Gå til innhold

Livet i Pondusa-huset

pondusa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk Iss. Håper jeg kan ta meg en tur å kikke på det lille vidundret i dag.

Lillemor er levert i bhg, jeg fikk beskjed i bilen fra henne om at hun ville være lenge der i dag!

Snakket med styreren, og vi får bhgplass til pondus. Men det var litt trangt der i juni, vi trenger man og tirs. Hun skulle be ped.lederen på lilleavd se på det, og evt om de kunne ta inn noen på topp. Men hun kunne ikke se på det i dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Har du det bra?

Skal ikke du og venninne M komme til oppover/nedover på et aldri så lite besøk snart?

Endret av Leya
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Har du det bra?

Skal ikke du og venninne M komme til oppover/nedover på et aldri så lite besøk snart?

Har skrevet svar i boka di....

Hadde vært veldig fristende med en storby-tur i vår! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Leser om barnehage-"problemer" og tenker med gru på hvordan jeg og sambo skal få det til når den tid kommer.. Med en student og en turnusarbeider.. Grøss og gru... :( Men det ordner seg vel..

Kommer du deg på barselvisitt i dag? Håper det!! Det er alltid så herlig å møte en ny liten sjel! :babysmokk: Og så en liten niese da! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TANTE DU JA!! Så koselig!!

:ler: Syns jeg hører lillemors formaninger om å få være leeenge i b.hagen! Godt å vite at hun trives i allefall!

Og bra det ble plass på Pondus,håper bare det går helt i boks fra starten av!

Er jammen ikke enkelt det der med plasser gitt...hmm...

Er det regn hos dere?? Her har solen vært fremme,nå er det overskyet men veldig fint vårvær! I LIKE!!

Kos deg masse! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dundrende hodepine, slapp og trett, og 2 unger som raser i stuen..... :forvirret:

Skal bli godt når kl blir 18.30 og vi kan starte med kveldsmat og kveldsstell....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei på deg!!!

:troest:!!!!

Håper hodepinen slipper taket i løpet av kvelden. Hvis ikke fr du ta 2 Paracet og legge deg med god samvittighet.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dundrende hodepine, slapp og trett, og 2 unger som raser i stuen.....  :forvirret:

Skal bli godt når kl blir 18.30 og vi kan starte med kveldsmat og kveldsstell....

Rart med det... Uansett hvor nydelige og sjarmerende disse små englene er, så er det av og til veldig godt når de endelig er i køya... :ler: Spesielt når man har hodepine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har den siste uka vært litt øm i det ene brystet, men ikke tenkt så mye over det. Når jeg så våknet i dag, er halve brystet rødflammet, varmt og særdeles ømt. Det er også harde partier der det er ømt. Så vidt jeg klarer å ha noe borti det.

Det må vel være brystbetennelse/tilstoppede melkekanaler da??

Har aldri vært borti det før, så det var litt av en tid å få det nå. Er vondt når pondus dier, men jeg må vel bare ha han til å spise ofte på den siden så det løses opp.

Endret av pondusa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk mange gode tips inne på NM, så nå har jeg tatt en lang, varm dusj mens jeg håndpumpet og jeg har kokt aventpumpen. Fikk tips om å pumpe/tømme brystet ca hver 2.time.

Også har jeg letet opp ullinnleggene.

Håper det ikke tar så alt for mange dager før det løser seg opp og blir bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og forresten, i dag skal vi på sykehuset å se på tantesnusket mitt igjen. Jeg var en tur i går formiddag da lillemor var i bhg, og pondus sov i vogna. Tenkte i dag så måtte lillemor få være med oppom å se på babyen.

Hun var aldeles nydelig! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...