pappan kommer hjem, det har nemlig ikke vært fly nede her i dag. Blåser østlig, og det er ikke flyvær... Men det har visst spaknet litt, så vi håper han lander rundt 19.30 i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 2. mai 2006 #906 Del Skrevet 2. mai 2006 Da måtte jeg jo inn og litt her hos deg! Skal bli morsomt å følge medpå forberedelsene pg planleggingen på en 2008-mod! Kos dere i prøvetiden i alle fall!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 2. mai 2006 #907 Del Skrevet 2. mai 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 3. mai 2006 #908 Del Skrevet 3. mai 2006 Godt å høre at første dag på jobb igjen var bra! Sikkert ikke bare bare å komme igjen etter lang tid i permisjon.. Synes det er vanskelig nok å komme igjen etter en ukes sykmelding jeg! Og nå er jeg oppi mange sånne uker.. Jaja Håper du fikke din kjære vel hjem i går! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marthepia Skrevet 3. mai 2006 #909 Del Skrevet 3. mai 2006 (endret) Hei! Må nesten innom her og hilse på Lykke til med prøvingen! Håper det går som planlagt for dere Endret 3. mai 2006 av marthepia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 3. mai 2006 Forfatter #910 Del Skrevet 3. mai 2006 Fikk denne på mail i dag.... >>Jeg har: >>(x) røyka sigarett >>( ) røyka en sigar >>(x) vært full >>( ) klina med noen av samme kjønn >>(x) vært forelska >>(x ) blitt dumpa >>(x) dumpa noen >>( ) fått sparken >>( ) rømt hjemmefra >>(x) hatt følelser for noen som ikke har visst det >>( ) blitt arrestert >>(x) klina med en ukjent >>( ) gått på en blind date (sånn halvveis hvertfall) >>(x) løyet for en venn >>(x) vært forelska i læreren >>(x) skulka >>( ) hatt sex med en medarbeider/medelev >>(x) sett noen dø (rotta mi Anton..) >>( ) vært forelska i en jeg har snakka med på nettet >>( ) vært i Canada >>( ) vært i Mexico >>(x) fløyet (ikke selv...men i fly så...) >>( ) spydd i en bar >>( ) sett en del av meg selv brenne >>( ) spist sushi >>(x) stått på snowboard >>( ) crowdsurfet under en >>konsert >>( ) vært i et voldelig forhold >>(x) tatt smertestillende >>(x) elsker eller savner noen akkurat nå >>(x) ligget på ryggen og sett >>skyene sveve forbi >>(x) laget engler i snøen >>( ) hatt et te-party >>(x) bygget ett sandslott >>(x) hoppet i en vanndam >>(x) hoppet i en løvhaug >>(x) akt akebrett >>(x) jukset når jeg har spilt spill >>(x) vært ensom >>(x) sovna på skolen/jobben >>( ) brukt et falskt legitimasjonskort >>(x) sett på en solnedgang >>( ) vært et sted det er jordskjelv >>( ) tatt på en orm/slange >>(x) sovet under stjernene >>(x) blitt kilt >>( ) blitt ranet >>(x) blitt misforstått >>(x) tatt hånd om et skadet dyr >>(x) vunnet en konkurranse >>(x) gått på rødt >>( ) blitt utestengt fra skolen (!!) >>( ) vært i en bilulykke >>(x) hatt krampe >>( ) kjent meg som en utstøtt >>(x) spist en hel boks med is på en natt >>(x) danset i månelyset >>( ) hatet mitt utseende >>( ) vært vitne til et innbrudd >>( ) ikke hørt på hva hjertet sier >>( ) vært besatt av post-it lapper >>(x) gått uten sko i leire og presset leira mellom tærne >>(x) gått meg bort >>(x) vært på andre siden av landet >>(x) svømt i havet >>( ) kjent som om jeg holder på å dø >>( ) grått meg selv i søvn >>(x) lekt tyv og politi >>(x ) sunget karaoke >>(x) betalt for mat med bare mynt >>( ) gjort noe med meg selv som jeg ikke burde gjort >>(x) tulleringt >>(x) fanget et snøfnugg på tungen >>(x) dansa i regnet >>(x) skrevet brev til julenissen(gjør ikke alle det??) >>(x) sett på solnedgangen sammens med noen jeg bryr meg om >>(x) blåst bobler >>(x) gjort opp ild på en strand >>( ) ødelagt en fest >>(x) gått på rollerblades >>(x) fått et ønske oppfylt >>( ) hatt sex med en ape >>( ) hatt på ekte perler >>( ) hoppet fra en bro >>( ) spist hund/kattemat >>( ) sagt til en fremmed att du elsker han/henne >>(x) kysset et speil >>(x) sunget i dusjen >>(x) hatt på en svart klesdrakt >>(x) drømt at jeg gifta meg med noen >>( ) limt fast din hånd i noe >>(x ) satt fast tungen på metall >>(x) kysset en fisk >>( ) vært en cheerleader >>(x) sittet på et tak >>( ) skreket så ille at jeg fikk problemer med å puste >>( ) bygd en kjerre >>(x) pratet i telefon i mer enn fire timer >>(x) vært oppe hele natta >>( ) ikke dusja på en uke >>(x) plukket og spist ett eple direkte fra treet >>(x) klatra i trær >>( ) hatt en hytte i et tre >>( ) er redd for å se på skrekkfilm alene >>(x) tror på spøkelser >>( ) hatt på stygge/annerledes klær på skolen for å høre hva folk sier >>(x) spist kylling >>( ) blitt kastet i et basseng med klærne på >>( ) blitt fortalt av en fremmed at du er sexy >>( ) brekt et ben >>(x) fanget en fisk og siden spist den >>(x) fanget en sommerfugl >>(x) ledd så mye at jeg gråt >>(x) grått så mye at jeg begynte å le >>(x) juksa på en prøve >>(x) glemt noens navn >>( ) besvimt >>( ) grått på bussen >>(x) pratet med en fremmed i mer enn fem minutter >>( ) gitt en uteligger mer enn 50 kroner >>( ) spytta på noen jeg ikke har likt >>( ) hoppet fallskjerm >>( ) vært utro >>(x) vært sjalu >>( ) kan skrive uten å titte på tastene Åhh, endelig Ferdig! Nå er det din tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 3. mai 2006 Forfatter #911 Del Skrevet 3. mai 2006 Gubben kom hjem i går kveld... :kys_2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 3. mai 2006 Forfatter #912 Del Skrevet 3. mai 2006 Gubben kom hjem i går, fikk "trent" masse.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 3. mai 2006 #913 Del Skrevet 3. mai 2006 Hei på deg!!! for at mannen kom hjem igår. Hvor lenge skal han være hjemme nå da??? Håper du får en perfekt kveld sammen med mannen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 4. mai 2006 #914 Del Skrevet 4. mai 2006 Jobb igjen - allerede liksom...? Tiden flyr. Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 4. mai 2006 #915 Del Skrevet 4. mai 2006 Så du er ikke uten tanke for flere du heller... Så kjekt å skrive ned datoer etc. Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 4. mai 2006 #916 Del Skrevet 4. mai 2006 Heia!! Så supert å høre at det går fint på jobben! Må være utrolig rart å begynne pån igjen..Men sånn er det! Oioi,kom mannen hjem nå? Det har nå gått fort siden sist da! For meg i allefall,sikkert litt værre for deg som har venta på han! Dere får ha ei kanonbra helg her i sommernord norge! Lurer på om jeg skal tipse tv2s værdamer om at de faktisk kan si høyt på tv når det melder bedre vær her enn sørafor Men det gjør vel vondt tenker jeg 20 grader i skyggen idag!! Hohoii!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 4. mai 2006 #917 Del Skrevet 4. mai 2006 Måtte bare innom her også å si god helg! De tvangstankene vettu............. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 4. mai 2006 #918 Del Skrevet 4. mai 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molly Mu Skrevet 4. mai 2006 #919 Del Skrevet 4. mai 2006 Gubben kom hjem i går, fikk "trent" masse.... ← Så koselig at et nytt "prosjekt" er i anmarsj!! Ja, det er fint med litt trening... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 5. mai 2006 Forfatter #920 Del Skrevet 5. mai 2006 Takk til alle supre jenter som er innom. Sambo kom hjem på tirsdag ja, men måtte ta drosje fra skytteby og hit. Vi har mer eller mindre vært ute i hagen siden da, derav lite nett. Blir nok mindre nett disse 4 ukene som sambo er hjemme, men jeg kommer sterkere tilbake. I helga er det båtmesse i byen, og tempraturer opp mot 20 grader så langt fra normalt i mai.... Men deilig!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå