Tulipan Skrevet 28. april 2006 #881 Del Skrevet 28. april 2006 Hei på deg!!! Ja, hvordan gikk det i skogen??? Hvordan var lillemor som Lille John??? Ha en flott kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 28. april 2006 Forfatter #882 Del Skrevet 28. april 2006 Skytte, rødtoppen og tulipan. Hadde en veldig fin tur i skogen vi. Fikk servert kaffe & kanelsnurrer først, samt skravlet litt med de andre foreldrene og de voksne på avd. Og fikk det bekreftet at pondus har fått plass i bhg!! Så var det tid for skuespill, dette var jo ungene sin tolkning av "Robin Hood", så her var det fattige, riddere, vakter, prinsesser, konge, de 3 bukkene bruse og nøtteliten. Jeg hadde visst misforstått lillemor, for hun hadde vært lille John sist de øvde. Men alle ungene har fått vært ulike roller, og i går fremførte hun en virkelig bedårende rolle som minste bukken bruse. :grine2: (jeg har henne på film). Det var dessuten hennes siste dag på den avd, når vi kommer i bhg på tirsdag er hun begynt på utegruppa i 100% plass. Det innebærer at vi må skifte hylle over i garderoben til den andre storavd., så vi skal prøve å ikke gå feil der... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 28. april 2006 Forfatter #883 Del Skrevet 28. april 2006 Jøss, 45 sider allerede. Dette går jo bare fremover jo... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 28. april 2006 Forfatter #884 Del Skrevet 28. april 2006 (endret) Det blir ingen planlagt prøving her før tidligst om 1 år. Skal kanskje være forsiktig med hva jeg sier, for uante ting har skjedd 2 ganger før nemlig... Tenkte jeg kunne bruke denne boka som et lite pusterom i tiden fremover, skrive litt om sykluser, menser og alt som hører med. Så slipper jeg å fylle opp den generelle med det, og med tid og stunder skal det jo faktisk bli en prøvebok. Nå har jeg ikke fått mensen tilbake etter pondus fødsel, men stresser ikke med det. Går på minipillen conludag, og med lillemor gikk det ca 13 mnd før mensen kom tilbake. Merker dog at noe er i gjære, de 3 siste mnd har jeg hatt el-smerter rundt 14.-16. i hver mnd, og ny runde rundt den 28.-30. Før jeg ble gravid med pondus, hadde jeg syklus på 34 dager, med 13 dagers lf. Merkelig nok inntraff el bestandig midt i mnd, slik at det var gode muligheter de mnd sambo var hjemme. Nå virker det som om at syklusen fortsatt er den samme, bare at jeg ikke blør den siste uka hver mnd. Er litt spennende dette, for vi er sikre på en ting. Det skal flere barn til i denne familien, bare ikke riktig enda. Såh, der var det gjort. Endret 10. mai 2008 av pondusa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 28. april 2006 Forfatter #885 Del Skrevet 28. april 2006 Sånn, måtte bare legge meg selv på topp før jeg tok kvelden.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 29. april 2006 #886 Del Skrevet 29. april 2006 Da blir jeg den første til å gratulerer med dagbok! Grattis med prøverdagbok, og lykke til med kommende prøving! Kanskje blir dere lurt denne gangen også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 29. april 2006 #887 Del Skrevet 29. april 2006 Fremover går det, og med dette bringer jeg deg et bittelite stykke videre! God lørdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 29. april 2006 #888 Del Skrevet 29. april 2006 Så spennende! Gratulerer med en ny dagbok! Hvis alt går etter "planen" blir det muligens en 2008-modell her i huset også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 29. april 2006 Forfatter #889 Del Skrevet 29. april 2006 Hei Epona og TeddyToria. Har tenkt tanken lenge å opprette dagbok, men har ikke blitt til. Kjenner jeg er litt yger over dette, selv om det er litt langt frem i tid. Kankskje rekker vi å starte prøving "på ordentlig"? :ler: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 29. april 2006 #890 Del Skrevet 29. april 2006 Yohoo! Du var jo plutselig her også jo, da blir det mye lettere å huske å komme innom deg! Ha en finfin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 30. april 2006 Forfatter #891 Del Skrevet 30. april 2006 En liten milepæl ble nådd i natt. Etter en litt trøblete legging, hvor pondus gråt fra 20.30-21.30 før han roet seg, sov han først til kl 23. Våknet halvveis og fikk litt pupp, og sovnet igjen. Og sov til kl 5.30! Fikk litt pupp og sov til 7.45! Enda mer Første gang han har sovet over natta slik, normalt ville det vært pupp i 2-tiden og så i 5-tiden. Tar det som et engangstilfelle, så får vi se hva som skjer. Lillemor var forresten 14 mnd første gang hun sov over en hel natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 30. april 2006 #892 Del Skrevet 30. april 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 30. april 2006 #893 Del Skrevet 30. april 2006 Hei og takk for besøk i dagboken min! Ønsker deg en fin søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 30. april 2006 #894 Del Skrevet 30. april 2006 Hei på deg!!! Høres ut som et vidunderlig skuespill. Robin Hood med nøtteliten OG de 3 bukkene bruse :grine2: . Og så fint at du har filmet det for da får jo pappa sett skuespillerinnen i action. Håper du har hatt en fin helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 30. april 2006 Forfatter #895 Del Skrevet 30. april 2006 Kvisene har poppet opp, og jeg har hatt knip i magen i dag. Stemmer veldig med første dag i mens, så da er det vel bare at jeg mangler blødningen. Er jo veldig positivt at syklusen synes være uforandret etter en graviditet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 30. april 2006 Forfatter #896 Del Skrevet 30. april 2006 Forresten, Epona, Missbumblebee og cons, kjekt at dere tittet innom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rødtoppen Skrevet 1. mai 2006 #897 Del Skrevet 1. mai 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 1. mai 2006 #898 Del Skrevet 1. mai 2006 Innom med en daglig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 1. mai 2006 #899 Del Skrevet 1. mai 2006 Heihei! :grine2: SØte lillemor da! Kan godt tenke meg at hun var sjarmerende ja! Og så flink Pondus er Det er jo genialt hvis dette blir en trend,men det er kanskje for mye å håpe på enda?! Krysser fingrene jeg! Håper dere har hatt en strålende dag og ikke har blåst bort.........!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 1. mai 2006 #900 Del Skrevet 1. mai 2006 Jasså gitt! Du camper litt i nabolaget her også ja Hehehe! Jeg er så spent på om dere rekker å få igang noe prøving før neste kommer jeg! Hadde jo vært litt spennende å kunne heie på deg et par tre mnd før det slo til liksom,sånn at vi kunne gjettet litt symptomer og slikt! Heier på deg uansett da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå