Tulipan Skrevet 20. april 2006 #841 Del Skrevet 20. april 2006 Hei du!!! Huff da. Brystbetennelse høres ikke godt ut i det hele tatt . Håper det går over fort. Syntes lillemor at tante barnet ditt var nyyydelig da??? Men jeg har et spm til deg som har fått 2barn. Kan jeg sende det på PM til deg??? Håper du får en perfekt kveld med ungene og kos. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 20. april 2006 #842 Del Skrevet 20. april 2006 Heia!! Neineinei...huff og au,sånn betennelse høres så vondt ut Må virkelig håpe at det går fort over så puppisen blir bra igjen! Krysser fingre for null hodepine og søte barn ikveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 20. april 2006 #843 Del Skrevet 20. april 2006 Se det, da er vi jammen bosatt i samme nabolag! Blir lettere å titte ofte innom her nå, når du bare er borti gata liksom! Så koselig med tantenusk! God bedring med brystbetennelsen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 21. april 2006 Forfatter #844 Del Skrevet 21. april 2006 Heisann Tulipan, Skytte og TT! Hjemmedag med ungene i dag, litt surt og kaldt ute så vi har ikke lagt noen planer enda. Pondus skal straks få sove en time eller to. Formen kunne vært litt bedre, litt irriterende hodepine. Heldigvis er ikke betennelsen ikke værre, bittelitt bedre innbiller jeg meg. Ellers blir det nok en stille helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 21. april 2006 #845 Del Skrevet 21. april 2006 Her har det kommet et lag med snø inatt Men nå skinner sola Håper helgen blir fin og uten hodepine og puppeplager! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 21. april 2006 Forfatter #846 Del Skrevet 21. april 2006 Formen på opptur, nettopp jarvet i oss masse fiskeboller i hvit saus. Skal ut å kjøre nå, må kjøpe avisa. Her er så liten by at lokalavisa kommer bare man, ons og fredag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rødtoppen Skrevet 21. april 2006 #847 Del Skrevet 21. april 2006 Hei på deg Pondusa! Ville bare stikke innom for å ønske deg en god helg jeg, og nå også god bedring med puppiser og greier... fra Rødtoppen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 21. april 2006 Forfatter #848 Del Skrevet 21. april 2006 Unner meg selv en velfortjent kg-pause mens jeg spiser kveldsmat. Har sittet å lest i 2 timer nå, prøvd å sette meg inn i begrepene "integrering" og "inkludering". Halve innsendingsoppgave 1 er å gjøre rede for disse. Har tatt et par sider med notater, og føler vel snart at jeg så smått kan begynne på et utkast til oppgaven. *stolt-av-meg-selv-smiley* Dere synes vel jeg er tullete som leser spes.ped på en fredagskveld, men når sambo er på jobb er alle kveldene like... Glemmer nesten av at det er helg jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 21. april 2006 #849 Del Skrevet 21. april 2006 Tar du spes ped? det skal jeg fra høsten av! Man må jobbe når man kan vettu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullet26 Skrevet 21. april 2006 #850 Del Skrevet 21. april 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 21. april 2006 Forfatter #851 Del Skrevet 21. april 2006 Der var 2 nye timer gått mens jeg har vært fordypet i spes.ped boka.... Nå tror jeg at jeg har nok notater til at jeg kan starte på et utkast av innsending 1. Men det får bli i løpet av helegn en gang, for nå er det natt. Ca 6 timer til jeg må stå opp igjen, kommer nok til å få svi for dette i morgen ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 22. april 2006 Forfatter #852 Del Skrevet 22. april 2006 Ungene sov til 7.30! Pondus fikk pupp kl 23, kl 3, kl 5 og kl 6... Må vel kvalifisere til prinsetittel det. Nå har forresten prinsen laget en umiskjennelig pakke, 2 min etter vi kom ut av badet. Lillemor ser fimlene på pysjpopbaluba på nrk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 22. april 2006 #853 Del Skrevet 22. april 2006 Hei på deg!!! Og god helg. Skjønner deg godt at du ønsker å utnytte kveldene til feks lesing. Og som du sier så er mannen ute på jobb og da blir kveldene de samme... Så hvorfor ikke bruke kvelden til noe DU ønsker og igår kveld var det skole. Ikke tullete spør du meg Har de det ikke med å gjøre fra seg akkurat når man har skiftet på de da???? eller er det bare meg som har fått den tanken inn i hodet... Tusen takk for svar på PM. Jeg skal mest sannsynlig ligge på hotellet og da må man ha med seg ALT selv.... Ganske teit spør du meg. For hvor får man tak i sånne ting liksom.... Ha en perfekt lørdagskveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 22. april 2006 Forfatter #854 Del Skrevet 22. april 2006 Da har jeg lest ut "Flaggermusmannen" av Jo Nesbø. Trengte noe annet etter at jeg hadde en solid 4timers leseøkt av pensum i går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 23. april 2006 #855 Del Skrevet 23. april 2006 Heia flinka!! til deg som studerer så flittig! Det står det respekt av så du har all grunn til å være stolt! Men det er rart med det når man interesserer seg for en ting og endelig er igang,da er det så godt å bare kjøre på å få ting unna! Håper dere koser der idag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rødtoppen Skrevet 23. april 2006 #856 Del Skrevet 23. april 2006 Ville bare stikke innom med en innimellom jobbing og soving her jeg! DU er flittig med bøkene i hvert fall, det skal du ha ros for! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 23. april 2006 Forfatter #857 Del Skrevet 23. april 2006 Tulla meg inn på en side med stueplanter og beskrivelse av dem. Jeg er jo ingen gartner, så jeg ble litt nysgjerrig. Fant ut at blant mine 9 stueplaner, befinner det seg b.la en "Sjømanstrøst", en "Elefantfot", en "Gullranke", en "Paraplyplante" og en "Flamingoblomst". Skulle gjerne likt å visst hva de gjenværende 4 heter også.... Har gått amok på syrintrærne i hagen i dag.... Klipp til du skjemmes, ...og litt til... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 23. april 2006 #858 Del Skrevet 23. april 2006 Deilig med skikkelig klipp!! Da blir treet så meget smukkere ved blomstring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 23. april 2006 Forfatter #859 Del Skrevet 23. april 2006 Iss: ikke sant? Og siden den ikke blomstrer før ca juni, kan jeg klippe litt til.... Mmmm, pannekaker smaker godt til kveldsmat også. Vel, må vel kanskje kalles nattmat... Denne uken må jeg seriøst storhandle! Det er tomt for det meste, blir ei liste lengre enn lang. Dessuten tror jeg at vi skal innføre ukesmeny her i huset. Dersom jeg har det hengende sort på hvitt på veggen hva dagens skal være, så må jeg også lage det! Utfordringen blir å lage en spennende ukesmeny som alle fra 9mnd-30år liker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 24. april 2006 #860 Del Skrevet 24. april 2006 Lykke til med ukesmenyen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå