pondusa Skrevet 5. april 2006 Forfatter #781 Del Skrevet 5. april 2006 Innom å legger 40-sidersfesten litt på vent.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 5. april 2006 #782 Del Skrevet 5. april 2006 JUHU! FØRTISIDERSFEST!!!! :enig_anim: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 5. april 2006 Forfatter #783 Del Skrevet 5. april 2006 Fikk lest gjennom 3 kap, men merket at emnene var tungt stoff. Må nok jobbes en del med dette ja. Jeg synes det er greit å først lese gjennom alt, for så gå tilbake og jobbe grundigere. Nå har jeg lest 6 av 9 kap i denne første bolken. De 3 siste kap. må jeg uansett vente med, da de er i en annen bok (bestilt fra bokkilden.no i går). Tenkte nå å gå tilbake til det første kapitlet, lese grundigere og ta en del notater. Satt opp for meg selv at jeg skal lese minst 1, helst 2 kap i morgen, og få tatt gode notater. Erfaringsmessig bruker man ikke ferier til lesning, så da er det greit å være godt i gang før påske. Var egentlig bare dette jeg skulle inn å skrive for meg selv, så nå er det natta. På dagtid i morgen skal jeg & pondus på barselgruppe, avtalt med venninne H at vi skal trille sammen dit. Lillemor skal i bhg, de skal på tur i skogen og dramatisere sin versjon av Robin Hood. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 6. april 2006 Forfatter #784 Del Skrevet 6. april 2006 Koselig sms fra venninne G i gamlebyen. "Nå er endelig S blitt storebror, lillesøster ble født i natt!" Da var lillemor kjørt i bhg, jeg & pondus har spist frokost og nå leker han litt på gulvet. Skal møte H litt etter 10 for å trille sammen til barseltreff hos R. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 6. april 2006 #785 Del Skrevet 6. april 2006 Må si jeg er mektig imponert over lesinga di. Hvilken framgang du har. Når er det du skal ha eksamen? til jul? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 6. april 2006 Forfatter #786 Del Skrevet 6. april 2006 Må si jeg er mektig imponert over lesinga di. Hvilken framgang du har. Når er det du skal ha eksamen? til jul? ← Nei, begynte jo nå nettopp og beregner 2 semester, med eksamen om 1 år.... Men kan jo gjøre det ferdig før... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 6. april 2006 #787 Del Skrevet 6. april 2006 Venner meg ikke til den nye avataren jeg altså!! Men får ta tiden til hjelp Deilig og rolig dag idag da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 6. april 2006 #788 Del Skrevet 6. april 2006 Hei Pandusa!!! Enig med miiip. Imponert over leser-fremgangen din . Men så er det noe med det at om man er virkelig engasjert over noe, så går likosm ting veldig mye lettere. Håper du hadde en fin tid på barselstreff. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 6. april 2006 Forfatter #789 Del Skrevet 6. april 2006 Veldig koselig på barselgruppe, som alltid. Diskutert sex og hengepupper, amming og søvn.... Trillet innom bhg på tur hjem for å plukke med meg lillemor, men det var ikke hvem som helst jeg fikk med meg hjem; var selveste prins John det... Fikk se bilder fra skogsturen i dag hvor de hadde dramatisert robin hood og prøvd kostymer. Min lillemor var verdens nydeligste prins John med rød kappe og blå pappkrone. I morgen tidlig kommer svigers til byen, svigermor skal til frisøren + handle påskeegg..... Så reiser vi utover til øya sammen med dem 16.30. Lillemor tror at bestefar der ute skal komme hjem dit først på søndag, og gleder seg masse masse til hun skal få kose med bestefar. Han er jo også mye på fiske, så det er lenge siden vi har sett han. Gleder meg til å se øynene på henne når hun ser at han kommer i morgen tidlig hit! Nå går vaskemaskin og tørketrommel for fullt, må vel lete frem klær som vi skal ha med oss. Blir borte hele påsken, men svigermor har jo faktisk vaskemaskin hun også.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 6. april 2006 #790 Del Skrevet 6. april 2006 Deilig med tur da!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 7. april 2006 Forfatter #791 Del Skrevet 7. april 2006 Da er det fredag, og i dag tar jeg med ungene og reiser på påskeferie. Det skal bli veldig godt! Ikke minst at sambo også kommer hjem noen dager i påsken. Svigers kommer nå kl 9 med hurtigbåten, så det blir vel div ærend og litt pakking i dag, før vi reiser utover igjen med båten 16.30. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 7. april 2006 #792 Del Skrevet 7. april 2006 GRATTIS MED 40 SIDER!!!!!!! Og takk for sist! Det var koselig! Og værtfall morsomt å treffe lillemor og Pondus som bare er helskjønne begge to!Nydelige snille godunger! Så jeg har ingen problemer med å tro at lillemor var verdens fineste prins John Skuespill er jo bare sååå artig da! Ja tenk,nå er det jammen sann meg påskeferie for noen av oss(jeg har vel forsåvidt hatt ferie ganske lenge nå da men..) Dere får kose dere massemasse ale sammen! Og ha det riktig så trivelig når mannen også kommer innom! Men du blir vel ikke helt borte for de har vel nett hvis jeg ikke tar helt feil? Goood tur i allefall!!Ha en herlig påske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 7. april 2006 Forfatter #793 Del Skrevet 7. april 2006 Joda de har nett, så jeg titter nok innom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 8. april 2006 #794 Del Skrevet 8. april 2006 Hei på deg!!! Nå er du vel på påskeferie. Ble lillemor glad for å se bestefar??? Ha en fantastisk fin påske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 8. april 2006 #795 Del Skrevet 8. april 2006 God påske! Kos deg masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 10. april 2006 Forfatter #796 Del Skrevet 10. april 2006 Innom sånn snarest mens pondus sover dupp. Lillemor ble helt i ekstase da bestefar kom, veldig glad for å se han. Vi kom utover hit på fredag,og planen var at sambo skulle komme søndag eller mandag. Hvem sto plutselig på trappa lørdags formiddag? 2 små unger som ble glade da gitt. (og en mamma...... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 10. april 2006 #797 Del Skrevet 10. april 2006 Søte mannen!! Overraskelsene stod på kø skjønner jeg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 10. april 2006 #798 Del Skrevet 10. april 2006 GOD PÅSKE Så koselig med slike overraskelser både for deg og ungene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 12. april 2006 #799 Del Skrevet 12. april 2006 God påske til verdens beste Pondusa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 12. april 2006 #800 Del Skrevet 12. april 2006 Hei på deg Pandusa!!! Kan tenke meg at mor ble glad for at gubben kom hjem tidligere enn antatt Innom for å ønske deg en fortreffelig GOD PÅSKE Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå