pondusa Skrevet 18. april 2006 Forfatter #821 Del Skrevet 18. april 2006 Og svusj var jeg over på side 42... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 18. april 2006 #822 Del Skrevet 18. april 2006 Gratulere som tante til et lite gull!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 19. april 2006 Forfatter #823 Del Skrevet 19. april 2006 Takk Iss. Håper jeg kan ta meg en tur å kikke på det lille vidundret i dag. Lillemor er levert i bhg, jeg fikk beskjed i bilen fra henne om at hun ville være lenge der i dag! Snakket med styreren, og vi får bhgplass til pondus. Men det var litt trangt der i juni, vi trenger man og tirs. Hun skulle be ped.lederen på lilleavd se på det, og evt om de kunne ta inn noen på topp. Men hun kunne ikke se på det i dag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullet26 Skrevet 19. april 2006 #824 Del Skrevet 19. april 2006 Gratulerer som tante Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leya Skrevet 19. april 2006 #825 Del Skrevet 19. april 2006 (endret) Har du det bra? Skal ikke du og venninne M komme til oppover/nedover på et aldri så lite besøk snart? Endret 19. april 2006 av Leya Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 19. april 2006 Forfatter #826 Del Skrevet 19. april 2006 Har du det bra? Skal ikke du og venninne M komme til oppover/nedover på et aldri så lite besøk snart? ← Har skrevet svar i boka di.... Hadde vært veldig fristende med en storby-tur i vår! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leya Skrevet 19. april 2006 #827 Del Skrevet 19. april 2006 (endret) Storby og storby foresten Endret 19. april 2006 av Leya Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 19. april 2006 Forfatter #828 Del Skrevet 19. april 2006 *runder tall i innlegga mine* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 19. april 2006 #829 Del Skrevet 19. april 2006 Leser om barnehage-"problemer" og tenker med gru på hvordan jeg og sambo skal få det til når den tid kommer.. Med en student og en turnusarbeider.. Grøss og gru... Men det ordner seg vel.. Kommer du deg på barselvisitt i dag? Håper det!! Det er alltid så herlig å møte en ny liten sjel! Og så en liten niese da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 19. april 2006 #830 Del Skrevet 19. april 2006 Nå er det lenge siden jeg har vært her en tur altså... Håper alt står bra til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 19. april 2006 #831 Del Skrevet 19. april 2006 Gratulerer som tante til ei lita prinsesse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 19. april 2006 #832 Del Skrevet 19. april 2006 TANTE DU JA!! Så koselig!! Syns jeg hører lillemors formaninger om å få være leeenge i b.hagen! Godt å vite at hun trives i allefall! Og bra det ble plass på Pondus,håper bare det går helt i boks fra starten av! Er jammen ikke enkelt det der med plasser gitt...hmm... Er det regn hos dere?? Her har solen vært fremme,nå er det overskyet men veldig fint vårvær! I LIKE!! Kos deg masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 19. april 2006 Forfatter #833 Del Skrevet 19. april 2006 Dundrende hodepine, slapp og trett, og 2 unger som raser i stuen..... Skal bli godt når kl blir 18.30 og vi kan starte med kveldsmat og kveldsstell.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 19. april 2006 #834 Del Skrevet 19. april 2006 Huff, hodepine er grusomt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 19. april 2006 #835 Del Skrevet 19. april 2006 Hei på deg!!! !!!! Håper hodepinen slipper taket i løpet av kvelden. Hvis ikke fr du ta 2 Paracet og legge deg med god samvittighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eliza Skrevet 20. april 2006 #836 Del Skrevet 20. april 2006 Dundrende hodepine, slapp og trett, og 2 unger som raser i stuen..... Skal bli godt når kl blir 18.30 og vi kan starte med kveldsmat og kveldsstell.... ← Rart med det... Uansett hvor nydelige og sjarmerende disse små englene er, så er det av og til veldig godt når de endelig er i køya... Spesielt når man har hodepine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 20. april 2006 #837 Del Skrevet 20. april 2006 Innom med en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 20. april 2006 Forfatter #838 Del Skrevet 20. april 2006 (endret) Har den siste uka vært litt øm i det ene brystet, men ikke tenkt så mye over det. Når jeg så våknet i dag, er halve brystet rødflammet, varmt og særdeles ømt. Det er også harde partier der det er ømt. Så vidt jeg klarer å ha noe borti det. Det må vel være brystbetennelse/tilstoppede melkekanaler da?? Har aldri vært borti det før, så det var litt av en tid å få det nå. Er vondt når pondus dier, men jeg må vel bare ha han til å spise ofte på den siden så det løses opp. Endret 20. april 2006 av pondusa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 20. april 2006 Forfatter #839 Del Skrevet 20. april 2006 Fikk mange gode tips inne på NM, så nå har jeg tatt en lang, varm dusj mens jeg håndpumpet og jeg har kokt aventpumpen. Fikk tips om å pumpe/tømme brystet ca hver 2.time. Også har jeg letet opp ullinnleggene. Håper det ikke tar så alt for mange dager før det løser seg opp og blir bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 20. april 2006 Forfatter #840 Del Skrevet 20. april 2006 Og forresten, i dag skal vi på sykehuset å se på tantesnusket mitt igjen. Jeg var en tur i går formiddag da lillemor var i bhg, og pondus sov i vogna. Tenkte i dag så måtte lillemor få være med oppom å se på babyen. Hun var aldeles nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå