Pepita Skrevet 24. mars 2006 #661 Del Skrevet 24. mars 2006 Kjempefine album! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 24. mars 2006 #662 Del Skrevet 24. mars 2006 Oki her må jeg forklare mer ja! TN og G giftet seg i sommer og har fått baby nå for ei stund siden! Skal forøvrig døpes på søndag vet jeg! Var i brylluppet deres pga jeg og T er oppvokst sammen,men har ingen kontakt med dem ellers... Jeg tenkte på G som er gift med xen min JJ er venninna hennes(eller var i allefall det da..!Jeg har jo ikke kontakt med dem så jeg aaaner jo ikke!) Så JJ venter i allefall sin nr to når som helst nå! Har ikke sett henne siden hun gikk med nr 1 og det synet sitter i enda kan man trygt si Gosj å baluba at det er mulig å bli enorm! Ikke vondt ment mot henne vettu,men hun er jo så høy og stor dame fra før! Jeg ble nesten skremt! Snakker om sladder her nå*glis* Gleder meg til klassetreffet vårt jeg! Blir ustyrlig morsomt å høre hva alle gjør! Og være edru så jeg muligens husker noe av det Men på 20 års jubilèet....Da må jeg vel være ferdig med å få barn! Så da kan jeg være værsting igjen!! Lurer på om jeg er underernært på å skravle siden jeg skriver og babler som en galning i alle bøker...!! Kos dere masse på MiR!! Enig med deg ang både den ene og andre kommunen.... Enten det er basseng eller en viss tunnel eller flerbrukshaller så hadde de nok hatt råd til det meste om de bare ikke hadde brukt opp alle pengene på konsulenter og planlegging!! Scnakkes!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 24. mars 2006 #663 Del Skrevet 24. mars 2006 Bare dere skjønner hverandre så er det vel bra Håper badinga ble bra og at ungene koste seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 24. mars 2006 #664 Del Skrevet 24. mars 2006 Så utrolig flink du har vært med scrappingen!!! Synes det ser utrolig kjekt ut og har lenge hatt planer om å begynne med scrapping selv, har bare ikke kommet helt igang. Men til jul fikk jeg pakker med både album og utstyr til babygutt og "friends", så nå når lillegutt kommer skal jeg jammen meg sette meg ned jeg også - i mellom slagene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 24. mars 2006 Forfatter #665 Del Skrevet 24. mars 2006 Gosh det var godt å komme hjem igjen. Vi kjørte herfra kl 11 i formiddag og var fremme på M kl 13.15. Gikk litt i butikker og tok oss litt mat på kafè. Da bassenget åpnet kl 15, sto vi parat utenfor. Badet og koste oss i halvannen time. Pondus koste seg godt, og han dukket til og med 2 ganger! Lillemor og pappa`n storkoste seg også, de kjørte vannsklie til den store gullmedalje. I 16.30 tiden dro vi på gatekjøkken og fikk oss litt mat før hjemturen. Var 18 før vi kom oss i kjøring, og dermed var kl nærmere 20 før vi var hjemme. Var bare å legge ungene rett i seng da. Nå sitter vi her å ser Thomas & Harald, og har ellers ingen planer. Skal oppdatere meg kjapt nå, så er det vel mer tv-glaning tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 24. mars 2006 #666 Del Skrevet 24. mars 2006 Hørtes ut som en deilig tur!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 25. mars 2006 Forfatter #667 Del Skrevet 25. mars 2006 Så var vi oppe igjen, en ny dag ligger fremfor oss. Ingen planer så langt. Først: frokost til meg og ungene.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rødtoppen Skrevet 25. mars 2006 #668 Del Skrevet 25. mars 2006 HEI Pondusa!! Så UTROLIG flott med scrapping da, og nydelige unger :-D Må si jeg ble inspirert nå altså, er jo genialt å gi som gaver det der!! Håper du har en god dag og at helga blir bra!! Stor fra Trinemor som er imponert over scrappingen din!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 25. mars 2006 #669 Del Skrevet 25. mars 2006 Hei på deg!!! Og god formiddag! Så koselig de alumsidene var. Dette har jeg også lyst til å gjøre.... Men først så må jeg bli ferdi med "ferie" albumet vårt før scrapping-prosjekt... Men det er gjort på en fin helg det altså... Tror jeg da Så koselig med bade-dag med mann og barn. Håper du får en super fin lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 25. mars 2006 Forfatter #670 Del Skrevet 25. mars 2006 Tusen takk for det Trinemor og Tulipan! Er gøy med scrappingen, koselig kveldspusling når ungene sover. Nå har vi spist deilig elggryte, og slapper bare av. Ute skinner sola innimellom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 25. mars 2006 #671 Del Skrevet 25. mars 2006 Elggryte hørtes godt ut!!! Og koselig med hele familien på badetur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 25. mars 2006 #672 Del Skrevet 25. mars 2006 All mat med elg er jo bare kjempegodt!!! Håper du får en finfin lørdagskveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 25. mars 2006 #673 Del Skrevet 25. mars 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 25. mars 2006 #674 Del Skrevet 25. mars 2006 Må bare si at du virkelig imponerte med med å ha strikket den dåpskjolen!!! Og LEKKERT med mørkeblå bånd - akkurat det jeg vil ha også!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 26. mars 2006 Forfatter #675 Del Skrevet 26. mars 2006 Stappmett av stekt kveite..... Takk for hilsner Teddy, Iss og Miip. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 26. mars 2006 #676 Del Skrevet 26. mars 2006 Hei på deg!!! Så fin strikket dåpskjole. Den skal svigermor strikke dersom vi bestemmer oss for å døpe knøttet. Har liksom ikke diskutert den delen enda... Håper du har hatt en fin søndag Og stekt kveite hørtes nydelig ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 26. mars 2006 Forfatter #677 Del Skrevet 26. mars 2006 Da er svigermor ankommet, så nå tror jeg vi setter bort dataen litt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 26. mars 2006 Forfatter #678 Del Skrevet 26. mars 2006 Da sover ungene, sambo & svigermor ser på "typisk norsk" og jeg scrapper magebilder fra pondus-tiden med mage. Gosh, så schvær jeg egentlig var!!! Skal legge inn sidene i albumet etterhvert, men en liten smakebit: Her er jeg 39+0, to dager før mitt lille gull ble født: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 26. mars 2006 #679 Del Skrevet 26. mars 2006 Etter oppfordring fra deg måtte jeg innom og se på bildet av magen! Stor, stor mage! Skal jeg også få så stor mage?? Nesten litt utrolig! Men alle babyer har jo vært 18 mm inni mammas mage en gang, så hvorfor ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 26. mars 2006 #680 Del Skrevet 26. mars 2006 Og så så fine scrappesider!!! Du er jammen kreativ og dyktig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå