Fjellrypa Skrevet 17. mars 2006 #561 Del Skrevet 17. mars 2006 Her er jeg inne og kikker meg om etter et hyggelig besøk i dagboka mi. Må innrøme at jeg ikke klarer å komme meg gjennom alle sidene dine , men kan vel i alle fall ønske deg en veldig god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 17. mars 2006 Forfatter #562 Del Skrevet 17. mars 2006 Iss, leya og fjellrypa: :klem: Da var det stille i huset. Ungene sov vel i 19.30 tiden, og svigermor og jeg har bare glant på tv. Hun gikk å la seg for litt siden, jeg tenkte jeg bare skulle innom sånn kjappest. Men jeg ender med å ta hele runden + litt til. I morgen er det lørdag og vi har litt shopping på programmet. Blir nok ikke tur til "Skytteby" da svigermor hadde mye hun skulle handle. B.la masse persienner som hun tenkte kartere med hurtigbåten i morgen, og så reiser hun selv på mandagsmorgen. Fikk mld fra sambo, de koste seg på fjellet og hadde fått 2 små ørreter i dag. Hvem som hadde fått vites ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 17. mars 2006 Forfatter #563 Del Skrevet 17. mars 2006 Kaldt og kjedelig å legge seg alene, men nå tusler jeg.... Dagen starter jo tross alt kl 6 her i huset..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 18. mars 2006 #564 Del Skrevet 18. mars 2006 Da er dere godt i gang nå kl 07.37, det er sikkert og visst! Håper du fikk supersøvn og fikk hvilt skikkelig ut i racerfart i natt da! Ønsker deg en kjempefin lørdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 18. mars 2006 #565 Del Skrevet 18. mars 2006 Goood morgen!! Tenker det er bra svigermor er der nå og kan gi en hjelpende hånd! Jeg hadde sikkert svimt av av trøtthet.......Hvordan skal jeg klare dette tro?!?!?! Mamma mia det blir en utfordring.... Igår snakket sambo om at vi ikke kom til å få en baby som gråt hele tiden,sant?? Halvdesperat etter en lovnad om at det ikke kommer til å skje! Men det kan man jo aldri vite....Så ergo begynte jo jeg å tenke på det der da...At tenk om det blir hylvræling i ett sett........*hjelp* Jammen så bra at de har fått fisk da!! Er morsomt med isfiske! Han må forte seg hjem imorgen og varme deg!! Egentlig bare greit å ikke dra hit på shopping idag.Er jo et skikkelig blævær...Vind og regn....Skal ikke ut jeg nei!! Ha en fin lørdag nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 18. mars 2006 Forfatter #566 Del Skrevet 18. mars 2006 Mornings Epona og Skytte! Jo var tidlig våkne vi, men svigermor tok ungene med seg opp litt over 7. Jeg fikk sove til bortimot 8.30. Da sto jeg opp til nykokt kaffe, unger som hadde spist masse frokost, og som satt å tegnet. Må skryte av lillemora mi. Den siste mnd har hun vært fryktelig opptatt av store bokstaver, og hvem sin bokstav de forskjellige er. Hun bruker å få skrive bokstaver på dataen, bruker word og største skriftstørrelse. Da setter hun sammen ord dersom vi sier hvem sin bokstav som kommer etter hverandre. Men i går satt vi å tegnet på kjøkkenet, og plutselig sier hun høyt: "Sjå mamma, jeg har skrevet navnet mitt". Og tenk, min lille prinsesse på 3 år hadde virkelig skrevet navnet sitt på papiret! Og helt rett til og med! Var snar å ta vare på tegningen da hun gikk fra bordet, skal virkelig tas vare på ja. Slike småting rører virkelig i et mors Nå sover pondus i senga, lillemor ser barne-tv og svigermor strikker. Driver å skal trappe ned på røyken, så hun er i gang med en genser til lillemor. Har nettopp strikket en kjøredress til pondus, som bare må monteres. Og hun hadde sett seg ut enda en genser til lillemor som bare var såååå søt. Aner ikke hva jeg skulle gjort uten svigers jeg. De er virkelig superfantastiske mennesker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 18. mars 2006 #567 Del Skrevet 18. mars 2006 Det er godt med snille svigers og foreldre... Godt å høre at ikke alle har problemer med svigermor . Så gøy det er med barnas framskritt! Må nesten litt for lillemor som var så flink til å skrive navnet sitt!!! Ellers ønsker jeg bare at dere får en kjempefin helg og at svigermor blir ferdig med prosjektene . Fint når alt er ferdig strikket og montert. Alt en selv må gjøre er å få det på poden GOD LØRDAG!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 18. mars 2006 Forfatter #568 Del Skrevet 18. mars 2006 Takk for titten Murmelmy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 18. mars 2006 #569 Del Skrevet 18. mars 2006 Innom for å ønske deg og ungene og svigermor en fantastisk fin lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 18. mars 2006 #570 Del Skrevet 18. mars 2006 Må jo innom å hilse på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 18. mars 2006 Forfatter #571 Del Skrevet 18. mars 2006 Tulipan og Geri: og god helg til dere også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 18. mars 2006 #572 Del Skrevet 18. mars 2006 :grine2: Så flink lillemor er!!!! Og så snill svigermor er!! Helt supert å ha det sånn da! Få sove litt ekstra og våkne til en god start! Strikkemaskiner er helt klart et superpluss i enhver famile!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 18. mars 2006 Forfatter #573 Del Skrevet 18. mars 2006 Og der var hun igang med strikkinga igjen. Jeg og pondus har sovet en time middag, mens lillemor og svigermor har spillt mix max og memory. Hun fikk seg nemlig 2 nye spill i dag, og pondus fikk seg en leke med musikk og lys. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 18. mars 2006 Forfatter #574 Del Skrevet 18. mars 2006 Da sover ungene søtt, vi har sett "Tore på sporet" og kost oss med potetgull og dipp. Svigermor er i gang med strikkingen, det går unna her skal jeg si. Får vel sette meg ned med min strikking, som ikke går fullt så fort.... Ute regner og hagler det, og vinden har virkelig tatt seg opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 18. mars 2006 Forfatter #575 Del Skrevet 18. mars 2006 Liten filleting som har irritert meg lenge nå. Hvorfor står det Reg.: 01.01.1970 i venstre marg??? Hva kan jeg gjøre for å forandre dette? Må jeg spørre en modde? Mitt første innlegg her på kg var jo 28.05.02. Da jeg registrerte meg etter å ha tatt en positiv test dagen før.... :grine2: Og resultatet er i dag 3 år, jøss som tiden går. Jeg holder jo på å bli gammel... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 18. mars 2006 Forfatter #576 Del Skrevet 18. mars 2006 Ser ut som det er på 3000 mld jeg avanserer til avhengig. Litt igjen til det, vil jeg virkelig det da? Ser jo ut som jeg ikke har noe annet liv... I virkeligheten vil jeg bare ha et rundt tall før jeg forlater her, jeg har en liten ting med tall.... Noen vil vel kalle meg småsprø, men vi har vel alle våre små særegenheter. B.la må: -dopapiret henge med tørket inn mot veggen -bodyer og gensrer til ungene må henge på en bestemt måte på stativet, og brettes likeså -kluter er sortert etter størrelse, farge og type.... -håndduker ligger etter farge -alt bør helst være symetrisk, jeg er fan av 1,3,5 etc... Vel nok om det, sikkert flere ting jeg kunne ramset opp, men da kommer vel noen med slike små, blå piller.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 18. mars 2006 Forfatter #577 Del Skrevet 18. mars 2006 Og der fikk jeg et rundt tall på innleggene mine.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rødtoppen Skrevet 18. mars 2006 #578 Del Skrevet 18. mars 2006 Heisann! Nå har jeg snust litt rundt i boka di, så da tente jeg at jeg fikk legge igjen en lite spor også -> *spor* Mye bra lesing i boka di da, hyggelig med svigermor på besøk :smile: Benytter meg av ho innimellom jeg å, da jeg ikke har noen egen mamma lenger. Svigermødre er kjekke å ha! Ang. at det står du er reg. 01.01.1970 aner jeg ikke... Send mld til en modde eller noe og hør om de har en god forklaring. Merkelig, sett at flere har sånne merkelige datoer som reg. dato av en eller annen grunn! Hyggelig å hilse på i hvert fall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rødtoppen Skrevet 18. mars 2006 #579 Del Skrevet 18. mars 2006 Og nei, du er ikke alene med å ha din egen måte å gjøre ting på. Jeg å har system i skaper osv Må jo ha kontroll på hvor saker og ting befinner seg til en hver tid osv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 18. mars 2006 Forfatter #580 Del Skrevet 18. mars 2006 Og nei, du er ikke alene med å ha din egen måte å gjøre ting på. Jeg å har system i skaper osv Må jo ha kontroll på hvor saker og ting befinner seg til en hver tid osv ← Godt å høre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå