Gjest Rødtoppen Skrevet 13. april 2006 #801 Del Skrevet 13. april 2006 Hei Pondusa! Ville bare titte innom deg og ønske deg en fortsatt fortreffelig påske jeg! Blir helt satt ut av avataren din jeg - redd for at puppene til T.L skal komme og slå til meg! fra Rødtoppen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 13. april 2006 #802 Del Skrevet 13. april 2006 Ønsker deg og dine en riktig fortreffelig god påske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 14. april 2006 #803 Del Skrevet 14. april 2006 Innom for å ønske deg ei goood påske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 14. april 2006 #804 Del Skrevet 14. april 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 15. april 2006 Forfatter #805 Del Skrevet 15. april 2006 Søte jenter. Da var sambo reist, dro i morges. Vi blir her til mandag før vi reiser hjem. Koser oss med turer, besøk, påskegodt og god mat. Forresten, trenger litt tankeoverføringshjelp. Kan alle sammen være så snill å rope sammen med meg: "SVIGERMOR; BREDBAND ER TINGEN!!" Hun tror nemlig ikke det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullet26 Skrevet 17. april 2006 #806 Del Skrevet 17. april 2006 tror hu ikke det??*ROOOOOOOOOOOPER UT SAMMEN MED DEG* Hvordan har påsken vært da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 17. april 2006 #807 Del Skrevet 17. april 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 17. april 2006 #808 Del Skrevet 17. april 2006 Heeeia!! Da er jeg tilbake og du likeså regner jeg med?! Så da er det bare å komme inn i hverdagens rutiner igjen samt få kost seg litt her inne i tid og utid! Håper dere har hatt det koselig og at vi prækas snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 17. april 2006 #809 Del Skrevet 17. april 2006 Hei på deg!!! Håper du har hatt en fortreffelig påske. OG at du har fått litt kose-tid med mannen også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 17. april 2006 Forfatter #810 Del Skrevet 17. april 2006 Bare såvidt innom for å dele med dere: Jeg skal bli tante i morgen! :grine2: :grine2: :grine2: Storesøs som hadde termin 26.april, har fått planlagt snitt i morgen tidlig pga. seteleie. Og i dag avslørte de at de har visst hele tiden at det er ei lita :grine2: Er forresten kommet hjem av påskeferie, så fyldig ref kommer nok i morgen en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 17. april 2006 #811 Del Skrevet 17. april 2006 Gratulere som tante i mårra!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 18. april 2006 Forfatter #812 Del Skrevet 18. april 2006 Da var vi oppe. Deilig å sove i sin egen seng igjen. Lillemor kom inn til meg i natt en gang, og mumlet dette før hun sov videre; "Mamma, dæ va godt å kom heim". Nå sitter vi med tlf klar, venter på at svoger skal ringe å fortelle at ks er over og at jeg er blitt tante. Han skulle møte på sykehuset 7.30 og ks blir vel tatt mellom 8.30-9.30 en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullet26 Skrevet 18. april 2006 #813 Del Skrevet 18. april 2006 SÅ SPENNENDE DA...GRATULERER PÅ FORSKUDD Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 18. april 2006 #814 Del Skrevet 18. april 2006 Så spennende!! Nå er du vel tante du da!! Gratulerer!!! Håper alt er vel med mor og barn! Så søt kommentar fra Lillemor i natt da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eliza Skrevet 18. april 2006 #815 Del Skrevet 18. april 2006 Oioioi, så spennende! Håper alt har gått bra med søsteren din og den lille! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 18. april 2006 Forfatter #816 Del Skrevet 18. april 2006 Det blei ei jente ja. :grine2: Alt hadde gått veldig fint, og ut kom ei lillesøster på 3,3 kg og 51 cm. Har såvidt fått snakket med søs, hun var rimelig omtåket etter litt smertestillende enda. Fikk bilde av lillemora på tlf, og hun var kjempesnusk. Har vært å kjøpt et nydelig sp.bukse, jakke, lue-sett i rosa velour str 56 til den lille, og en barbie-dvd til storesøstra på snart 5 år. Orker ikke ta med begge ungene, så jeg drar på besøk i morgen formiddag mens lillemor er i bhg, dersom storesøs klarer besøk da. Har sendt en nydelig, hvit orkidè oppover på føden med blomsterbud. Må jo skryte litt av min minstegull også. Han reiser seg opp på to nå, så her må man ha øyne både foran og bak... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 18. april 2006 #817 Del Skrevet 18. april 2006 Hei på deg!!! GRATULERER SÅ MASSE SOM TANTE Fint å høre at alt står bra til med søsteren din etter KS. Kan tenke meg du gleder deg til å se det lille vidunderet ja. Nå må du ha en super fin kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 18. april 2006 #818 Del Skrevet 18. april 2006 Grattis som tante og med en sønn som reiser seg opp! :grine2: God tur på nyfødtbesøk i morra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 18. april 2006 #819 Del Skrevet 18. april 2006 Ååååå, heldige tante-du! Håper påsken har svart til forventningene og at alt står bra til Stor etterpåske- fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 18. april 2006 Forfatter #820 Del Skrevet 18. april 2006 Takk for det. Lastet nettopp opp en del påskebilder, mulig jeg sender noen til fremkalling... Nå er det c.s.i! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå