Gå til innhold

Livet i Pondusa-huset

pondusa

Anbefalte innlegg

Gjest Anerikke
-alt bør helst være symetrisk, jeg er fan av 1,3,5 etc...

Er også fan av symmetri, men har en ting for partall jeg da.... Volumet på radioen i bilen står skjelden på 13, for å si det sånn!!!

:ler:

God helg til deg også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Rødtoppen

Er du også Friends-fan Pondusa? Hehe! Bra jeg ikke er alene der heller da jo :ler: Du leser ikke PONDUS også vel? (tenker på nicket ditt bare...) :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du også Friends-fan Pondusa? Hehe! Bra jeg ikke er alene der heller da jo  :ler: Du leser ikke PONDUS også vel? (tenker på nicket ditt bare...) :sjenert:

:klappe: Endelig noen som skjønte den!!! Kappes med sambo om å få lese bladet først, og vi har absolutt alle utgavene fra første blad kom ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rødtoppen

Jeg kommer på 30-tallsfest :hoppe: og tar med meg hele vår komplette samling også med PONDUS-blader!! Det er full krig rundt postkassa hver gang det er ventet et nytt nummer kan du si. Heldigvis har vi også alle 5 bøkene vi kan myse litt i innimellom :)

Trodde ærlig talt jeg var den eneste DAMA som leste PONDUS og fryder meg like mye hver gang! :ler::ler: Synes det er så morsomt at SNEIPEN har fått hår og har begynt å gå jeg da, lurer på om vi skal kalle den første ungen vår for det rett og slett. Liverpool-trøye skal den i hvert fall få, da både sambo og jeg er Liverpool-fan ;) Hihi!

Hyggelig du! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy! Sambo har fått alle 5 bøkene i bursdagsgave fra meg, og kalenderen er obligatorisk på kjøkkenveggen.

Har lest hele boka di nå, og her skal jeg affal følge med. Virker som vi er nokså like.....

:perebrus: Fester litt til jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Rødtoppen

Min sambo har også fått alle 5 av meg i ulike presanger faktisk. Og også på vårt kjøkken henger det en pondus-kalender. Hovedbildet for mars gapskratter jeg av, føler det sånn på jobb innimellom ja :ler:

:perebrus: fester litt til med deg her inne jeg! Så blir det vel :sove: etter hvert tenker jeg, hvis ikke sambo snorker altfor mye da... Hihi! Jeg skal ikke skryte på meg å ha lest hele boka di enda (30 sider er myyye inne på KG altså), men har fått med meg essensen i hvert fall ;)

Gutten din var forresten helt utrolig nydelig da!! Ble tante i oktober jeg da, så vi øver oss litt på den fronten. Kjenner at jeg blir mer og mer klar for en liten en for hver dag nå ja... :sjenert:

Du får ha en fortreffelig kveld videre Pondusa! Hyggelig å "snakke" med deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I lige så Trinemor.

Nå er det nok kveld her i huset også, opp til en ny dag i morgen!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gooooooooood moooooooooorning, vietnam.

Utrolig hvor fort dette været skifter he nord. I går kveld var det er fryktelig regnvær og det blåste kraftig opp også.

I dag er det plutselig litt snø igjen, og halve himmelen er igjen blå. Er vi heldige så får vi se sola i dag også.

I går klippet jeg pondus. Har tenkt lenge på at jeg skulle klipe av han "babyfjonet" og lime det inn i boka hans. Etter badet i går kveld, ble det plutselig tid til litt hårklipp. Så nå er han blitt storgutt. :hjerte:

Ikke ble det så stor forskjell, men nå er det fritt frem for det nye håret som kommer, å vokse

Pondus sov utrolignok til kl 7 i morges, bare den ekstra timen gjør mye med en. Sto opp med han da for ikke å vekke lillemor, hun hadde kommet listende i natt og lagt seg på sambos plass. Hun sov til 7.30 og nå er det full fart på gulvet.

Svigermor sover enda, venter sikkert på at lillemor skal komme ned og si god morn....

Vel, der var kaffen klar, må ha seg en kopp nå på morningen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sniker innom, om enn i seneste laget...men håper at kanskje etterdønningene fra festen i går kan komme til meg og gjøre susen! ;)

God søndag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg!!!

Og gooood morgen!!! (eller det blir vel formiddag, men...)

Innom for å ønske deg en fortreffelig dag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

God morgen :klem:

Rart, jeg får ikke sove ut om dagene...

Våkner tidlig :Gjesp:

Håper du får en koselig dag med ungene! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TT, Tulipan og Epica: Stor :klem: og takk for besøket!

Pondus sover dupp, lillemor springer i nattdrakten enda, og hva gjør svigermor; jo hun strikker! :ler:

Har forresten strikka noen omg jeg også, men synes ikke jeg ser noe fremgang...

Endret av pondusa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser ut som jeg bommet på festen din :ler:

Bare innom og sier hei på en søndag, imponert over hilsen fra deg kl 0800 i dagboka mi! (Jeg får nyte sene morgener frem til august..., da har jeg en mistanke om at det endrer seg en smule.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia du!!

Seiler på bølgene etter festen din igår jeg!!

Høres ut som dere har det bare alldeles så koselig der ute!

Mmmm...pottis og dipp....er jo bare yammi det da!

Og som dere strikker! Flinkinger! Hva er det du strikker på?Har du sagt det?

Nysgjerrig og glemsk er en dårlig kombinasjon men jeg prøver så godt jeg kan :ler:

Er vel ute og koser dere bare værre i godværet nå! Fått meg litt luft idag jeg også! Deilig,men utrolig frustrerende å ikke kunne gå lengre enn til stasjonen og tilbake........Ja,ja d bli likar i mårra får vi tro :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Rødtoppen

Hei og :hoppe: Pondusa!

Ville bare titte innom og ønsker deg også en god søndag før jeg stikker ut i det deilige vårværet igjen. Ser ut som våren har kommet hit til Fredrikstad nå altså, gleder meg til den første ute :perebrus: jeg. Brygga åpner uteserveringen 1. april - så hvis været holder er det bare å tusle ned og kose seg!

Sånn sett er det deilig her i sør, tidlig vår og lang sommer. Vinteren i år har vært ekstrem her, første gang jeg har opplevd at de har måttet KJØRE vekk snøen de har brøytet. Forrige vinter kom det vel 10 cm til sammen, i år har det kommet 90 cm som har blitt liggende. Men NUH smelter det som bare det ute, er 15 varme i sola nå :-D

:klem: til deg fra meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei skytte. Har kanskje ikke fortalt det nei. Jeg strikker en ensfarget marineblå genser til pondus, og sv.mor strikker en genser til lillemor. Det er den som er halvt n.hvit og halvt beige:

Etterpå skal hun strikke denne til lillemor:

Denne dressen har hun laget til pondus, mangler kun montering:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du ?? Må du ha dopapiret hengen INN mot vegge?? Ikke ut altså,så det er lettere å ta??

Vet du det, at da hadde jeg snudd tørkepapirrullen om jeg hadde vært på do hos deg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du ?? Må du ha dopapiret hengen INN mot vegge?? Ikke ut altså,så det er lettere å ta??

Vet du det, at da hadde jeg snudd tørkepapirrullen om jeg hadde vært på do hos deg..

:sjenert: De fleste har det nok den andre veien, vet ikke hvorfor jeg har fått det for meg at det skal henge inn..... Er nok mer en uvane...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...